نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

شرکت مادر THQ Nordic استودیو سازنده بازی Little Nightmares را خریداری کرد

استودیوی Tarsier Studios، سازنده بازی محبوب Little Nightmare، توسط شرکت Embracer، شرکت مادر تی اچ کیو نوردیک، خریداری شد.

استودیوی تارسیر توسط گروه امبریسر به‌صورت رسمی خریداری شد. این گروه استودیوهای تی اچ کیو نوردیک و کوچ مدیا را نیز در اختیار دارد. این گروه به‌تازگی استودیوی تارسیر و آی‌پی‌های آن را به مبلغ ۹.۴ میلیون دلار به‌صورت نقدی و ۱.۲ میلیون دلار از طریق B-share خریداری کرده است.

این استودیوی سوئدی مسئولیت ساخت بازی ترسناک و ماجراجویی Little Nightmares را برعهده داشته است. در حال‌حاضر استودیوی تارسیر روی دنباله این بازی، با نام Little Nightmares 2 کار می‌کند. با وجود خرید این استودیو توسط گروه امبریسر، امتیاز مالکیت بازی Little Nightmares در اختیار استودیوی بندای نامکو باقی خواهد ماند.

آندراس جانسون، ریاست استودیوی تارسیر گفت:

حس هیجان‌انگیزی است که بعد از سفری ۱۵ ساله با تارسیر، بتوانیم پتانسیل این استودیو را به کمک امبریسر گسترش دهیم.

لارس وینگفورس، بنیان‌گذار و مدیرعامل امبریسر گفت:

ما در امبریسر از موقعیت و تیم خوبی که استودیوی تارسیر در طول ۱۵  سال ایجاد کرده، تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم. امتیازات خارق‌العاده چندین اثر معروف این استودیو و جاه‌طلبی آن‌ها برای آینده برای ما کاملاً مشهود است.

تارسیر در آینده‌ای نزدیک کار روی بازی Little Nightmares 2 را ادامه خواهد داد و پس از تکمیل آن روی پروژه‌های بعدی خود نیز کار خواهد کرد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده