نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Warface: Breakout برای PS4 و Xbox One معرفی و منتشر شد

یک بازی از دنیای Warface به‌نام Warface: Breakout برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان روانه بازار شد.

استودیوی Crytek که ساخت بازی موفق و محبوب Crysis را نیز در کارنامه خود دارد، در سال ۲۰۱۳ دست به تولید یک اثر شوتر و رایگان برای کنسول‌های نسل هفتم زد؛ اثری که به‌واسطه موفقیت بالای خود باعث شد تیم سازنده، کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان را نیز میزبان مناسبی برای بازی Warface بدانند و تقریبا کاربران تمام پلتفرم‌های موجود شانس تجربه این بازی را به‌دست آورند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی My.Games در مقام ناشر مجموعه، یک بازی شوتر آنلاین اول‌شخص با الهام از بازی موفق و محبوب Counter-Strike برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه کرد. بازی Warface: Breakout با وجود اینکه به‌عنوان اسپین آف Warface به‌حساب می‌آید، اما برخلاف آن علاقه‌مندان برای تجربه این بازی باید هزینه‌ای را پرداخت کنند. Breakout در دو نسخه استاندارد و دیلاکس به ترتیب ۲۰ دلار و ۳۰ دلار در دسترس قرار دارد. نسخه ویژه (دیلاکس) بازی شامل پوسته‌ و جوایز اضافی است.

طبق گفته تیم سازنده، Warface: Breakout قرار است یک تجربه اصیل از سبک شوتر و اکشن را به مخاطب خود ارایه دهد. گیم‌پلی Breakout به‌نحوی طراحی شده است که یکی از تیم‌ها باید بمبی در بازی تعبیه کند و دیگری تمام تلاش خود را برای خنثی کردن و همچنین و متوقف کردن آن‌ها به‌کار گیرد.

با استناد به توضیحات ارایه شده و با الهام از Counter-Strike، بازیکنان در بازی با به‌اتمام رساندن مأموریت‌های خود، امتیازاتی کسب کرده که به کمک آن‌ها در هر مرحله می‌توانند تجهیزات و اسلحه‌های خود را تقویت کنند. یکی از نکات مثبت و مهم در آثار شوتر تنوع بالا اسلحه و نقشه بازی است. خوشبختانه Warface: Breakout بالغ‌بر ۳۰ نوع اسلحه و همچنین پنج نقشه متفاوت درخود جای داده که قرار است به‌مرور زمان بر تعداد آن نیز افزوده شود.

باتوجه به تاییدیه تیم سازنده، بازی Breakout با وجود اینکه دارای بتل پس نخواهد بود، اما بازیکنان می‌توانند درصورت تمایل برای خرید آیتم‌هایی از پول واقعی نیز استفاده کنند.

اگر شما هم از طرفداران آثار شوتر هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Warface: Breakout را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده