// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Metroid Prime Trilogy ممکن است اواخر این ماه برای نینتندو سوییچ منتشر شود

طبق اطلاعات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی سوئدی Inet، ممکن است بازی Metroid Prime Trilogy ماه آینده میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

فروشگاه اینترنتی سوئدی Inet که در سال ۲۰۱۸ سه‌گانه Metroid Prime و پلتفرم مورد هدف آن را در سایت خود قرار داده بود، به‌تازگی صفحه‌ی بازی Prime Trilogy را در سایت خود آپدیت کرده و تاریخ انتشاری را نیز برای این بازی درج کرده است. بنابر اطلاعات این صفحه، بازی Metroid Prime Trilogy در تاریخ ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اگرچه این تاریخ به‌طور رسمی تایید نشده و همچنین صفحه فوق از سایت این فروشگاه سوئدی نیز حذف شده است.

Metroid Prime Trilogy

اولین نسخه از بازی‌های متروید پرایم در سال ۲۰۰۲ برای گیم کیوب منتشر شد و تا سال ۲۰۰۷ سه نسخه‌ی دیگر از آن نیز عرضه شد. سه‌گانه Metroid Prime در ابتدا برای GameCube و پس از آن نسخه‌ای از آن برای بازیکنان Wii ارائه شد. نسخه‌ی ریمستر این بازی چندی بعد برای Wii و درنهایت یک بار دیگر هم در سال ۲۰۱۵ به‌صورت دیجیتالی برای Wii U عرضه شد.

این خرده‌فروشی تنها منبع شایعه‌ی انتشار سه‌گانه‌ی Metroid Prime نبوده است. سال گذشته، منبعی داخلی از نینتندو یعنی kindzell، که پیش از این ثابت کرده بود که منبع قابل اعتمادی از نظر اطلاعات مربوط‌به نینتندو است، اعلام کرده بود که این شرکت در تلاش است تا در ماه فوریه در طی مراسم Nintendo Direct خود بازی Metroid Prime Trilogy را معرفی کند. اگرچه متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

همچنین خرده‌فروشی Best Buy در ایالات متحده هنگامی که فهرست خرده‌فروشی‌هایی را برای بازی سه‌گانه Metroid Prime در بانک اطلاعاتی کارکنان خود منتشر کرد، خبر عرضه‌ی این بازی را دوباره‌ روی زبان‌ها انداخت.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده