نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Metroid Prime Trilogy HD و بازسازی Super Metroid احتمالا برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

احتمالاً تا زمان انتشار بازی Metroid Prime 4، بازی‌های سه‌گانه Metroid Prime و بازسازی Super Metroid برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.

طرفداران مجموعه Metroid سال جاری را با اخبار ناامید‌کننده‌ای شروع کردند؛ هنگامی که اعلام شد توسعه بازی Metroid Prime 4 به‌طور کلی متوقف شده و تحت نظارت استودیوی رترو دوباره شروع به‌کار کرده است. درحالیکه بدون‌شک خبر به‌دست گرفتن بازی Metroid Prime توسط رترو طرفداران را هیجان زده کرد، ولی همچنین این خبر بدین معنی است که زمان زیادی را باید برای انتشار آن صبر کرد. با اینکه طرفداران متروید باید مدت زمان طولانی برای جدیدترین نسخه این بازی منتظر بمانند، ولی اگر شایعات اخیر حقیقت داشته باشند، احتمالاً تا زمان انتشار بازی متروید پرایم 4، بازی‌هایی برای تجربه منتشر خواهند شد تا طرفداران را به خود سرگرم کنند.

طبق گفته‌های LeakyPandy، تنها یک بازی برای قبل از انتشار Prime 4 برنامه‌ریزی نشده است، بلکه شاهد عرضه دو بازی از این سری خواهیم بود. آن‌ها می‌گویند که پس از گذشت دوسال مالی، نینتندو بالاخره نسخه‌ای با کیفیت HD از سه‌گانه‌ی Metroid Prime را به‌همراه بازسازی Super Metroid در قالب Samus Returns عرضه خواهد کرد.

به طور مشخص، مانند تمام اطلاعات فاش شده، ما باید این موضوع را نیز مورد حدس و گمانه‌زنی قرار بدهیم، ولی LeakyPandy در این زمینه، گذشته‌ی خوبی داشته و سه‌گانه Metroid Prime نیز حداقل به‌مدت یکسال است که شایعاتش شنیده می‌شوند. قطعاً ما به این دو بازی راضی نمی‌شویم، ولی این دو می‌توانند انتظار را برای بازی Metroid Prime 4 کمی آسان‌تر کنند.

متنی که LeakyPandy منتشر کرده است:

نینتندو قصد دارد تا دو بازی جدید از سری Metroid را به ترتیب پس از گذشت دو سال مالی منتشر کند. یکی از آن‌ها انتشار دوباره‌ی نسخه‌ی HD سه‌گانه Metroid Prime، و دومی نیز بازسازی بازی Super Metroid خواهد بود که تقلیدی از قالب و شمایل Samus Returns است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده