نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹

ویدیوی مصاحبه تیم سازنده Wasteland 3 با موضوع محیط و شخصیت های بازی

باتوجه‌به نزدیک شدن به زمان عرضه Wasteland 3 برایان فارگو، در مقام مدیر استودیوی inXile و نیتن لانگ، نویسنده ارشد بازی، با انتشار ویدیویی توضیحاتی درمورد شخصیت‌های بازی و محیط آن ارایه داده‌اند.

سری Wasteland برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۸ عرضه شد و توانست طرفداران بسیار زیادی را برای خود جذب کند. حدود چهار سال از زمان معرفی نسخه سوم این مجموعه پرطرفدار می‌گذرد و در این مدت بازی بودجه موردنیاز خود را ازطریق وبسایت فیگ جمع‌آوری کرده است. Wasteland 3 نیز همانند قسمت قبلی، یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی و تیمی است که شما را در نقش آخرین بازمانده یک گروه از رنجر‌ها قرار می‌دهد که به منطقه کلرادو اعزام شده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته استودیوی اینگزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment)، سازنده بازی، ویدیویی منتشر کرد تا علاقه‌مندان را بیشتر با محیط بازی و شخصیت‌های آن آشنا کند. در این ویدیو دو تن از اعضای این استودیوی امریکایی یعنی برایان فارگو، در مقام مدیر و نیتن لانگ، نویسنده ارشد بازی، توضیحات تکمیلی درمورد بازی ارایه می‌دهند. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی تازه منتشر شده دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازی Wasteland 3 در ابتدا قرار بود در تاریخ (نوزدهم می سال ۲۰۲۰) ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شود، اما شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌ریزی‌های تیم سازنده را تغییر داد. حال به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان برای تجربه نسخه سوم این مجموعه باید تا تاریخ (۲۸ اوت) ۷ شهریور تحمل کنند.

شما نیز اگر از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات خود راجع‌به Wasteland 3 را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده