نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Jackpot توسط نویسنده دنیای Arrowverse در دست ساخت است

فیلم Jackpot اسپین آف دیگر سونی براساس دنیای مرد عنکبوتی خواهد بود که به نویسندگی مارک گوگنهایم در دست ساخت است.

در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز در حال ساخت اسپین‌آف دیگر براساس شخصیت‌های دنیای اسپایدرمن است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلمی براساس شخصیت جکپات (Jackpot) در دست ساخت است و به همین منظور مارک گوگنهایم، نویسنده دنیای Arrowverse برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام شده است. این فیلم قرار است یکی از فیلم‌های آینده دنیای فیلم‌های اسپایدرمن سونی که SPUMC نام دارد، باشد که شامل تمامی فیلم‌های تولید شده براساس شخصیت مرد عنکبوتی یا شخصیت‌های دنیای آن می‌شود. گوگنهایم پیش از اینکه به‌عنوان یکی از نویسندگان سریال‌های دنیای DC شناخته شود، به‌عنوان نویسنده در کمیک‌های مارول و DC فعالیت داشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Jackpot در دسترس نیست.

مارک گوگنهایم

کمیک جکپات داستان یک دانشمند به‌نام سارا اهرت را دنبال می‌کند که روی معالجه بیماری پارکینسون کار می‌کرد و باعث تغییرات در DNA وی شد تا قدرت‌های فرابشری به‌دست بیاورد. پس از به‌دست آوردن قدرت‌های فوق‌العاده‌، اکنون او به‌عنوان یک مادر به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازد و حالا باید بین فعالیت‌ها و وظایف خود در زندگی شخصی و خانوادگی و زندگی ابرقهرمانی خود تعادل ایجاد کند. پس از آن سارا اهرت قدرت خود را به شخص دیگری به‌نام آلانا جابسن می‌دهد تا دومین جکپات دنیای کمیک خلق شود. طرفداران برای مدت زیادی باتوجه‌به استفاده از کلمه ببر و موهای قرمز فکر می‌کردند که جکپات همان مری جین واتسون باشد، اما در حقیقت این موضوع درست نبود. 

علاوه‌بر کار روی سریال‌های دنیای Arrowverse، گوگنهایم روی فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Green Lantern (گرین لنترن)، فیلم Percy Jackson: Sea of Monsters (پرسی جکسون: دریای هیولاها)، سریال Carnival Row (خیابان کارناوال) و انیمیشن Trollhunters (شکارچیان ترول) نیز کار کرده بود و او اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Prophet که از روی کمیک گرافیکی به همین نام اثر راب لایفلد در دست ساخت است، را نیز بر عهده گرفته است. اخیرا اس جی کلارکسون نیز وظیفه کارگردانی فیلم دیگری از دنیای اسپایدرمن سونی را بر عهده گرفته که تمرکز این فیلم قرار است روی یک ابرقهرمان زن باشد که اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده