// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ انتشار رسمی بازی Valorant اعلام شد

رایت‌گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Valorant در تاریخ ۱۳ خرداد ماه به‌صورت رسمی در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

از ۱۹ فروردین ماه (هفت آوریل) بود که بتای خصوصی بازی Valorant در اختیار کاربران قرار داده شد. سیستم دریافت بتای بازی، به‌گونه‌ای است که باید حساب کاربری خود در رایت گیمز را به حساب کاربری خود در توییچ وصل کنید و در ادامه تقریبا دو ساعت به مشاهده‌ی Valorant در توییچ مشغول شوید. در ادامه شرکت رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر Valorant، دعوت‌نامه حضور در نسخه بتا خصوصی بازی را برای شما ارسال می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، رایت گیمز به‌تازگی اعلام کرد که بازی Valorant در تاریخ ۱۳ خرداد ماه (دو ژوئن) به‌صورت رسمی روی کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین در ادامه مشخص شده که در تاریخ هشت خرداد ماه (۲۸ مِی) هم از فاز بتا خارج می‌شود و به‌عبارتی بتای Valorant تمام می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که تمامی پیشرفت‌های بازیکن‌ها در فاز بتا ریست خواهد شد تا در نسخه اصلی، تمامی کاربران در شرایط یکسان و عادلانه‌ای بازی را آغاز کنند. 

در سال‌های گذشته رایت گیمز به‌واسطه‌ی بازی League of Legends توانست اسم و رسمی را برای خود به پا کند، اما هم‌اکنون این شرکت قصد دارد سرمایه‌گذاری جدی روی بازی Valorant انجام دهد و آن‌ را به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص رقابتی تبدیل کند. همچنین برخلاف بازی Legends of Runeterra یا بازی Teamfight Tactics، بازی Valorant در جهان League of Legends روایت نمی‌شود. 

برای آن دسته از کاربرانی هم که اطلاعاتی از بازی Valorant ندارند، باید بگویم که سبک بازی دقیقا همانند Counter-Strike است. دو تیم پنج‌نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند که یکی از تیم‌ها در نقش بمب‌گذار (ولورنت) قرار می‌گیرد. تیم مقابل هم وظیفه خنثی کردن و کشتن اعضای تیم مقابل را برعهده دارد. همچنین باتوجه‌به عملکرد شما در تیم (نظیر کشتن یا Assist) می‌توانید پول کسب کرده و از آن برای خرید Armor یا سلاح‌های متفاوت استفاده کنید. همچنین هر کاراکتر بازی هم مهارت مخصوصی دارد که می‌توانید از آن در طول مسابقه استفاده کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Valorant را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده