نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Wild Frontier؛ استراتژی در غرب وحشی

بازی Wild Frontier با گرافیک چشم‌ نواز و شخصیت پردازی خوب شما را غرق در دنیای خود می‌کند؛ با معرفی بازی Wild Frontier همراه زومجی باشید.

امروزه بازی‌های زیادی در سبک استراتژیک و آنلاین منتشر می‌شوند که تنها تفاوت آن‌ها در دوره‌ی زمانی است؛ بازی اندروید و آیفون Wild Frontier ساخته‌ی استودیوی 37GAMES هرچند تفاوت زیادی با بازی‌های مشابه خود مانند بازی Clash of Kings ندارد اما وظیفه‌ی خود را به خوبی در ارائه‌ی یک بازی استراتژیک به انجام می‌رساند. بازی موبایل Wild Frontier شما را به‌عنوان رهبر گروهی از گانگستر‌ها به دوران غرب وحشی می‌برد و مسئولیت شهری مخروبه را به شما واگذار می‌کند که باید پایگاه خود را در دل آن بنا کنید؛ بازی دو منابع اصلی دارد که شامل چوب و غلات است که می‌توانید با تولید یا غارت شهر‌های اطراف، این منابع را به‌دست آورید.

بازی Wild Frontier

بازی Wild Frontier بازیکنان را مجبور به متحد شدن باهم می‌کند

در بازی Wild Frontier باید هر لحظه آمادگی حمله‌ی سایر بازیکنان را داشته باشید، یا به بیانی دیگر بازی از قانون جنگل پیروی می‌کند و بازیکنان قوی‌تر، ضعیف‌تر‌ها را چپاول می‌کنند. تفاوتی ندارد که چقدر قدرت دارید؛ زیرا باز هم کسی پیدا خواهد شد که در جنگی نا عادلانه شما را غارت کند. بازیکنان در این شرایط چاره‌ای جز متحد شدن ندارند و شما نه‌تنها برای پیشرفت بلکه برای امنیت بیشتر نیاز به پیدا کردن یک اتحاد دارید. هرچند در جنگ‌های گروهی هم قدرت و تعداد بازیکنان اهمیت دارد، اما استراتژی مناسب و هماهنگی بین اعضاء بیشترین تاثیر را روی نتیجه‌ی جنگ می‌گذارند.

بازی Wild Frontier

بازی موبایل West Frontier نقشه‌ی بسیار بزرگی دارد و در اولین ورود به بازی به‌صورت خودکار جایی را در نقشه برای شما مشخص می‌کند و یک بار به‌صورت رایگان اجازه‌ی جابه‌جا شدن به هر جایی را دارید، اما برای دفعات بعد این کار با صرف هزینه ممکن خواهد بود. بازی اندروید و آیفون West Frontier می‌توانست مانند بعضی از بازی های هم سبک خود تنها یک تجربه‌ی آنلاین خوب ارائه کند اما استودیوی 37GAMES با ارائه‌ی داستانی زیبا و شخصیت پردازی مناسب، کمی فراتر از یک بازی آنلاین قدم برمی‌د‌ارد.

هدایت سرباز‌ها در بازی West Frontier متفاوت است و مانند بازی‌هایی مثل کلش اف کلنز نیست، شما به‌طور مستقیم روی‌ پیاده‌سازی نیرو‌های خود نظارت ندارید و حتی نبردهای عظیم و پر جمعیت را هم به‌صورت جزئی می‌بینید، بازی دارای گرافیک چشم نوازی است و از قابلیت شب و روز نیز بهره می‌برد.

اگر علاقه‌مند به سبک استراتژیک و آنلاین هستید، بازی West Frontier شما را با گرافیک و اتمسفر خود ساعت‌ها سرگرم می‌کند؛ در ادامه می‌توانید با تماشای تریلر بازی Wild Frontier نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Wild Frontier

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده