نویسنده: علی معصومی
// دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

معرفی بازی موبایل Clash of Kings: برخورد پادشاهان

امروز در بخش معرفی بازی موبایل قصد داریم یک بازی در سبک استراتژی را معرفی کنیم، بازی شبیه به Clash of Clans که می‌تواند به جایگزینی مناسب برای این بازی تبدیل شود. در ادامه با معرفی بازی Clash of Kings همراه زومجی باشید.

با موفقیت چشمگیر بازی Clash of Clans بسیاری از استودیو‌های بازی‌سازی به ساخت بازی‌هایی با سبک استراتژی و البته شبیه به Clash of Clans روی آورده‌اند. شاید در نگاه اول تصور کنید بازی‌های کلش، همه شبیه به هم هستند. این امر تا اندازه‌ای درست است و ماهیت این بازی‌ها شبیه به هم است. اما هر کدام از آنها در مواردی، سعی می‌کنند تا ویژگی‌های منحصر به فردی را در خود داشته باشند.

معرفی بازی موبایل: Clash of Kings: برخورد پادشاهان

شروعی دوباره

بازی برخورد پادشاهان در شرایطی آغاز می‌شود که شما پادشاه شهری هستید که مورد هجوم قرار گرفته و شما درصدد بازپس‌گیری آن از مهاجمان هستید. مشخص نیست مهاجمان چه کسانی بوده و چگونه شهر را تسخیر کرده اند. کاری که باید انجام شود، بازسازی شهری است که اکنون جز خرابه، چیزی از آن برجای نمانده است و همچنین پرورش نیروی نظامی قوی تا در نبردهای محتمل دوباره، بتوانید از شهر دفاع کنید.

بدین منظور، باید ساختمان‌ها و مراتعی را برای جمع آوری منابع، بسازید و از همین منابع برای ساخت ابزارها و نیروهای نظامی، سواره نظام‌ها و پیاده نظام‌ها استفاده کنید. پیشرفت‌ها نیز در دسترس هستند تا بتوانید در ساخت شهر و ساخت نیروهای نظامی، بهترین عملکرد را داشته و با حداکثر قدرت به مبارزه بپردازید. ساخت شهر و ساخت نیرو، فرایندی زمان‌بر است و گاهی ساخت تنها یک مرکز پرورش نیروهای شبه نظامی، ۴ دقیقه زمان می‌برد (فکر نکنید ۴ دقیقه زمان کمی است! در حین بازی مفهوم زمان را بهتر متوجه خواهید شد). البته این زمان، در چنین بازی‌هایی بسیار معمول است و خسته کننده نیست.

معرفی بازی موبایل: Clash of Kings: برخورد پادشاهان

اتحاد برای پیروزی

یکی از ویژگی‌های این بازی این است که بازیکن‌های دیگر نیز می‌توانند شما را در ساختن شهرتان، کمک کنند. به طور کلی اتحاد در این بازی حرف اول را می‌زند. متحدین با هم همکاری می‌کنند تا شهرهایشان را سریع‌تر بسازند یا در اعزام نیرو و منابع به یکدیگر کمک کنند. از ویژگی‌های دیگر این بازی، گرافیک خوب بازی است. ساختمان‌ها و افراد به خوبی طراحی شده اند و برای یک بازی رایگان، جزئیات بسیار خوبی در بازی رعایت شده است. ساختمان‌ها با پیشرفت، از نظر ظاهری نیز تغییر می‌کنند و هدایت و نظم‌دهی به نیروها نیز به شکلی لذت بخش انجام می‌پذیرد. تنها ایرادی که به این بازی می‌توان گرفت، موسیقی این بازی است که هر چند بسیار عالی است، اما کوتاه است و هر ۳۰ ثانیه، تکرار می‌شود. افکت‌های صوتی نیز در حد متوسط قرار دارند.

اما در کل با یک بازی خوش ساخت، مهیج و جذاب روبرو هستیم که به عاشقان بازی‌های Clash of Clans، آن را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده