نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تصاویر جدید Microsoft Flight Simulator محیط‌های دیدنی و چشم‌نواز آن را نشان می‌دهد

روز گذشته تصاویر جدیدی از نسخه آلفای بازی شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator منتشر شد که محیط‌های زیبا و چشم‌نواز بازی را برای علاقه‌مندان خود به تصویر می‌کشند.

یکی از جذاب‌ترین و بلندپروازترین آرزوی هر انسانی پرواز کردن است. در دنیای بازی‌های ویدیویی آنطور که انتظار می‌رود به محقق ساختن این نیاز بشر توجه نشده است. مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان سبک جذاب خلبانی برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از خلا نبود اثری شایسته در این سبک از بازی‌های ویدیویی استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

همان‌طور که اطلاع دارید بازی Microsoft Flight Simulator فعلا درحالت آلفا قرار دارد و تنها عده محدودی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که خوشبختانه در این مدت تصاویر زیادی از محیط بازی و هواپیماهای موجود در آن توسط همین افراد منتشر شده است.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، روز گذشته بازهم تصاویر جدیدی از یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال منتشر شد. این تصاویر نیز همانند گذشته تمرکز ویژه‌ای روی نمایش محیط‌های چشم‌نواز مثل دریا و آسمان و همچنین گرافیک بصری فوق‌العاده بازی دارند. در ادامه شما را به تماشای مجموعه جدیدی از تصاویر بازی Microsoft Flight Simulator دعوت می‌کنم.

بازی شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس ‌باکس وان روانه بازار شود. در همین رابطه چندی پیش بود که تیم سازنده بالاخره مشخصات مورد نیاز و پیشنهادی خود برای اجربای این بازی روی کامپیوتر را اعلام کرد.

باتوجه به اینکه تمام تصاویری که تا امروز منتشر شده‌اند به نسخه آلفا بازی اختصاص دارند و احتمالا محصول نهایی به‌مراتب بهتر خواهد شد، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در مورد این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده