// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تمامی فرودگاه‌ های جهان در Microsoft Flight Simulator وجود خواهند داشت

تریلری جدید از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شده است که در آن می‌شنویم که تمامی فرودگاه‌های جهان در این بازی شبیه سازی وجود خواهند داشت.

به جرات می‌توان گفت که کمتر کسی فرودگاه را دوست دارد؛ چراکه باید در اغلب اوقات ساعت‌ها منتظر بمانید تا زمان پرواز شما فرا برسد. اما به لطف بازی شبیه سازی Microsoft Flight Simulator، شرکت مایکروسافت این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون ذره‌ای معطلی در هریک از فرودگاه‌های جهان پرواز را تجربه کنید!

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس ویدیویی که اخیرا از این بازی منتشر شده است، سوِن مستاسِ، طراح ارشد بازی، علاوه‌بر توضیحاتی که در مورد بازی ارائه می‌دهد، می‌گوید که تمامی فرودگاه‌های دنیا در آن وجود خواهند داشت. بیش از ۳۷ هزار فرودگاه در بازی وجود دارد. ۸۰ فرودگاه از تعداد یاد شده جزو فرودگاه‌های پربازدید است که سازندگان برای طراحی دقیق آن زمان بیشتری گذاشته‌اند. تیم توسعه بازی برای طراحی این فرودگاه‌ها از اطلاعات بازی Microsoft Flight Simulator X استفاده کرده است و در نهایت با ویرایش کردن بعضی از آن‌ها براساس اطلاعات تصاویر ماهواره‌ای، فرودگاه‌های بازی Microsoft Flight Simulator را طراحی کرده است.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی تریلری دیگری از آن را مشاهده کردید که آب و هوای برفی را نشان می‌داد. بازی Microsoft Flight Simulator قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شود. در پایان شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده