نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

رونمایی از نمایش جدید بازی Halo Infinite در ماه ژوئیه برای ایکس باکس سری ایکس تأیید شد

343Studios حضور Halo Infinite در خلال رونمایی و نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس در رویداد Xbox 20/20 ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) را تأیید کرد.

از زمان معرفی بازی Halo Infinite در سال ۲۰۱۸، تنها شاهد انتشار یک تریلر دیگر از آن بودیم و تا به امروز گیم پلی این بازی نمایش داده نشده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، طرفداران به‌زودی می‌توانند شاهد نمایش جدیدی از بازی Halo Infinite باشند. این خبر، مستقیماً توسط خود 343Industries و ازطریق وبلاگ رسمی Halo Waypoint منتشر شده است. در پایین‌ترین قسمت از صفحه‌ی اصلی سایت و در بخشی که به بازی Halo Infinite اختصاص داده شده، می‌توان متن زیر را مشاهده کرد:

شاید اخیراً صحبت‌هایی که در این خصوص مطرح شده را شنیده باشید، اما ما برای تأیید این خبر که Halo Infinite نیز یکی از چندین بازی فرست پارتی ایکس‌ باکس سری ایکس در رویداد Xbox 20/20 ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) خواهد بود، بسیار هیجان زده هستیم.

با اینکه در این خبر، به‌صورت مشخص، به نمایش گیم پلی بازی Halo Infinite اشاره‌ای نشده، اما می‌توان انتظار داشت که بعد از ناامید شدن بسیاری از هواداران از نحوه‌ی نمایش تریلرها در رویداد Inside Xbox، مایکروسافت تصمیم به نمایش تصاویر بهتری از گیم پلی بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس بگیرد. اخیراً آرون گرینبرگ به‌عنوان مدیر بخش بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس در پاسخ به واکنش منفی عده‌ای که انتظار دیدن گیم‌پلی بیشتری را از بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس داشتند، توضیحاتی را ارائه کرده بود.

Halo Infinite

مایکروسافت علاوه‌بر این موارد، وعده‌ی نمایش تصاویر از پیش رندر شده‌ی شماری از بازی‌های مهم ترد پارتی این پلتفرم، از جمله بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Valhalla را به هواداران داده است. ضمن اینکه اخیراً فهرست مشکوکی در وبسایت آمازون ایتالیا منتشر شده که احتمالاً به تاریخ انتشار این بازی اشاره دارد.

از سوی دیگر، سونی هم به نمایش یک ویدیو ۹ دقیقه‌ای از تصاویر گیم پلی پلی ‌استیشن 5 پرداخته که در اصل، سیستم جدید Nanite and Lumen در موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را به تصویر می‌کشد.

براساس توضیحات تیم سویینی (Tim Sweeney) رئیس Epic Games، پیشرفت‌هایی که در دموی این تکنولوژی دیده می‌شود قرار است حتی بیشتر از این نیز گسترش پیدا کند. سویینی در خلال صحبت‌های خود در خصوص قابلیت‌های موتور آنریل انجین 5 و کنسول‌های نسل بعد می‌گوید: «دنیای صفحات لودینگ بازی‌ها دیگر به پایان رسیده است». وی به‌طور ویژه به برتری‌های تکنولوژی حافظه‌ی ذخیره‌سازی پلی‌استیشن 5 اشاره کرده و به نقش اساسی آن در ارتقاء قابلیت‌های پلتفرم جدید سونی می‌پردازد. هرچند Ljubomir Peklar کارگردان بازی Scorn Reckons، عقیده دارد آنچه که تفاوت‌های نسل جدید کنسول‌های بازی با پلتفرم‌های قبلی را تعیین می‌کند، نه حافظه‌ی ذخیره‌سازی، بلکه توان پردازنده‌ی آن‌ها خواهد بود.

Halo Infinite به همراه شماری دیگر از بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت در ماه ژوئیه به نمایش گذاشته خواهد شد. اخیراً شایعاتی در خصوص احتمال رونمایی از بازی Fable 4 نیز مطرح شده که باید دید چه اتفاقاتی انتظار آن را می‌کشند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده