// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

درآمد بازی موبایل فورتنایت از پرداخت های درون برنامه‌ای به بیش از یک میلیارد دلار رسید

سنسور تاور در گزارش‌های اخیر خود اعلام کرده است که درآمد بازی Fortnite Mobile از پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است.

فورتنایت را می‌توان یکی از پر درآمدترین بازی‌های چند سال اخیر دانست که با ظهور آن شاهد جذب کاربران متعددی به آن بودیم. رشد فورتنایت تنها در نسخه کنسولی و کامپیوتر نیست، بلکه روی پلتفرم موبایل هم عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است. به‌لطف وابستگی کاربران به پرداخت‌های درون برنامه‌ای Fortnite، نسخه موبایل این بازی توانسته است به رکورد جدیدی دست پیدا کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، سنسور تاور گزارش‌های جدیدی را منتشر کرده است که خبر از درآمد Fortnite Mobile از پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌دهد. سنسور تاور در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که درآمد فورتنایت موبایل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بیش از یک میلیارد دلار بوده است. در ادامه اعلام شده شرایط قرنطینه و شیوع ویروس کرونا، یکی از دلیل‌های این رشد درآمد بوده است. همچنین در این میان دو دلیل مهم دیگر هم وجود دارد. 

کنسرت ترویس اسکات در بازی فورتنایت که چندی پیش پخش شد، یکی دیگر از دلایل استفاده بیش‌ازپیش کاربران از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی است. همچنین اضافه شدن فورتنایت به فروشگاه پلی‌استور، عامل دیگری است که کاربران متعددی را به خود و پرداخت‌های درون برنامه‌ای جذب کرده است. در گذشته کاربران تنها ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و انجام کارهای مختلف می‌توانستند نسخه اندروید بازی را کسب کنند.

اگر درآمد این بازی را در ماه‌های اخیر محاسبه کنیم، در ماه آوریل (اواخر فروردین ماه/اوایل اردیبهشت ماه) فورتنایت موبایل ۴۴.۳ میلیون دلار درآمد داشته است که بهترین عملکرد بازی از فوریه ۲۰۱۹ تا به‌امروز است. این در حالی است که در ماه مارس (اواسط اسفند ماه/اوایل فروردین ماه) درآمد این بازی ۲۳.۳ میلیون دلار بوده است. از نظر درآمد کلی بازی از زمان عرضه، کشور آمریکا با اختلاف پیش‌رو درآمدزایی برای فورتنایت موبایل است. درآمد کلی فورتنایت موبایل در آمریکا ۶۳۲.۲ میلیون دلار است.

قطعا نسخه موبایل فورتنایت به دستاورد بزرگی دست پیدا کرده است و ارقام ذکر شده، مربوط به هر دو نسخه اندروید و iOS بازی است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول Fortnite موبایل هم می‌توان‌به درآمد روزانه دو میلیون دلاری فورتنایت موبایل در زمان عرضه خود (سال ۲۰۱۸) روی iOS اشاره کرد. همچنین این بازی در آن زمان و پس از مدت کوتاهی توانست تعداد دفعات دانلود شده خود را به ۱۰۰ میلیون بار برساند.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده