نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

افزایش مدت زمان گیم پلی بازی Observer: System Redux با محتوای داستانی جدید

سایمون اردمانسکی مدیر پروژه استودیوی بلوبر تیم، در مصاحبه جدید خود به تشریح جزئیات محتوای داستانی جدید بازی Observer پرداخته است.

توسعه‌دهندگان استودیوی Bloober Team با معرفی بازی ترسناک جدید خود به نام The Medium در ایکس ‌باکس سری ایکس، قدم مهمی را در نسل جدید بازی‌های ویدیویی برمی‌دارند. اما درکنار بازی‌های جدید، عناوین قدیمی‌تر این استودیو نیز با دریافت محتوای تازه، جان دوباره‌ای خواهند گرفت. Observer: System Redux نیز جزء مواردی است که برای پلی ‌استیشن 5 و همچنین کنسول جدید ایکس‌باکس منتشر خواهد شد و براساس وعده‌ی سازندگان، قرار است با ارتقاء جلوه‌های تصویری، بهبود گیم پلی بازی، محتوای جدید داستانی و... از آن پشتیبانی شود.

اما هواداران و مخاطبان این بازی قصد داشتند بدانند که حجم و مقیاس محتوای داستانی جدید بازی به چه شکلی خواهد بود. لذا سایمون اردمانسکی (Szymon Erdmanski) مدیر پروژه این بازی در استودیوی بلوبر تیم در مصاحبه با وبسایت GamingBolt در این خصوص گفت‌وگو کرده است. براساس صحبت‌های اردمانسکی، اظهارنظر در خصوص اینکه این محتوای داستانی دقیقاً چه میزان به طول گیم پلی بازی اضافه خواهد کرد، کار ساده‌ای نیست. اما به‌صورت میانگین، می‌توان انتظار داشت که تجربه Observer با درنظرگرفتن این بسته، حدود ۲۰ درصد بیشتر به طول خواهد انجامید. درواقع این موضوع تا حد زیادی به استایل بازی و سرعت عمل شما در آن بستگی دارد.

Observer: System Redux

محتوای داستانی جدید بازی، به‌نوعی با سایر قسمت‌های بازی تلفیق شده و ازاین‌رو نمی‌توان یک مقدار عددی دقیق برای افزایش حجم جریان بازی برای آن متصور شد. اما به‌صورت میانگین می‌توان گفت که روند بازی حدود ۲۰٪ افزایش خواهد یافت. البته باید به خاطر داشته باشیم که همه چیز به روش بازی منحصر‌به‌فرد کاربر و روش برخورد او با اتفاقات بازی بستگی دارد.

با درنظرگرفتن اینکه زمان گیم پلی بازی Observer به حدود ۷ ساعت می‌رسد، باید انتظار داشت که Observer: System Redux این مقدار را به ۸.۵ الی ۹ ساعت افزایش دهد. اما مجدداً باید توجه داشت که اگر بازیکن قصد داشته باشد تا محتوای انتخابی قسمت‌های مختلف بازی را تجربه کرده و به‌نوعی به گشت‌و‌گذار در بخش‌های مختلف آن بپردازد، می‌توان انتظار داشت که این میزان حتی به ۱۰ ساعت هم برسد.

اما قسمت‌های جدیدی که به روند بازی اضافه می‌شوند دقیقاً درباره چه موضوعاتی خواهند بود؟ Erdmanski در خلال توضیحات خود اظهار داشته که محتوای جدید System Redux تلاش خواهد کرد تا سطح درگیری بازیکن با وقایع بازی را افزایش داده و به شخص در جهت «درک بهتر واقعیت خشن و ذهن نا آرام» کاراکترهای بازی، از جمله پروتاگونیست داستان کمک کند.

Observer: System Redux

محتوای داستانی جدید بازی، امکان شرکت کردن در چند ماجرای تحقیقاتی دیگر را برای بازیکن فراهم می‌کند. درواقع این موارد به شخص کمک می‌کنند تا درک مناسبی ازعمق دنیای بازی دست پیدا کند. چیزی ما به‌دنبال آن هستیم، این است که بازیکن به فهم دقیقی از واقعیت تلخ و ذهن ناآرام ناظرانی مانند Dan Lazarski در طول زندگی روزمره خود دست پیدا کند. ما برای اشتراک این تجربه درگیر کننده به جامعه مخاطبان خود بسیار هیجان زده هستیم.

Observer: System Redux تا تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. در نسخه PS5 این بازی، سازندگان قصد دارند تا با بهره‌گیری از قابلیت‌های‌ «بازخورد لمسی» و «تریگرهای تطبیقی» در کنترلر دوال سنس شدت تجربه کاربری بازی را افزایش دهند. شما می‌توانید ازطریق این لینک تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید. بازی Observer نخستین بار در سال ۲۰۱۷ و برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی منتشر شد و سال گذشته نیز برای نینتندو سوییچ پورت شد. این بازی درواقع یکی از آخرین صداپیشگی‌های راتگر هوور محسوب می‌شود و سازندگان آن را ادای دینی به این صداپیشه‌ می‌دانند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده