نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

Observer: System Redux به صورت رسمی برای کنسول‌ های نسل بعدی معرفی شد

بازی Observer: System Redux در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد

به‌دنبال انتشار تیزر بازی Observer: System Redux در چند روز گذشته، امروز استودیو Bloober Team به‌طور رسمی از نسخه‌ی ریمستر بازی سایبرپانکی خود برای کنسول‌های نسل بعدی یعنی پلی اسیتشن 5 و ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد. به‌گفته‌ی سازندگان، این نسخه قرار است گیم‌پلی بازی را گسترش دهد و محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه کند و البته انتظار گرافیک بهبود یافته را نیز می‌توان از این نسخه داشت. همچنین گفته‌ شده است که طی هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری از این بازی با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته خواهد شد. این بازی قرار است تا در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۰ منتشر شود. 

شما می‌توانید از طریق این لینک تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید. تریلری که به ادعای سازندگان، روی کنسول‌های نسل بعدی اجرا شده است اما متاسفانه اعلام نشده که کدام سخت‌افزار در حال اجرای آن است.

بازی Observer نخستین بار در سال ۲۰۱۷ و برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد و سال گذشته نیز برای نینتندو سوییچ پورت شد. این بازی در واقع یکی از آخرین صداپیشگی‌های راتگر هوور محسوب می‌شود و سازندگان آن را ادای دینی به این صداپیشه‌ می‌دانند.

در مورد این بازی در صفحه‌ی رسمی آن نوشته شده است که: 

سال ۲۰۸۴ است. آینده بسیار تاریک‌تر از آن شده که هر کسی می‌توانست فکرش را بکند. اولین موضوع برمی‌گردد به بیماری نانوفاژ، طاعونی دیجیتالی که موجب کشته شدن هزاران هزار نفر از کسانی شده است که تصمیم به تقویت ذهن و بدن خود گرفتند. دومین موضوع نیز جنگ است که باعث شده تا جبهه‌ی شرق و غرب از هم جدا شوند. زمانی که کسی برای در دست گرفتن قدرت باقی نمانده است، شرکت‌های مختلف کنترل امپراطوری فاسد را به‌دست گرفته‌اند.

شما ابزاری برای نابودی و سرکوب این شرکت‌ها هستید. با ترس و لزر به اعماق تاریکی‌های گوشه‌ی ذهن مظنونان خود نفوذ می‌کنید و ترس‌های آن‌ها را در معرض دید خود قرار می‌دهید و آن چه را که تحقیقات شما نیاز داشته باشد، استخراج می‌کنید. 

شما یک ناظر [Observer] هستید. 

نظر شما راجع به معرفی بازی Observer: System Redux برای کنسول‌های نسل بعدی چیست؟ آیا برای تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع twinfitite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده