// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

جزئیات محتویات فصل ششم بازی Call of Duty Mobile در دسترس قرار گرفت

استودیو تنسنت گیمز پس از عرضه آپدیت فصل ششم Call of Duty Mobile، جزئیات محتویات این فصل را هم منتشر کرده است.

چندی پیش فصل ششم بازی Call of Duty Mobile در دسترس قرار گرفت که Once Upon a Time in Rust نام داشت و در جریان آن نقشه معروف و هیجان‌انگیز راست هم در دسترس کاربران قرار گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games)، سازنده کالاف دیوتی موبایل، تصویری را منتشر کرده که محتویات فصل ششم را نشان می‌دهد.

از محتویات ماه مِی و فصل ششم بازی می‌توان‌به نقشه Saloon اشاره کرد. همچنین یک حالت دوئل یک‌به‌یک هم به بازی اضافه خواهد شد. در انتهای ماه مِی هم شاهد اضافه شدن کلاس Poltergeist به بازی هستیم. در ادامه استودیو تنسنت گیمز اعلام کرده است که برای فصل‌های آینده، این جزئیات محتویات را سریع‌تر منتشر خواهد کرد تا کاربران بیش‌ازپیش متوجه محتویات باشند. کاربران هم‌اکنون در رویداد Gold Rush به‌سر می‌برند که باید در حالت‌های بتل رویال و Kill Confirmed طلا جمع کنید. 

در ادامه می‌توانید طلای خود را با پاداش‌های مختلفی تعویض کنید. همچنین فصل‌های بعد چالشی‌تر خواهند بود تا کاربران رضایت بیشتری کسب خواهند کرد. در زیر هم تصویر سایر محتویات فصل فعلی را می‌توانید مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

Call of Duty Mobile


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده