نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

Assassin’s Creed Valhalla از قابلیت Smart Delivery ایکس باکس برخوردار خواهد بود

کاربران کنسول‌های ایکس باکس به لطف پشتیبانی از قابلیت Smart Delivery، برای تجربه Assassin's Creed Valhalla در نسل کنونی و همچنین ایکس باکس سری ایکس تنها یک بار نیاز به خرید این بازی خواهند داشت.

درحالی که روز به روز به تاریخ عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی نزدیک می‌شویم، طبیعتاً بازی‌های جدیدی را که در این مدت معرفی خواهند شد به صورت cross-gen یا بین نسلی دریافت خواهیم کرد. براین اساس بازی‌های جدید برای هردو کنسول نسل فعلی و جدید در دسترس قرار خواهند گرفت. اما مایکروسافت با معرفی برنامه‌ی اختصاصی خود موسوم به «Smart Delivery» کار را برای کاربران کنسول‌های ایکس باکس ساده‌تر کرده است. به طوری که هرکس یک بازی ترد پارتی ایکس باکس وان را خریداری کند، عملاً به صورت رایگان آن را برای Xbox Series X نیز دریافت خواهد کرد. این رابطه به صورت معکوس نیز برقرار خواهد بود.

توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 از قبل اعلام کرده‌اند که از این برنامه پشتیبانی خواهند کرد. اما حالا Assassin’s Creed Valhalla جدیدترین موردی است که به «اسمارت دِلیوری» می‌پیوندد. سونی هنوز هیچگونه اظهار نظری در خصوص نحوه عملکرد بازی‌های بین نسلی خود یا هرگونه برنامه‌ای که مشابه رویکرد ایکس باکس باشد را اعلام نکرده است. هرچند در گذشته و در خصوص بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن Vita شاهد اجرای چنین برنامه‌ای بوده‌ایم؛ لذا می‌توان انتظار داشت که بازی‌های بین نسلی PS4 و پلی استیشن 5 نیز از چنین قابلیتی برخوردار باشند.

Assassin’s Creed Valhalla

ظاهراً‌ هفته‌ی آینده و در جدیدترین اپیزود از برنامه Inside Xbox، شاهد اولین تصاویر از اجرای Assassin’s Creed Valhalla روی کنسول ایکس باکس سری ایکس خواهیم بود. این بازی در کنار سایر آثار ترد پارتی نسل جدید کنسول‌های ایکس باکس که تاکنون معرفی شده‌اند، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت و طی جدیدترین قسمت از برنامه‌ی اینساید ایکس‌باکس به نمایش گذاشته خواهند شد.

پنجره انتشار بازی جدید Assassin’s Creed Valhalla برای محدوده‌ی تعطیلات آخر سال تعیین شده است. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و 5 و همینطور به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اینترنتی اپیک گیمز استور برای پلتفرم پی سی منتشر شود. در حال حاضر می‌توانید نسخه‌های مختلف این بازی را از طریق وبسایت آمازون پیش خرید کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده