نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

فروش نسخه‌ فیزیکی Animal Crossing: New Horizons در ژاپن از ۳ میلیون نسخه گذشت

بازی Animal Crossing: New Horizons به یک موفقیت تمام عیار در ژاپن تبدیل شده و بیش از ۳ میلیون نسخه‌ی فیزیکی از آن به فروش رسیده است.

طبق آخرین اخبار بازی و به گزارش فامیتسو، بازی Animal Crossing: New Horizons از زمان عرضه‌اش در ۲۰ مارس (۱ فروردین) توانسته است تا ۳,۰۳۱,۷۸۴ نسخه فیزیکی در ژاپن فروش داشته باشد که این بازی را به موفقیتی تمام عیار برای شرکت نینتندو تبدیل می‌کند. البته این موضوع که بازی بیش از ۳ میلیون نسخه‌ی فیزیکی به فروش برساند چندان مساله‌ی عجیبی نبود چرا که تنها در سه روز نخست عرضه، ۱.۸۸ میلیون نسخه از این بازی در ژاپن به فروش رسیده است. از آن‌جایی که فامیتسو تنها به انتشار آمار فروش نسخه‌های فیزیکی‌ بازی‌‌های مختلف می‌پردازد، بنابراین می‌توان مطمئن بود که به در نظر گرفتن نسخه‌ی دیجیتالی، آمار فروش بازی از این هم بسیار شگفت‌انگیزتر خواهد شد و جالب اینجا است که این آمار فقط مخصوص کشور ژاپن است. 

در مقام مقایسه می‌توان بازی Super Smash Bros. Ultimate یا Pokemon Sword and Shield را مثال زد که هر دو از بازی‌های بسیار محبوب کنسول نینتندو سوییچ محسوب می‌شوند و تا کنون توانسته‌اند از زمان عرضه به ترتیب ۳.۶ و ۳.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشند و جدیدترین نسخه از سری Animal Crossing می‌تواند در زمانی بسیار کمتر، به این میزان از فروش برسد. 

نینتندو هنوز آمار فروش باز در سراسر جهان را اعلام نکرده است اما در تاریخ ۷ می (۱۸ اردیبهشت) قرار است تا گزارش مالی سالیانه خود را منتشر کند و بنابراین می‌توان منتظر گزارش فروش بازی Animal Crossing: New Horizons در سراسر جهان نیز در آن زمان بود. 

نظر شما راجع به فروش فوق‌العاده‌ی این بازی چیست؟ شما دلیل موفقیت این بازی را چه عنصری در آن می‌دانید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده