نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

زمان شروع پخش سریال The Third Day تا پاییز امسال عقب افتاد

ویروس کرونا باعث شد تا شبکه HBO و اسکای تصمیم به عقب انداختن زمان شروع پخش سریال The Third Day تا پاییز امسال بگیرند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان شروع پخش سریال The Third Day (سومین روز) شده است. شبکه HBO و اسکای اعلام کردند ویروس کرونا باعث شده تا پخش این سریال از بهار ۲۰۲۰ به پاییز امسال موکول شود و بدین ترتیب پخش این سریال دیگر قرار نیست از تاریخ ۱۱ می ۲۰۲۰ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) آغاز شود. ددلاین در ادامه براساس منابع نزدیک خود متوجه شده که ویروس کرونا مراحل پس از تولید سریال The Third Day را تحت تاثیر خود قرار داده و باعث تعطیلی کامل آن شده است. سریال The Undoing (عمل‌زدایی) با بازی نیکول کیدمن و هیو گرانت، دیگر سریال شبکه HBO است که مراحل پس از تولید آن به علت شیوع ویروس کرونا متوقف و پخش آن تا پاییز امسال عقب افتاده است.

سریال The Undoing

سریال The Third Day محصول مشترک HBO و اسکای است که در ۶ قسمت تولید شده و اتفاقات آن به دو بخش سه قسمتی تقسیم می‌شود که سه قسمت در تابستان و سه قسمت در زمستان جریان دارد. سه قسمت ابتدایی داستان Summer (تابستان) و سم با بازی جود لا را دنبال می‌کند که در آن سم به یک جزیره دوردست در بریتانیا سفر کرده و با ساکنان مرموز جزیره مواجه می‌شود که آیین‌ها و رسوم عجیب و غریبی دارند و تلاش می‌کنند تا به هر قیمتی سنت قدیمی خود را حفظ کنند. سه قسمت بعدی داستان Winter‌ (زمستان) و هلن با بازی نائومی هریس را دنبال خواهد کرد که یک زن با اراده قوی است که به این جزیره می‌آید و به دنبال جواب است، اما ورودش باعث شروع نبرد برای سرنوشت جزیره می‌شود. 

جود لا، نائومی هریس، کاترین واترستون، امیلی واتسون، پدی کانسیداین، جان داگلیش و فریا آلن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Third Day حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت این سریال توسط دنیس کلی، نویسنده و سازنده سریال‌هایی چون سریال Utopia (آرمان شهر) به‌همراه فلیکس برت بوده است. کیت د وال و دین الاکلین نیز به نوشتن فیلمنامه مینی سریال سومین روز کمک کرده‌اند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده