// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

تعداد بازیکنان همزمان استیم از مرز ۲۴ میلیون نفر عبور کرد

پس از آن‌که هفته گذشته تعداد بازیکنان هم‌زمان استیم از مرز ۲۳ میلیون نفر فراتر رفت، حالا این رکورد با عبور از مرز ۲۴ میلیون نفر بار دیگر شکسته شد.

هفته گذشته بود که تعداد بازیکنان هم‌زمان در استیم برای اولین بار در تاریخ این شرکت از مرز ۲۳ میلیون نفر فراتر رفت و رکورد جدیدی به‌ثبت رساند. جای تعجب ندارد که بدانید این آمار بار دیگر جابه‌جا شده است و رکوردی دیگر برای این شرکت محبوب به‌ثبت رسیده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، در روزهای پایانی هفته گذشته میلادی تعداد ۲۴ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۷۷۰ نفر بازیکن به‌طور هم‌زمان در استیم در حال بازی کردن بودند که این رکورد جدید را به‌ثبت رساندند.

البته در نظر داشته باشید که این افزایش تعداد قطعا با خانه‌نشین شدن افراد به‌خاطر ویروس کرونا هم مرتبط است. همچنین انتشار بازی‌هایی مانند Mount and Blade 2: Bannerlord و Resident Evil 3 Remake هم که پیش از پایان هفته گذشته در دسترس قرار گرفتند، در افزایش بازیکنان موثر بوده است. در هر صورت شرکت استیم به‌شدت در حال سود کردن از این افزایش ترافیک است. باید صبر کنیم تا ببینیم در طول هفته‌های آتی به‌دلیل خانه‌نشین شدن افراد بیشتر این عدد افزایش خواهد داشت یا خیر. دو بازی مورد انتظار Trials of Mana و Gears Tactics نیز به‌زودی منتشر خواهند شد که احتمالا در تعداد بازیکنان همزمان استیم تاثیر خواهند گذاشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده