نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

نسخه Definitive Edition بازی Mafia 2 و 3 رتبه بندی سنی شد

به‌تازگی اطلاعاتی از نسخه‌ Definitive Edition قسمت دوم و سوم سری بازی Mafia در سایت سازمان رده‌بندی سنی تایوان ثبت شده‌ است.

دو نسخه‌ اخیر سری بازی‌های Mafia، هرکدام نقاط ضعف و قوت خاص خود را داشتند و نمی‌توان به آن‌ها لقب شاهکار یا بی‌نقص را داد با‌این‌حال اینقدر نکات مثبت درون آن‌ها قرار داشت که طرفداران بتوانند لذت کافی را از آن‌ها ببرند و چشم انتظار نسخه‌ی جدیدی از این سری باشند. طبق آخرین اخبار بازی، دو نسخه‌ی آخر این سری بازی در سایت سازمان رده‌بندی سنی تایوان دیده‌ شده‌اند و از قرار معلوم احتمال آن می‌رود که این بازی باری دیگر عرضه شوند. بنابر گزارش سایت Gematsu، بازی Mafia 2: Definitive Edition و بازی Mafia 3: Definitive Edition هر دو در تایوان رده‌بندی سنی شده‌اند و احتمالا برای پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهند شد. 

Mafia 3

مقاله‌های مرتبط:

بازی Mafia 2 توسط استودیو 2K Czech توسعه یافته است و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. بازیکنان در این بازی نقش یکی از عضو‌های سیسیل به نام ویتو اسکالتا را در شهر ساختگی Empire Bay در آمریکای دهه‌ی ۱۹۴۰ بر عهده می‌گیرند. علاوه‌بر آن بازی Mafia 3 نیز در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و این بار نقش اصلی بازی، یکی از سربازان از جنگ برگشته‌ی آمریکا در جنگ ویتنام به‌نام لینکولن کلی بود و بازی در شهر خیالی New Bordeaux در آمریکای دهه ۱۹۶۰ جریان داشت. هر دو بازی به دلیل روایت داستان خوب خود مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفتند و از طرفی به دلیل مشکلاتی نظیر باگ‌های زیاد و ارائه ناموفق از یک تجربه کامل یک بازی جهان باز، با نقدهای منفی مواجه شده بودند.

طبق اخبار پیشین استودیو سازنده‌ی بازی Mafia 3 یعنی Hanger 13 در حال توسعه‌ی یک IP جدید جهان باز است و فعلا معلوم نیست که نسخه‌ی جدیدی از بازی‌های Mafia منتشر خواهد شد یا خیر. از طرفی نیز احتمالا باید منتظر عرضه‌ی دو بازی آخر این سری ماند و با آن‌ها سرگرم شد به امید آن‌ که شرکت 2K Games در آینده نسخه‌ی جدید بازی را معرفی کند. 

نظر شما راجع به عرضه‌ی مجدد دو بازی Mafia 2 و Mafia 3 چیست؟ آیا برای تجربه‌ی مجدد این دو بازی هیجان‌ زده هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده