نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

Octopath Traveler و PUBG برای استیدیا رده‌بندی سنی شد

رده‌بندی سنی بازی‌های Octopath Traveler و PlayerUnknown’s Battlegrounds توسط ESRB احتمال راه‌یابی آن‌ها به گوگل استدیا را افزایش داد.

کاربران گوگل استیدیا از مدت‌ها پیش در انتظار معرفی بازی‌های تازه برای این سرویس هستند و با اینکه هنوز خبری از بازی‌های انحصاری آن منتشر نشده است، اما احتمالاً به‌زودی خبرهایی از پورت چندین بازی برای این سرویس به گوش‌مان خواهد رسید. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی یا به اختصار ESRB بازی تیراندازی بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds و بازی نقش‌آفرینی مبتنی بر نوبت Octopath Traveler را رده‌بندی سنی کرده است که احتمالاً به راه‌یابی آن‌ها به سرویس گوگل استیدیا اشاره دارد.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به استثنای نینتندو سوییچ تقریباً در تمام پلتفرم‌های فعالِ بازار در دسترس است، بنابراین راه‌یابی آن به سرویس Google Stadia چندان غافل‌گیرکننده نیست، اما به‌هرشکل مشاهده‌ی اینکه این سرویس استریم چگونه از پس اجرای چنین بازی رقابتی آنلاینِ بزرگ مقیاسی برمی‌آید، جذاب خواهد بود. بازی Octopath Traveler نیز در سال ۲۰۱۸ به‌شکل انحصاری برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر شد و از آن زمان در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار گرفته است. برای این بازی پیش‌درآمدی با نام Octopath Traveler: Conquerors of the Continent نیز منتشر شده است که کاربران اندروید و iOS می‌توانند آن را به رایگان تجربه کنند.

باید در نظر داشت که تابه‌حال راه‌یابی بازی‌های Octopath Traveler و PUBG به گوگل استدیا رسماً تایید نشده است، اما باعنایت‌به اینکه امروز شاهد برگزاری رویداد Stadia Connect خواهیم بود، احتمالاً خبرهایی در این رابطه منتشر خواهد شد که آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به اشتراک می‌گذاریم. شما می‌توانید برای مطالعه‌ی بررسی بازی Octopath Traveler به «اینجا» و مطالعه‌ی بررسی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به «اینجا» مراجعه کنید. ضمناً فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده