// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

Call of Duty Modern Warfare یک آپدیت بزرگ دریافت می‌کند

امروز آپدیت دیتا پک 1 بازی Call of Duty: Modern Warfare با حجم ۱۵ گیگابایت در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

یکی از مشخصه‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare از زمان عرضه تابه‌امروز، انتشار آپدیت‌های بزرگ برای کاربران بوده است؛ آپدیت‌هایی که هرکدام از آن‌ها حجم بالایی دارند و برای تجربه‌ی بازی، حتما باید آن‌ها را دانلود کنید.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده Call of Duty: Modern Warfare، در وبسایت خود اعلام کرده است که امروز آپدیت جدید مدرن وارفیر برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. آپدیت مورد نظر، دیتا پک 1 نام دارد و ۱۵ گیگابایت هم حجم آن است. در ادامه مشخص شده که ساختار این به‌روزرسانی به‌گونه‌ای است که باید برای ادامه‌ی تجربه COD: Modern Warfare، حتما آن را دانلود کنید.

به‌عبارتی ساختار این آپدیت به‌گونه‌ای است که پس از ورود به بازی و انتخاب یکی از بخش‌های چندنفره، کمپین یا Spec Ops، وارد منوی نصب بازی می‌شوید و از آنجا باید دیتا پک 1 را انتخاب و دانلود کنید. پس از دانلود، باید بازی را ببندید تا فرایند نصب انجام شود و سپس مدرن وارفیر را مجددا اجرا کنید. جدا از این موارد، یک آپدیت هم برای کاربران پی سی درنظر گرفته شده است که تعدادی از باگ‌های بازی را از بین می‌برد. 

دراین‌میان بد نیست به عوض شدن Playlist هم اشاره‌ای داشته باشیم. بازیکنان می‌توانند حالت Shoot the Ship 24/7 و همچنین ساختار متفاوتی از گان‌فایت را در منوی بخش چندنفره بازی تجربه کنند. بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفیر در حال حاضر بیش از ۱۷۵ گیگابایت از فضای کنسول‌ها را اشغال کرده است و این آپدیت‌ها باعث می‌شود تا بیش‌ازپیش شاهد افزایش فضای مورد نیاز بازی باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده