// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

اپراتور رونین Call of Duty: Modern Warfare برگرفته از یک سرباز واقعی است

به‌تازگی مشخص شده که رونین، اپراتور فصل سوم COD: Modern Warfare، برگرفته از یک سرباز به نام Tu Lam است که در سال ۱۹۷۹ از ویتنام فرار کرده بود. 

چندی پیش فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت. در فصل سوم شاهد اضافه شدن دو اپراتور الکس و رونین هستیم. الکس یکی از کاراکترهای بخش داستانی است که حال کاربران بخش چندنفره هم می‌توانند هدایت او را برعهده بگیرند. این در حالی است که رونین، اولین کاراکتری است که بر پایه یک سرباز حرفه‌ای در واقعیت طراحی شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Task & Purpose اعلام کرده که رونین برگرفته از شخصی به نام Tu Lam است که در سال ۱۹۷۹ ازطریق یک قایق ماهیگیری از ویتنام کومونیست فرار کرده بود. در ادامه او وارد آمریکا و به ارتش ایالت متحده ملحق شد تا در نیروهای ویژه خدمت کند. در ادامه او ۲۳ سال در ارتش آمریکا خدمت کرد و از ۲۴ کشور دنیا هم دیدن کرده است. Tu Lam در انتها سال ۲۰۱۶ با سمت سرگروهبان از ارتش آمریکا جدا شد. وی هم‌اکنون Ronan Tactics را راه‌اندازی کرده است که یک شرکت آموزشی با تجهیزات غیرنظامی به‌حساب می‌آید. 

 Tu Lam در گفت‌وگوی خود با Task & Purpose اعلام کرده است که کالاف دیوتی یکی از مجموعه‌های موردعلاقه اعضای سرویس او به حساب می‌آید؛ اشخاصی که برای تقویت روحیه خود بازی می‌کنند. وی دراین‌باره می‌گوید:

این بخشی از فرهنگ ارتش است. در نیروی ویژه، ما به مأموریت‌های مختلفی می‌رفتیم و پس از آن وارد بازی می‌شدیم تا روحیه خود را تقویت کنیم.

برای خلق کاراکتر رونین، Tu Lam به استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفیر، در شهر لس آنجلس رفت تا کارهای موشن کپچر را انجام دهد. همچنین وی حرکت تمام کننده رونین در بازی را خودش انجام داده است تا حس‌وحال واقع‌گرایانه‌ای داشته باشد. کاربران می‌توانند این حرکت را در صفحه اینستاگرام Tu Lam مشاهده کنند. علاقه‌مندان به کاراکتر رونین می‌توانند باندل Ronin Operator را با قیمت ۲۴۰۰ کالاف دیوتی پوینت در فروشگاه داخل بازی خریداری کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده