// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

بازی های ایکس باکس سری ایکس به‌زودی معرفی می‌شوند

فیل اسپنسر در جواب به یکی از کاربران توییتر اعلام کرده است که معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد.

پس از معرفی سخت‌افزار ایکس باکس سری ایکس، هواداران کنسول نسل بعد مایکروسافت منتظر معرفی بازی‌هایی هستند که در زمان عرضه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حال به‌نظر مخاطبان نیازی نیست که زمان زیادی را برای مشاهده بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس منتظر بمانند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از هواداران در توییتر پرسیده بود که چه زمانی بازی‌های Xbox Series X معرفی می‌شوند و فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در جواب به این کاربر گفته است که نیازی نیست برای مشاهده‌ی بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس زمان زیادی را منتظر بمانید. وی دراین‌باره می‌گوید:

برنامه‌های ادامه دادن اشتراک گذاری اطلاعات در مورد نسل بعد را دیروز به‌هنگام ناهار مرور می‌کردم. تیم ایکس‌باکس کار بزرگی را انجام داده و خود را به‌خوبی با شرایط سازگار کرده است. تا این اندازه برای برنامه‌های ایکس‌باکس هیجان‌زده نبوده‌ام. ما صدای شما را شنیده‌ایم که نیاز به شفاف‌سازی دارید. ما به این روش از معرفی‌های خود را ادامه خواهیم داد و قدم بعدی، خیلی دور نیست که مربوط‌به نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس می‌شود.

در مقایسه با پلی استیشن 5، مایکروسافت دو عدد از انحصاری‌های ایکس‌باکس سری ایکس را معرفی کرده است که اولین آن Halo: Infinite است و در روز عرضه کنسول، عرضه می‌شود. دومین بازی هم Hellblade II: Senua's Saga است که هنوز زمان عرضه دقیق آن مشخص نیست. همچنین فیل اسپنسر در گذشته اعلام کرده بود که استودیوهای بازیسازی ایکس‌باکس بازی‌های متعددی را در دست توسعه دارند و در ماه‌های آینده تا زمان عرضه کنسول، شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. 

بااین‌تفاسیر باید تا رویداد دیجیتال مایکروسافت منتظر بمانیم که به‌جای کنفرانس خبری آن‌ها در نمایشگاه E3 2020 برگزار می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده