نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Animal Crossing: New Horizons طی هفته دوم در ژاپن بیش از ۷۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

بازی تازه منتشر شده Animal Crossing: New Horizons در هفته دوم خود در کشور ژاپن توانست بیش از ۷۰۰ هزار نسخه فروش کند و به همراه کنسول نینتندو سوییچ به‌ترتیب جایگا‌های اول پرفروش‌ترین نرم‌افزارها و کنسو‌های خانگی را به خود اختصاص دهند.

پس از سال ۲۰۱۷ و عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ، تقریبا به‌طور منظم شاهد انتشار آثار بزرگ و همچنین موفقی از سوی نینتندو برای دارندگان این کنسول بوده‌ایم. جدیدترین اثر منتشر شده برای این دستگاه جذاب نیز به بازی Animal Crossing: New Horizons اختصاص دارد که در تاریخ یک فروردین ماه برای علاقه‌مندان منتشر گردید. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سری Animal Crossing یک اثر شبیه‌ساز زندگی و کشاورزی است.

پیش از عرضه بازی هم قابل پیش‌بینی بود که Animal Crossing: New Horizons نیز مانند سایر بازی‌های انحصاری سوییچ، موفق ظاهر می‌شود و می‌تواند فروش قابل توجهی را در سراسر جهان تجربه کند. در روزهای ابتدایی عرضه خود در کشور ژاپن توانست در مجموع با فروشی بالغ‌بر ۱.۸ میلیون نسخه، به بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی سوییچ نیز تبدیل شد. البته باید توجه داشته باشید که این آمار تنها به نسخه‌های دیجیتالی بازی تعلق دارد و درصورتی که نسخه‌های فیزیکی را نیز به این آمار اضافه کنیم، رکورد فروش ۲.۵ میلیون واحد ثبت می‌شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، براساس گزارش‌های منتشر شده توسط فامیتسو، با وجود افت فروش در هفته دوم خود، اما همچنان بازی Animal Crossing: New Horizons توانست بیش‌از ۷۲۰هزار واحد به فروش کلی خود در کشور ژاپن اضافه کرده و همچنان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین آثار سوییچ شناخته شود. نکته قابل‌توجه این است که بازی تنها پس از گذشت دو هفته از زمان انتشار خود توانست فروش بازی Pokemon Sword and Shield و Super Smash Bros. Ultimate را پشت سر گذشته و تا یک قدمی شکست رکورد فروش کلی بازی Mario Kart 8 نیز نزدیک شود.

رتبه دوم و سوم پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته ژاپن اما به بازی اکشن-ماجراجویی استودیوی باندای نامکو یعنی One Piece: Pirate Warriors 4 تعلق دارد؛ به‌طوریکه نسخه پلی‌ استیشن 4 بازی با ۷۵هزار واحد فروش در جایگاه دوم و نسخه نینتندو سوییچ آن نیز با ثبت فروش ۶۱هزار واحدی در رتبه سوم قرار گرفته‌اند.

از منظر فروش کنسول‌های خانگی نیز با وجود افت فروش سوییچ، اما به‌لطف عرضه بازی Animal Crossing: New Horizons توانست ۲۸۰هزار واحد به آمار فروش فوق‌العاده خود اضافه کند. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی و همچنین کنسو‌ل‌های خانگی پرفروش هفته گذشته ژاپن را مطالعه کنید.

فهرست ترتیب فروش بازی:

نام بازیمیزان فروش
Animal Crossing: New Horizons (نینتندو سوییچ)۷۲۷.۷۹۱ هزار
One Piece: Pirate Warriors 4 (پلی‌استیشن 4)۷۵.۹۹۸ هزار
One Piece: Pirate Warriors 4 (نینتندو سوییچ)۶۱.۵۷۱ هزار
 Pokemon Sword / Shield (نینتندو سوییچ)۱۴.۹۹۶ هزار
Ring Fit Adventure (نینتندو سوییچ)۱۳.۸۱۹ هزار
Mario Kart 8 Deluxe (نینتندو سوییچ)۱۱.۵۷۷ هزار
Pokemon Mystery Dungeon: Rescue Team DX (نینتندو سوییچ)۱۱.۵۰۱ هزار
Nioh 2 (پلی‌استیشن 4)۱۱.۲۷۰ هزار
Super Smash Bros. Ultimate (نینتندو سوییچ)۱۰.۳۵۵ هزار
Minecraft (نینتندو سوییچ)۹.۹۰۸ هزار


فهرست ترتیب فروش کنسو‌های خانگی:

نام کنسولمیزان فروش
نینتندو سوییچ۲۸۲.۵۶۱ هزار
پلی‌استیشن 4۱۰.۸۲۰ هزار
نینتندو 3DS۹۴۰
ایکس‌باکس وان۳۱۰


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده