نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۲

ریمستر Call of Duty Modern Warfare 2 فردا منتشر می‌شود

با توجه به گزارش سایت یوروگیمر، ریمستر بازی Call of Duty Modern Warfare 2 که البته فقط شامل بخش داستانی آن است، فردا منتشر می‌شود.

از مدت‌ها پیش شایعه‌هایی مبنی بر عرضه نسخه ریمستر بازی Call of Duty Modern Warfare 2 به‌گوش می‌رسیدند و حال طبق جدیدترین اخبار بازی و گزارش سایت یوروگیمر، این نسخه قرار است فردا منتشر شود. به طور دقیق‌تر، این ریمستر ابتدا در فروشگاه پلی‌استیشن با تاریخ انتشار ۱۲ فروردین (۳۱ مارس) لیک شده و منابع سایت یوروگیمر هم این تاریخ را تایید کرده‌اند. همچنین تریلر این بازی هم فاش شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات 

در حالی به‌نظر می‌رسد که فردا شاهد انتشار ریمستر Call of Duty Modern Warfare 2 خواهیم بود که این بازی، در واقع فقط شامل بخش داستانی مدرن وارفر ۲ می‌شود و در آن خبری از بخش چندنفره نیست؛ هرچند که شاهد اضافه شدن نقشه‌هایی از بخش چندنفره نسخه اصلی این بازی به نسخه سال ۲۰۱۹ کالاف دیوتی: مدرن وارفر هستیم. همچنین منابع یوروگیمر اعلام کرده‌اند که اکتیویژن، چند وقتی می‌شود که این بازی را آماده کرده است و صرفا فقط منتظر زمان مناسبی برای انتشار آن بود. 

فعلا اطلاعات دقیق‌تری شامل قیمت این نسخه ارائه نشده است و به محض در دسترس قرار گرفتن آن‌ها، همین مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده