در راهنمای قدم به قدم Nioh 2 به‌سراغ نحوه تمام کردن مراحل اصلی خواهیم رفت و در قسمت سوم، راهنمای مرحله یازدهم تا پانزدهم را به اشتراک گذاشته‌ایم.

یکی از مواردی‌که در بازی Nioh 2 باید به آن توجه کنید، مخصوصا از نیمه دوم بازی به بعد، انجام مراحل فرعی است. با اینکه مراحل فرعی کیفیت لازم را ندارند، اما برای ارتقای سطح خود باید آن‌ها را کامل کنید. همچنین تلاش کنید و که آمریتاهای خود را از دست ندهید و از Spirit Stoneها هم برای کسب آمریتا و ارتقای کاراکتر خود استفاده کنید.

مرحله یازدهم – The Frenzied Blaze

Nioh 2

شراین اول:

مرحله یازدهم شاید در ظاهر پیچیده باشد، اما ساختار ساده‌ای دارد. با شروع بازی، مسیر کنار شراین را ادامه دهید و دشمنان داخل خانه را از بین ببرید. دراین‌میان اشاره کنم که درکنار محیط‌های آتش گرفته که در بخشی از آن‌ها آیتم‌های مختلف قرار گرفته است، بشکه‌های آبی هم طراحی شده تا به‌واسطه‌ی آن‌ها بتوانید لباس خود را خیس کنید و وارد آتش شوید. پس از کشتن دشمنان، محیط سمت راست بگردید و تمامی آیتم‌ها را هم بردارید. سپس محیط سمت چپ را ادامه دهید که مسیر اصلی شما است. سپس به خانه‌ی دیگری می‌رسید که دو سرباز روی زمین نشسته‌اند. مراقب ضربه‌های آن‌ها باشید.

Nioh 2

پس از کشتن سربازها، به اطراف خانه نگاه کنید. متوجه یک تکه چوب می‌شوید که شما را به سمت دیگر مرحله هدایت می‌کند. قبل از عبور، یک در بسته را هم می‌بینید که با باز کردن آن، یک میان‌بر به شراین اول آزاد می‌شود. از تکه چوب عبور کنید و به سمت دیگر محیط بروید. در اینجا یک یوکای را می‌بینید که شبیه به چرخ است. او و دو یوکای دیگر محیط را از بین ببرید. در این قسمت از مرحله یازدهم سه مسیر وجود دارد. یک مسیر در سمت راست است که شما را به محیط قبل متصل می‌کند. دومین مسیر، در سمت چپ قرار دارد که به یک در بسته ختم می‌شود و پشت آن هم یک دارک رلم قرار دارد. نواحی این دو قسمت را بگردید، آیتم‌ها را هم بردارید و از راه سوم، بازی را ادامه دهید.

Nioh 2

زمانی‌که وارد دارک رلم شدید، متوجه پروانه‌های سفید رنگی می‌شوید که دور یکدیگر در حال پرواز کردن هستند. آن‌ها را بردارید. دو محیط پروانه‌ای مشابه دیگر هم در مرحله یازدهم قرار دارند که با برداشتن آن‌ها، یک تروفی کسب می‌کنید. پس از پاکسازی دارک رلم، قبل از اینکه در چوبی بزرگ را باز کنید، یک در بسته دیگر را هم مشاهده می‌کنید که باز کردن آن شما را به محیط قبل متصل می‌کند. در ادامه مسیر اصلی را ادامه دهید و پیش شراین دوم عبادت کنید.

شراین دوم:

Nioh 2

مسیر را ادامه دهید تا به یک دو راهی برسید. راه سمت راست، پشت یک محیط کوچک آتش گرفته است و یک یوکای در حال لالایی خواندن است. مسیر سمت راست این آتش، شعله کمتری دارد. به‌سرعت از داخل آن عبور کنید و نوار سلامت خود را هم پر کنید. پس از کشتن یوکای مورد نظر، صندوق را باز کنید و از نردبان بالا بروید. سپس بشکه آب را روی محیط آتش گرفته بیاندازید. کمی که از این بالا به محیط نگاه کنید، متوجه محل تجمع پروانه‌های دوم می‌شوید. از نردبان پایین آمده و مسیر را به سمت پروانه‌ها ادامه دهید. پس از برداشتن آن‌ها، وارد خانه بزرگ کنار خود شوید که روبه‌روی پله‌های آن آتش گرفته است و در خانه هم یک یوکای رلم وجود دارد.

Nioh 2

قبل از اینکه وارد یوکای رلم شوید، تیرانداز سمت چپ و نزدیک به محل خروج را با سلاح دوربرد خود از بین ببرید. سپس وارد یوکای رلم شوید و یوکای مورد نظر را هم بکشید. پس از باز کردن صندوق، از مسیر دیگر خانه خارج شوید و راه میان‌بر به شراین دوم را در دسترس قرار دهید. سپس اطراف این خانه را بگردید و از نردبان بالا بروید. مسیر را دور بزنید و راه اصلی را ادامه دهید تا به آخرین قسمت از مرحله یازدهم برسید. پس از اینکه از نردبان پایین آمدید، با یاسوکه صحبت کنید تا به شما ملحق شود. ابتدا وارد دارک رلم شوید، تمامی دشمنان را بکشید و درکنار آخرین یوکای که کشتن آن باعث از بین رفتن دارک رلم می‌شود، به سومین گروه از پروانه‌ها هم دسترسی پیدا می‌کنید. پس از پاکسازی محیط، پیش شراین سوم عبادت کنید.

شراین سوم:

به‌جای باز کردن در اصلی کنار شراین، مسیر سمت راست آن را ادامه دهید. این مسیر یک راه میان‌بر به شراین دوم را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین به یک حوضچه آب گرم هم ختم می‌شود. پس از پاکسازی محیط از دشمنان و آیتم‌ها، به سراغ در چوبی بروید، آن را باز کنید و آماده نبرد با کاشا شوید.

  • اسم: کاشا
  • شیوه مبارزه: ضربات آتشین و قدرتمند

کاشا جزو آن دسته از باس‌هایی است که باید نزدیک به او بازی کنید و اگر می‌خواهید فاصله بگیرید تا فرصت حمله کردن را پیدا کنید، باید بگویم که خیلی راحت کشته می‌شوید. همچنین باید مراقب خالی شدن نوار استامینا خود هم باشید. به‌عبارتی کاشا یک آزمایش برای مدیریت نوار استامینا شما است. زمانی‌که وارد دارک رلم می‌شود، سعی کنید بیش‌ازپیش به او نزدیک بمانید، زیرا دور بودن شما از کاشا باعث می‌شود تا یوکای‌های کوچک را احضار کند و همچنین از مهارت یوکای خود که شبیه به یک چرخ است، برای اذیت کردن شما استفاده می‌کند. اگر او دور شما یک آتش ایجاد کرد، عجله نکنید و منتظر پریدن و ضربه زدن به زمین بمانید که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را با جاخالی دادن، دفع کنید. به‌خاطر ظاهر کاشا امکان قرار دادن ویدیو آموزشی در آپارات وجود ندارد.

مرحله دوازدهم – The Sets on Mount Tenno

شراین اول:

Nioh 2

با شروع مرحله، مسیر خود را ادامه دهید. دراینجا مراقب دشمنان باشید، زیرا شناسایی آن‌ها و اینکه در کجای محیط مخفی شده‌اند، کمی دشوار است. ابتدا از نردبان سمت چپ بالا بروید و تمامی سربازان را از بین ببرید. سپس قبل از نابودی یوکای رلم، تمامی یوکای‌های داخل محیط را از بین ببرید. یوکای رلم را پاکسازی کنید و مسیر را ادامه دهید. در اینجا یک تیرانداز را می‌بینید که بالای سر شما ثابت ایستاده است. او را بکشید و منتظر بمانید تا یوکای بزرگ به شما نزدیک شود. سپس در همین ابتدای محیط او را از بین ببرید.

در ادامه سایر یوکای‌ها را بکشید و قبل از عبور از پل، از مسیر سمت چپ محیط بالا را هم پاکسازی کنید. همچنین در پایین یک در بسته هم قرار دارد که با باز کردن آن یک میان‌بر را به شراین اول بازی آزاد می‌کنید. در ادامه وارد یک دارک رلم می‌شوید. ابتدا تیراندازهای بالای محیط را بکشید و سپس کریستال زرد رنگ سمت چپ دارک رلم را سریعا از بین ببرید تا دارک رلم به کل از بین برود. پس از کشتن دشمنان و برداشتن تمامی آیتم‌ها مسیر را ادامه دهید و پیش دومین شراین بازی عبادت کنید.

Nioh 2

شراین دوم:

در این قسمت از مرحله باید مسیر سمت راست را ادامه دهید تا به در بسته کنار شراین برسید. نکته خاصی در این قسمت وجود ندارد، فقط مراقب دشمنان باشید، زیرا معمولا به‌صورت گروهی به شما حمله می‌کنند. همچنین تیراندازهایی در محیط قرار داده شده است تا کار را برای شما بیش‌ازپیش سخت‌تر کنند. پس از باز کردن در میان‌بر، مسیر اصلی را ادامه دهید. قبل از عبور از روی پل چوبی، دو تیرانداز را از بین ببرید. زیر پای شما مسیری است که به یک راه زیر زمینی ختم می‌شود. فعلا به آن کار نداشته باشید و پس از آزاد کردن سومین شراین، وارد این مسیر خواهیم شد. پس از وارد شدن، دو کریستال قرمز و آبی را می‌بینید که نابود کردن آن‌ها باعث نابودی دو یوکای هم‌رنگ می‌شود. وارد محیط نظامی شوید و سریعا به خانه سمت راست بروید. به طبقه بالا رفته و تمامی یوکای‌ها را از بین ببرید. ازاین‌رو نابودی کریستال‌ها ساده‌تر از قبل می‌شود. می‌توانید از مهارت‌های یوکای خود برای نابودی سریع‌تر آن‌ها استفاده کنید.

Nioh 2

سپس مسیر اصلی را ادامه دهید تا به یک محیط دیگر برسید که یک یوکای سرباز تبر به دست در وسط محیط قرار دارد. فریب تنها بودن او را نخورید زیرا در بالا چهار تیرانداز منتظر ورود شما هستند. با سلاح دوربرد، او را به بیرون از محیط هدایت کنید و او را از بین ببرید. سپس به داخل رفته و چهار تیرانداز را هم بکشید. حال باید وارد دارک رلم دوم مرحله دوازدهم شوید که یکی از چالشی‌ترین دارک‌ رلم‌های بازی است. در این محیط یک یوکای نوازنده قرار دارد که با نزدیک شدن شما به قبرهای قرمز رنگ، آن‌ها را احضار می‌کند. همچنین قبرهایی در نزدیکی دو کریستال وسط محیط قرار دارند که با نابود کردن آن‌ها، دارک رلم هم نابود می‌شود. ازاین‌رو کار سختی پیش روی شما است.

دو راه برای پیشروی در این قسمت از مرحله وجود دارد. اول اینکه سمت چپ محیط را نگاهی کنید و اگر قبری ندیدید، سریعا از نردبان بالا بروید و نوازنده را که در داخل برج دیدبانی قرار دارد، از بین ببرید. سپس کریستال‌ها را نابود کنید و پیش شراین سوم عبادت کنید. راه دوم این است که با سلاح خود، یوکای آوازخوان را به سمت ورودی دارک رلم هدایت کنید و او را بکشید. سپس به ظاهر شیطانی خود تبدیل شوید و دو کریستال را سریعا از بین ببرید (مراقب باشید که از چاله زیر کریستال‌ها به پایین سقوط نکنید. پس از پاکسازی دارک رلم و کشتن سایر دشمنان و یوکای نوازنده، پیش شراین عبادت کنید.

Nioh 2

شراین سوم:

در محیط دارک رلم، دو حفره زیر کریستال‌ها وجود دارد. از یکی از آن‌ها پایین بپرید و مسیر را ادامه دهید. جدا از حوضچه آب گرم، آیتم‌های ارزشمند دیگری هم وجود دارد که انتهای این مسیر به همان محیط زیر پل پس از شراین دوم متصل می‌شود. پس از پاکسازی محیط و برداشتن تمامی آیتم‌ها، به اولین نردبان پس از پایین پریدن از حفره‌ها برگردید که شما را پیش شراین سوم بر می‌گرداند. سپس عبادت کنید و آماده نبرد با یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: ریومن ساکونا
  • شیوه مبارزه:  استفاده از عنصر آتش و آب

ریومن ساکونا را می‌توان یکی از چالش‌برانگیزترین باس‌های Nioh 2 دانست. وی مدام از ضربات آتشین و عنصر آب برای آسیب رساندن به شما استفاده می‌کند. همچنین ضربات قرمز رنگ و خطرناک ریومن ساکونا هم آسیب زیادی را به شما وارد می‌کند و برای Brute Counter کردن آن، باید زمان‌بندی دقیقی داشته باشید. اگر از روح‌های نگهبان با ظاهر شیطانی Feral استفاده می‌کنید، Brute Counter کردن ضربات قرمز رنگ ساده‌تر از قبل خواهد بود.

مرحله سیزدهم – Ruin Draws Near

شراین اول:

Nioh 2

در آغاز مرحله و کنار اولین شراین، یک پل شکسته را پیدا می‌بینید که یک تیرانداز روی آن قرار دارد. او را بکشید و به آرامی جلو بروید، زیرا دو دشمن دیگر هم روی این پل در انتظار شما هستند. همچنین دراین پل نقاط شکسته مختلفی وجود دارد که اگر حواس خود را جمع نکنید، به‌راحتی کشته خواهید شد. مسیر را ادامه دهید، تیرانداز بالای در ورود را هم بکشید و پس از نابودی یوکای رلم، به‌سراغ دومین شراین بازی بروید.

شراین دوم:

Nioh 2

این بخش از بازی به محیط‌ها و میان‌برهای مختلفی ختم می‌شود. همچنین از شراین دوم به سوم مرحله سیزدهم هم چهار ناقوس بزرگ قرار داده شده است که با گشت‌وگذار کامل خود، می‌توانید مسیر دقیق آن‌ها را پیدا کنید. بااین‌حال با مراجعه به راهنمای تروفی بازی Nioh 2، ویدیو محل دقیق آن‌ها قرار داده شده است. راه سمت راست را ادامه دهید و به‌جای بالا رفتن از نردبان، یوکای روبه‌روی خود را بکشید و در را باز کنید. سپس با یک یوکای بزرگ روبه‌رو می‌شوید. تیرانداز کنار آن را از بین ببرید و با خود یوکای وارد نبرد شوید. پس از پاکسازی محیط، مسیر را ادامه دهید تا به یک دوراهی برسید. راه اصلی، روبه‌روی شما است. بااین‌حال به سمت چپ بروید، نردبان را آزاد کنید و محیط بالای سر خود را هم بگردید.

Nioh 2

به پایین برگردید و مسیر اصلی را ادامه دهید. مجددا به یک دوراهی دیگر می‌رسید. مسیر سمت چپ، به یک دارک رلم ختم می‌شود و راه اصلی هم از این بخش بازی است. ازاین‌رو ابتدا مسیر روبه‌رو را ادامه دهید. اشاره کنم که از کنار نرده‌ها به‌سمت چپ بپیچید، زیرا در این مسیر ناگهان زیر پای شما خالی می‌شود و اگر در سمت راست قرار داشته باشید، به یک محیط آتش گرفته سقوط می‌کنید و احتمالا خواهید مرد. در ادامه نردبان را آزاد کنید که میان‌بر به شراین دوم است. همچنین از پله‌ها پایین بروید و محیط را پاکسازی کنید. سپس به دارک رلم برگردید و تمامی دشمنان را بکشید، صندوق را باز کنید و راه اصلی را به طبقه بالای قلعه ادامه دهید. در ادامه به یک خانه با دو دشمن در آن می‌رسید پس از کشتن آن‌ها، در سمت راست یک حفره به طبقه پایین را مشاهده می‌کنید که یک در میان‌‌بر را باز می‌کند. سپس به بالا برگردید و راهرو را ادامه دهید. یک نردبان دیگر را مشاهده می‌کنید. آن را آزاد کنید، به شراین دوم برگردید و برای نبرد با اولین باس بازی آماده شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: مائدا توشیه
  • شیوه نبرد: ضربات متعدد با نیزه و استفاده مداوم از روح‌های نگهبان خود

مائدا توشیه نکته جنگی خاصی ندارد فقط باید حواس خود را جمع کنید و اگر از سلاح‌های سبک مثل شمشیر دوتایی، Tonfa یا حتی کاتانا استفاده می‌کنید، ضربات مائدا توشیه را جاخالی دهید، زیرا او یک استفاده کننده از نیزه است و ضربات پشت سر هم او می‌تواند به‌راحتی نوار انرژی شما را خالی کند.

شراین سوم:

Nioh 2

پس از آزاد کردن شراین، وارد دارک رلم می‌شوید. اصلی‌ترین دشمن که پس از کشتن او دارک رلم از بین می‌رود، در پایین‌ترین نقطه از منطقه قرار دارد. بااین‌حال با احتیاط پیش بروید، زیرا دشمنان متعددی در این محیط قرار دارند. پس از کشتن تمامی آن‌ها و پاکسازی دارک رلم، آیتم‌ها را بردارید و ازطریق تیرک‌های چوبی شکسته، به سمت دیگر محیط بروید. سمت راست خود را نگاه کنید و تیرک چوبی را می‌بینید که می‌توانید او را بشکنید تا یک راه میان‌بر برای ادامه مسیر در دسترس قرار بگیرد. به شراین سوم برگردید و آماده نبرد با دومین باس مرحله سیزدهم شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: شیباتا کاتسوی
  • شیوه نبرد: ضربات سنگی و استفاده از عنصر آتش

شیباتا کاتسوی یکی دیگر از باس‌های چالش‌برانگیز بازی Nioh 2 به‌حساب می‌آید. شیباتا کاتسوی در طول نبرد، از حرکات غافل‌گیر کننده با میزان آسیب‌رسانی بالایی استفاده می‌کند که بعضی از آن‌ها پتانسیل کشتن شما را با نوار سلامت کامل دارد.

مرحله چهاردهم – The Two Faces of Hospitality

شراین اول:

Nioh 2

مسیر خود را ادامه دهید و مراقب دشمنان باشید. در ادامه به یک محیط جنگی و نبرد با یکی از فرامانده‌های توکیچیرو می‌رسید. همچنین یک بمب انداز هم در این محیط قرار دارد که مدام به شما شلیک می‌کند. ازاین‌رو هدف خود را به خارج از محیط هدایت کنید و او را از بین ببرید. سپس محیط مربوطه‌را کامل بگردید، سایر دشمنان را بکشید و تمامی آیتم‌ها را هم بردارید. پس از این کار به‌سراغ شراین دوم بروید.

شراین دوم:

Nioh 2

پس از عبادت، با هاتوری هانزو صحبت کنید تا به شما ملحق شود. پس از باز کردن در و قبل از عبور از روی پل، یکی از روح‌های سایر بازیکنان را احضار کنید، زیرا محیط پیش روی شما یک جهنم واقعی است. روی پل باید با موج‌های مختلفی از دشمنان مبارزه کنید و اگر هانزو زیاد ضربه بخورد، دیگر قادر به ادامه مبارزه نیست. البته می‌توانید سریعا به‌سراغ هانزو بروید و به او کمک کنید تا سلامت خود را به‌دست بیاورد. پس از تمام شدن موج‌های حملات دشمنان، کلید را بردارید و در چوبی جلوی خود را باز کنید. در سمت راست این مسیر یک نردبان وجود دارد که شما را به یک محیط فرعی با آیتم و دشمنان مختلف هدایت می‌کند. همچنین می‌توانید قبل از استفاده از نردبان، با هوندا تاتاکاتسو هم صحبت کنید تا به شما ملحق شود. پس از گشتن مسیر فرعی، وارد یک دارم رلم می‌شوید که مسیر اصلی هم به همین محیط ختم می‌شد.

Nioh 2

پس از پاکسازی دارک رلم و برداشتن تمامی آیتم‌ها، مسیر را ادامه دهید، یوکای‌ها را از بین ببرید و در انتها یوکای رلم قبل از شراین سوم را هم نابود کنید. در انتها هاتوری هانزو و هوندا تاتاکاتسو از شما جدا می‌شوند. پیش شراین سوم بروید، عبادت کنید و آماده نبرد با توکیچیرو شوید.

شراین سوم:

قبل از محیط باس فایت مرحله چهاردهم، یک محیط با یوکای و سربازهای مختلف برای شما تدارک دیده شده است. یک دور دشمنان را از بین ببرید تا بتوانید با خیال راحت آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید. سپس پیش شراین برگردید، عبادت کنید و به‌سراغ توکیچیرو بروید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: توکیچیرو
  • شیوه نبرد: ضربات سرعتی

توکیچیرو پتانسیل Parry کردن ضربات شما را دارد. ازاین‌رو اگر یکی از ضربه‌های شما دفع شد، دیگر ادامه ندهید. همچنین سعی کنید به او نزدیک بمانید و دور نشوید. البته در این هنگام مراقب نوار انرژی خود هم باشید.

مرحله پانزدهم – The High-Spirited Demon

شراین اول:

Nioh 2

در این مرحله از همان ابتدا یک همراه دارید. دراین مرحله کریستال‌های زرد رنگی قرار دارند که باید آن‌ها را از بین ببرید. با پیشروی در مرحله به اولین کریستال می‌رسید. آن را بشکنید. این کریستال‌ها باعث بازیابی نوار سلامت دشمنان می‌شوند. ازاین‌رو نبردهای سخت‌تر و دشوارتری خواهید داشت. پس از شکستن کریستال و ازبین‌بردن دشمنان، یک دارک رلم در سمت راست شما و یک محیط فرعی هم در سمت چپ شما وجود دارد. محیط فرعی را بگردید و سپس وارد دارک رلم شوید. پس از نابودی دارک رلم و کشتن تمامی دشمنان، پیش شراین دوم بازی بروید.

Nioh 2

شراین دوم:

در خانه کنار شراین دوم، یک راه دیگر هم وجود دارد که شما را به دارک رلم دیگری می‌رساند. قبل از ورود به دارک رلم، دشمنان را از بین ببرید و مسیر روبه‌روی خود را ادامه دهید. این مسیر به یک محیط فرعی دیگر ختم می‌شود که در جریان آن باید دومین کریستال بازی را هم از بین ببرید. پس از نابودی دشمنان و برداشتن تمامی آیتم‌ها، به‌سراغ دارک رلم دوم بروید. درکنار کریستال وسط محیط، یک نوازنده قرار گرفته است. و در سمت دیگر این دارک رلم هم یک دشمن بسیار قوی منتظر شما است. سریعا کریستال و نوازنده را از بین ببرید و احتمال احضار شدن یک روح هم بسیار بالا است. او را هم بکشید و سپس به‌سراغ یوکای ذکر شده بروید. پس از کشتن او، در را باز کنید. درکنار این دارک رلم یک نردبان هم قرار دارد که مسیر شما به شراین دوم را آزاد می‌کند. همچنین با وارد شدن به در باز شده، در سمت راست یک در کوچک دیگر هم وجود دارد که یک راه میان‌بر را برای شما آزاد می‌کند. در ادامه پیش شراین دوم عبادت کنید و آماده نبرد با اولین باس شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: هاچیسوکا کوروکو
  • شیوه مبارزه: ضربات سرعتی

هاچیسوکا کوروکو با سلاح کوساریگانا خود ضربات سرعتی را به شما وارد می‌کند. هاچیسوکا کوروکو باس سخت و چالش‌برانگیزی نیست، اما باید در جاخالی دادن از ضربات دقت کنید. همچنین حرکات مبارزه‌ای ساده‌ای هم دارد به‌راحتی ضربات او قابل پیش‌بینی است.

شراین سوم:

Nioh 2

در این قسمت از مرحله باس دوم بازی از محیط نبرد اصلی مدام بمب‌های آمریتا را به سمت شما پرتاب می‌کند. شاید آسیب زیادی را به شما وارد نکند، اما در نبرد‌هایی که دارید، اختلال ایجاد می‌کند و امکان دارد کشته شوید. مسیر اصلی را ادامه دهید و به سنگر‌هایی می‌رسید که جلوی این بمب‌ها را خواهند گرفت. در سمت راست تعداد یوکای سرباز قرار دارند، اما یک یوکای رلم در جلوی در بسته قرار دارد. مسیر اصلی شما از این سمت است. او را بکشید، کلید را بردارید و در را باز کنید. با ادامه دادن مسیر، روی پشت بام یک خانه خواهید آمد. از سقف به داخل بپرید، کریستال را نابود کنید و سپس راه خود را ادامه دهید. از روی شاخه درخت به سمت دیگر محیط بروید. در اینجا هم یک یوکای نوازنده پشت یکی از سنگرها مخفی شده است. سریعا او و روح احضار شده را از بین ببرید و مسیر را ادامه دهید.

Nioh 2

با کشتن یوکای در برج مراقبت، وارد یک دارک رلم می‌شوید. کریستال را از بین ببرید تا دارک رلم نابود شود. در ادامه باید با مزوکی مبارزه کنید. قبل از شروع این نبرد، در بسته و میان‌بر به شراین سوم را آزاد کنید. سپس با مزوکی بجنگید و او را بکشید. قبل از ادامه مسیر اصلی، مسیر فرعی را ادامه دهید. به یک دوراهی می‌رسید. با ادامه‌ی مسیر انتهای پل یک در میان‌بر به محیط ابتدایی بازی را آزاد می‌کنید و ازطریق تنه درخت هم می‌توانید وارد یک محیط فرعی برای برداشتن آیتم‌های مختلف شوید. سپس راه اصلی را ادامه دهید. در این قسمت از بازی حسابی حواس خود را جمع کنید، زیرا در هر پیچ اگر به انتهای مسیر نگاه کنید، یوکای‌هایی را می‌بینید که به سمت شما سنگ هل می‌دهند. با سلاح دور برد خود به سنگ‌ها شلیک کنید تا رها شده و مخفی شوید تا سنگ‌ها نابود شوند.

Nioh 2

دراین‌میان اشاره کنم که در انتهای اولین پیچ، وارد پیچ دوم نشوید و سریعا به محیط کوچک روبه‌روی خود بروید، زیرا سنگ دوم بلافاصله رها می‌شود. برای سنگ سوم هم، پس از برخورد با دیوار، شاهد شکسته شدن دیوار هستیم که یک کریستال دیگر هم پشت دیوار قرار دارد. البته ابتدا یوکای مورد نظر را بکشید و سپس به سراغ نابودی سنگ بروید. در انتها پیش شراین چهارم عبادت کنید و وارد نبرد بادیدارا بوچی شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: دیدارا بوچی
  • شیوه مبارزه: پرتاب بمب و شلیک لیزرهایی از جنس آمریتا

دیدارا بوچی دارای مبارزه متفاوتی نسبت‌به تمامی باس‌های بازی است و با مشاهده‌ی ویدیو زیر، نحوه مبارزه و کشتن او را متوجه خواهید شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده