// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹

سرورهای نسخه آلفا اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft راه‌اندازی شدند

سرورهای تست بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft در دسترس دارندگان کلیدهای آلفا قرار گرفت.

طبق چیزی که در گذشته تجربه کرده بودیم، کمپانی بلیزارد، ناشر بازی World of Warcraft با ارسال کلیدهای مجازی برای برخی بازیکنان به آن‌ها اجازه تجربه کردن نسخه آلفا اکسپنشن بعدی که با نام Shadowlands معرفی شده است را داد. در جریان مراسم افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹، شرکت بلیزارد با انتشار یک تریلر سینمایی زیبا، بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft را معرفی کرد که می‌توانید از طیق این لینک آن را مشاهده کنید.

لیچ کینگ

نهمین نسخه بازی World of Warcraft قرار است بازیکنان را با دنیای مردگان آشنا کند و با الهام از چیزی که در اکسپنشن‌های اولیه بازی تجربه کرده‌ایم، تجربیات جدیدی را برای علاقه‌مندان بازی فراهم کرده است. یکی از نکات جالب در مورد این نسخه از بازی کاهش مقدار Level بازی است که از عدد ۱۲۰ به ۵۰ کاهش پیدا می‌کند و بازیکنان بعد از انتشار اکسپنشن Shadowlands بایستی خود را به سطح ۶۰ برسانند. 

طراحان بازی در هفته‌های اخیر تمرکز زیادی را بر روی تغییرات کلاس‌ها و به تعادل رساندن آن‌ها صرف کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین موارد بخش AOE است. کلاس‌ها در هنگام درگیری با ۳ الی ۵ دشمن خروجی نزدیکی را تجربه می‌کنند ولی وقتی بازیکنان به‌طور هم‌زمان با ۱۰ الی ۲۰ دشمن درگیر می‌شوند برخی کلاس‌های DPS قابل توجه‌تری دارند که همین موضوع باعث شده است طرفداران بازی از بازی کردن با برخی کلاس‌ها لذت لازم را نبرند.

دنیای وارکرفت

بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft قرار است تغییرات زیادی را به همراه داشته باشد که مواردی مانند مناطق جدید، فصل جدید Mythic Plus Dungeon و PvP، آرنا و بتل‌گراند جدید، تغییرات کلاس‌ها، تغییرات ظاهری نژادها، اضافه شدن Dungeon و Raid جدید، به‌روز شدن مشاغل بازی و اضافه شدن منابع خام جدید را شامل می‌شود. در این بین داستان بازی نیز ادامه پیدا می‌کند و بالاخره بازیکنان از اهداف سیلواناس باخبر خواهند شد.

لازم به ذکر است که استریمرهای شناخته شده در بین علاقه‌مندان دنیای وارکرفت از ساعاتی قبل در حال استریم کردن نسخه آلفا بسته الحاقی Shadowlands هستند و در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به بخش World of Warcraft در توییچ آن‌ها را همراهی کنید. در حال حاضر محتوای زیادی در دسترس بازیکنان نیست و به عنوان مثال فقط می‌توان کاراکتری از فرقه Alliance بسازید و تغییرات مربوط به هر کلاس و داستان موجود در منطقه Bastion را تجربه کنید.

دنیای وارکرفت

اکسپنشن جدید بازی World of Warcraft محتوایی با نام Covenant را به همراه خواهد داشت که به واسطه عهدی که بین بازیکنان و فرقه‌های جدید بازی بسته می‌شود تاثیرات مختلفی را بر روی کاراکترهای بازیکنان خواهد داشت. در نسخه آلفا بازیکنان می‌توانند اولین تجربه خود در مورد Kyrian Covenant را داشته باشند و وارد Dungeon جدیدی با نام The Necrotic Wake شوند. در حال حاضر بالاترین Level قابل دسترس در نسخه آلفا سطح ۵۳ است و سطوح بالاتر در به‌روزرسانی‌های بعدی سرورهای تست در دسترس قرار می‌گیرد.

کمپانی بلیزارد هنوز زمان دقیقی را برای انتشار نسخه بتا عمومی و نسخه اصلی اکسپنشن جدید بازی اعلام نکرده است. پیش خرید بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft در حال حاضر بر روی نرم‌افزار بتل‌نت امکان‌پذیر است و افرادی که قبل از انتشار این نسخه از بازی خرید خود را انجام دهند، می‌توانند قابلیت ساختن کلاس Death Knight را بر روی نژادهای Allied Race تجربه کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده