نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

بد ربات به‌دنبال ساخت فیلم و سریال از Justice League Dark است

شرکت برادران وارنر در حال همکاری با بد ربات، استودیوی جی جی آبرامز برای ساخت فیلم و سریال براساس مجموعه Justice League Dark است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است در آینده نزدیک شاهد ساخت اقتباس‌های جدیدی از مجموعه کمیک لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark) باشیم. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شرکت بد ربات و جی جی آبرامز در حال کار روی پروژه‌های احتمالی تلویزیونی و سینمایی از این مجموعه ماورایی دنیای کمیک DC (دی سی) هستند. بااین حال، همه چیز در مرحله ایده‌پردازی است و در حال حاضر هیچ برنامه کامل و اجرایی وجود ندارد. همچنین هر دو بخش سینما و تلویزیون بد ربات به‌صورت جداگانه در حال همکاری با برادران وارنر برای توسعه اقتباسی از این مجموعه هستند. آن‌ها به‌زودی ملاقات‌هایی را انجام خواهند داد تا تصمیم بگیرند کدام شخصیت‌ها را قرار است در پروژه‌های خود استفاده کنند که این موضوع بدان معنا است که ما می‌توانیم علاوه‌بر (یا به‌جای) یک تیم کامل از Justice League Dark، شاهد ساخت فیلم و سریال مستقل از شخصیت‌های این مجموعه باشیم.

در حال حاضر مشخص نیست که آبرامز آیا کارگردانی یک پروژه از این پروژه‌ها را بر عهده خواهد گرفت یا خیر، اما او پس از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) که اخیرا فروش جهانی آن از یک میلیارد دلار عبور کرده، در نظر دارد به تلویزیون بازگردد تا سریال Demimonde (دمیموند) را برای شبکه HBO تولید کند که در حال حاضر او به‌دنبال استخدام یک شورانر برای این سریال علمی تخیلی و فانتزی است. گروه لیگ عدالت تاریک در سال ۲۰۱۲ توسط پیتر ملیگان خلق و برای اولین‌بار معرفی شد که جان کنستانین، سایه (مرد تغییرپذیر)، زاتانا، ددمن و مادام زندو، اعضای این گروه فراطبیعی را تشکیل می‌دهند.

در لیگ عدالت تاریک شاهد حضور اعضایی چون فرانکشتاین، پاندورا، سوامپ تینگ، فانتوم استرنجر، تیموتی هانتر و دکتر فیت نیز بوده‌ایم. پیش از این برادران وارنر بارها تلاش کرده تا فیلم Justice League Dark را تولید و منتشر کند که در ابتدا گیرمو دل تورو قرار بود این فیلم را تولید کند، اما در ادامه داگ لیمان وظیفه کارگردانی فیلم را بر عهده گرفت که او نیز این پروژه را ترک کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده