// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

نام یکی از قسمت‌ های فصل چهارم Rick and Morty به بازی فرزندان مورتا اشاره دارد

با مشخص شدن نام قسمت‌های نیمه دوم فصل چهارم Rick and Morty، شاهد نام‌گذاری یکی از قسمت‌ها براساس بازی فرزندان مورتا هستیم. 

در جریان یک کمپین توییتری، تعدادی از هواداران سریال Rick and Morty، نام پنج قسمت پایانی فصل چهارم را منتشر و IGN با جمع‌آوری نام قسمت‌ها و توضیحات‌شان آن‌ها را در دسترس کاربران قرار داده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، نام قسمت نهم از فصل چهارم ریک اند مورتی به یکی از بهترین بازی‌های روگ‌لایک سال ۲۰۱۹ اشاره دارد.

در ادامه می‌توانید قسمت‌های مربوط‌ به هر قسمت را مشاهده کنید. نیمه دوم فصل چهارم ریک اند مورتی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه (چهار مِی) پخش می‌شود. 

فصلاسم قسمت
چهارمقسمت ششم: Never Ricking Morty
چهارمقسمت هفتم: Promortyus
چهارمقسمت هشتم: The Vat of Acid Episode
چهارمقسمت نهم: Childrick of Mort
چهارمقسمت دهم: Star Mort: Rickturn of the Jerri

قسمت نهم از فصل چهارم ریک اند مورتی به بازی فرزندان مورتا اشاره دارد و با نام Childrick of Mort هم پخش می‌شود. در Logline مربوط‌ به این قسمت هم به جادوی خانواده و اهمیت آن اشاره شده است. بازی Children of Morta هم در مورد خانواده‌ای بود که با یک نیروی شیطانی مبارزه می‌کند و با چالش‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از دیگر مواردی که Rick and Morty در نیمه دوم از فصل چهارم خود از آن‌ها الهام گرفته، می‌توان‌به Prometheus (اشاره به مجموعه Alien) و Star Wars: Return of the Jedi اشاره کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی فرزندان مورتا توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Children of Morta، ساخته استودیو Dead Mage، یک تجربه منحصر‌به‌فرد است که هویت خاص خودش را مخصوصا در زمینه‌های طراحی بصری و روایت داستان دارد. گیم‌پلی بازی با اینکه برپایه یک سری فرمول‌های استفاده‌شده در سایر بازی‌ها بنا شده اما کاملا سرگرم‌کننده است و حتی با وجود شکست‌های متوالی هم همیشه انگیزه‌های کافی برای ادامه دادن بازی را خواهید داشت. با اینکه ۶ شخصیت طراحی‌شده برای بازی مخصوصا در حالت تک‌نفره همگی به یک اندازه جذاب و قابل استفاده نیستند ولی به‌عنوان یک تجربه کلی، Children of Morta اثری است که خیلی راحت می‌تواند جایی در دل علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی باز کند و ساعت‌های طولانی، سفری پرپیچ و خم از جنس این نوع سرگرمی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده