نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸

بازی Dead Island 2 احتمالا برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر شود

آگهی استخدام جدیدی توسط سازندگان بازی Dead Islands 2 منتشر شده است که به عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی اشاره دارد.

تقریبا ۶ سال از زمانی که تریلر هیجان‌انگیز و زیبای معرفی بازی Dead Island 2 در جریان کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 2014 به نمایش درآمد، می‌گذرد. از آن زمان روند توسعه‌ی دنباله‌ی بازی شوتر جهان باز استودیو Techland که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است، با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شده با این حال ساخت این بازی هیچگاه به طور کامل متوفق نشده است. 

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Dambuster که کار ساخت بازی را پس از استودیو Sumo Digital (که خود جانشین استودیو Yager است) در دست گرفته آگهی استخدامی را منتشر کرده است که در آن با اشاره به بازی Dead Island 2 بیان شده که این استودیو به دنبال کارگردان هنری برای کمک به ساخت یک بازی برای نسل حاضر و بعدی کنسول‌های خانگی است. این آگهی احتمالا به این موضوع اشاره می‌کند که بازی Dead Island 2 برای کنسول‌های نسل بعدی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز منتشر خواهد شد. 

این خبر بسیار خوشی برای دوست‌داران سری Dead Island است چرا که تا پیش از این به‌نظر می‌رسید که ساخت دنباله‌ی این بازی با توجه به اینکه بار‌ها بین استودیو‌های مختلف در حال چرخش بوده است، هیچگاه به اتمام نخواهد رسید و در نهایت بازی لغو خواهد شد. با در نظر گرفتن این‌که نسخه‌ی اولیه سری نیز از خیلی از جهات بازی کاملی نبود، اگر استودیو Dambuster بتواند بعد از تمامی مشکلاتی که سر راه ساخت نسخه‌ی دوم قرار گرفته است، بازی بسیار خوبی بسازد، می‌تواند به یکی از نماد‌های رستگاری در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شود و حسابی خود را سر زبان‌ها بی‌اندازد. حال باید تا انتشار بازی صبر کرد و دید که آیا این استودیو می‌تواند از پس ساخت یک نسخه‌ی فوق‌العاده از سری Dead Island برآید یا خیر. 

نظر شما راجع به عرضه شدن بازی Dead Island 2 برای کنسول‌های نسل بعدی چیست؟ آیا برای انتشار این بازی هیجان‌زده هستید و فکر می‌کنید که در نهایت با بازی خوبی طرف خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده