نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

ضرر هنگفت MGM برای تغییر زمان اکران No Time To Die

ظاهراً تغییر زمان اکران فیلم No Time To Die چیزی حدود ۳۰ الی ۵۰ میلیون دلار برای شرکت مترو گلدوین مایر آب خورده است.

زمان اکران فیلم No Time To Die (زمانی برای مُردن نیست) اخیراً به‌دلیل نگرانی‌های فزاینده‌ی حاصل از شیوع ویروس کرونا با تاخیری تقریباْ ۷ ماهه مواجه شد و حالا طرفداران باید برای تماشای بیست‌وپنجمین دنباله‌ی فیلم‌های James Bond تا تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۹ (۲۵ نوامبر ۲۰۲۰) منتظر بمانند. با اینکه بلیت‌های فیلم «زمانی برای مُردن نیست» به فروش گذاشته شده بود، اما ظاهراً تغییر زمان اکران فیلم از نظر شرکت مترو گلدوین مایر کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد. البته این تصمیم با‌توجه‌به تعطیلی سینماهای چین و سراسر نقاط دنیا برای تشویق شهروندان به ماندن در خانه چندان غافل‌گیرکننده نبود و احتمالا در ماه‌های آتی سایر پروژه‌های سینمایی نیز به حال‌ و روز این فیلم دچار می‌شوند. 

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، این تاخیر چیزی حدود ۳۰ الی ۵۰ میلیون دلار خرج روی دست شرکت MGM می‌گذارد که هزینه‌ی زیادی جهت تبلیغ فیلم برای اکران در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰) کرده است. بااین‌حال، ظاهراً اکران فیلم در تاریخ قبلی افت فروش ۳۰ درصدی آن را به دنبال داشت که این مورد اصلاً به مذاق شرکت MGM خوش نمی‌آمد. باتوجه‌به اینکه فیلم‌های جیمز باند معمولاْ فروش خوبی را در گیشه تجربه می‌کنند، این ضرر نهایتاً می‌تواند با حضور تماشاگران بیشتر در سینماها جبران شود. اکنون فیلم No Time To Die در آخرهفته‌ی روز شکرگزاری روی پرده می‌رود و این تغییر زمان اکران احتمالاً حتی به نفع فیلم تمام می‌شود. شرکت لاینزگیت اخیراً با اکران فیلم Knives Out (چاقوکشی) در آخرهفته‌ی روز شکرگزاری به موفقیت بزرگی دست یافت.

No Time To Die / زمانی برای مردن نیست

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که شرکت مترو گلدوین مایر ۴.۵ میلیون دلار برای تبلیغ فیلم No Time To Die در سوپربول امسال هزینه کرده است. شیوع ویروس کرونا پیش از این باعث لغو مراسم افتتاحیه‌ی فیلم «زمانی برای مُردن نیست» در کشور چین شد و دنیل کریگ و دیگر بازیگران فیلم به‌دلیل عدم اطمینان از میزان شیوع ویروس نتوانستند در تور تبلیغاتی آن شرکت کنند. البته فیلم No Time To Die را نمی‌توان تنها قربانی ویروس کرونا دانست؛ چرا که مدتی قبل مراحل فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7 (مأموریت غیرممکن ۷) متوقف شد و اکران فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپُشت) در چین نیز تا تاریخ نامعلومی به تعویق افتاد.

کری فوکوناگا، کارگردان فیلم‌های Beasts of No Nation (جانوران بدون کشور) و Jane Eyre (جین ایر) وظیفه‌ی کارگردانی بیست‌وپنجمین قسمت مجموعه James Bond را برعهده دارد. دنیل کریگ، رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار، جفری رایت، دالی بن صلاح، بیلی مگنوسن، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ و رامی ملک از بازیگرانی هستند که در فیلم No Time To Die نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم جیمز باند را در دوران بازنشستگی نشان می‌دهد که از کارهای پرخطر فاصله گرفته است، اما این آرامش مدت زیادی دوام نمی‌آورد. زمانی‌که به نظر می‌رسد باند پس از مدت‌ها قادر به تجربه‌ی یک زندگی عادی است، فلیکس لیتر از راه می‌رسد و برای انجام ماموریتی از او کمک می‌خواهد. این ماموریت پای باند را به پرونده‌ی ربوده‌شدن یک دانشمند باز می‌کند که تروریستی مرموز در آن دست دارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده