نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مذاکره جان هم برای نقش‌آفرینی در فیلم Kill Switch

جان هم در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی در فیلم Kill Switch است که استیون سودربرگ کارگردانی آن را برعهده دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جان هم، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اِمی برای سریال Mad Men (مد مِن)، مشغول مذاکره برای پیوستن به دان چیدل و سباستین استن در فیلم Kill Switch (کلید کشتار) به کارگردانی استیون سودربرگ است. سدریک اینترتینر، بازیگر فیلم‌های Barbershop: The Next Cut (آرایشگاه: اصلاح بعدی) و First Reformed (نخستین اصلاح‌شده) نیز بازیگر دیگری است که مذاکره برای نقش‌آفرینی در این فیلم را آغاز کرده است. فیلمنامه‌ی فیلم «کلید کشتار» را اد سلیمان به رشته‌ی تحریر در می‌آورد که نگارش فیلم‌های Now You See Me (اکنون مرا می‌بینی)، Charlie's Angels (فرشتگان چارلی) و Men in Black (مردان سیاه‌پوش) را در کارنامه دارد.

فیلم Kill Switch یک درام جنایی است که در دیترویت ۱۹۵۰ جریان دارد و داستان سه جنایت‌کار را روایت می‌کند که دست به سرقت از یک خانه می‌زنند، اما خیانت یکی از آن‌ها داستان را وارد مسیر دیگری می‌کند. جان هم در حال مذاکره برای ایفای نقش یک پلیس است که سه جنایت‌کار داستان را تعقیب می‌کند و این باید طرفداران فیلم The Town (شهر) را به وجد بیاورد. جاش برولین، بازیگر فیلم‌های Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سرباز) و Hail, Caesar (درود بر سزار) نیز برای بازی در فیلم «کلید کشتار» در نظر گرفته شده بود، اما به‌دلیل قراردادی که برای نقش‌آفرینی در سریال Outer Range (خارج از محدوده) شبکه‌ی آمازون داشت، این پروژه را به ناچار ترک کرد.

استیون سودربرگ / Steven Soderbergh

کیسی سیلور، تهیه‌کننده‌ی سریال Godless (بی‌خدا)، وظیفه‌ی تولید فیلم Kill Switch را برعهده دارد که انتظار می‌رود فیلمبرداری آن از تابستان ۲۰۲۰ آغاز شود. این پروژه فعلاً در اختیار شرکتی نیست، اما حالا که استیون سودربرگ قراردادی چندجانبه با HBO امضا کرده است، احتمالاً شاهد راه‌یابی آن به شبکه‌ی HBO Max باشیم که فیلم تازه‌ی او یعنی Let Them All Talk (بگذار بلوف بزنند) با نقش‌آفرینی مریل استریپ نیز از آن شبکه پخش می‌شود. جان هم از زمان دریافت جایزه‌ی اِمی با کارگردانان بزرگی نظیر کلینت ایستوود، کارگردان فیلم Richard Jewell (ریچارد جول)، درو گادرد، کارگردان فیلم Bad Times at the El Royale (اوقات بد در ال‌رویال) و نوآ هاولی، کارگردان فیلم Lucy in the Sky (لوسی در آسمان) همکاری داشته است.

جان هم در فیلم درام The Report (گزارش) به کارگردانی اسکات زد. برنس نیز ایفای نقش کرد که سودربرگ تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. او به‌زودی در کنار تام کروز در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) دیده می‌شود و اخیراً از فیلم درام عاشقانه‌ی Wild Mountain Thyme (آویشن کوهستان وحشی) به کارگردانی جان پاتریک شنلی فارغ شد. فیلم «آویشن کوهستان وحشی» که با الهام از نمایشنامه‌ی Outside Mullingar (بیرون از مالینگار) نوشته‌ی شنلی ساخته می‌شود، داستان پدری را روایت می‌کند که تهدید می‌کند مزرعه‌اش را به‌جای پسرش به برادرزاده‌ی آمریکایی‌اش خواهد بخشید و این باعث تنش و درگیری بین خانواده می‌شود. از آثار برجسته‌ی سدریک اینترتینر نیز می‌توان به فیلم Top Five (پنج‌تای برتر) به کارگردانی کریس راک و فیلم «نخستین اصلاح‌شده» به کارگردانی پل شریدر اشاره کرد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده