نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

جاش برولین در سریال Outer Range نقش‌آفرینی می‌کند

جاش برولین برای بازیگری و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Outer Range شبکه‌ی آمازون انتخاب شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جاش برولین، بازیگر فیلم‌های Avengers (انتقام‌جویان)، Deadpool 2 (ددپول ۲)، Sicario (سیکاریو) و Hail, Caesar (درود بر سزار)، با امضای قراردادی به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کنندگی اجرایی به سریال Outer Range (خارج از محدوده) پیوست که برت پیت نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهد بود. سریال «خارج از محدوده» اثری است که به موجب قرارداد چندجانبه‌ی شرکت پلن بی با آمازون ساخته می‌شود و داستان رویال ابوت، یک مزرعه‌دار اهل وایومینگ را روایت می‌کند که پس از کشف یک راز مبهم در زمین‌هایش باید برای حفظ خانواده تمام تلاش خود را به کار گیرد و با ناشناخته‌ها دست‌وپنجه نرم کند. برایان واتکینز وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی سریال را برعهده دارد و در کنار زو بورو، هثر ری و جاش برولین به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت می‌کند.

Josh Brolin / جاش برولین

سریال Outer Range اولین سریالی است که برایان واتکینز و زو بورو در تولید آن نقش دارند. واتکینز نمایش‌نامه‌نویسی است که نمایش‌نامه‌ی اخیرش یعنی Epiphany (ظهور) در تابستان ۲۰۲۰ در مرکز هنرهای نمایشی لینکلن به نمایش گذاشته می‌شود. بورو پیش از این نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی قسمت آزمایشی سریال Kansas City (کانزاس سیتی) را برای شبکه‌ی هولو و شرکت امبلین اینترتینمنت و سریال Love Is Dead (عشق مُرده است) را برای شبکه‌ی یو‌اس‌ای نتورک انجام داد. زو بورو همچنین در حال تولید اقتباسی از کتاب The Assassination of Brangwain Spurge (قتل برانگوین اسپورج) برای شرکت آناپورنا پیکچرز است و در کنار استیون اسپیلبرگ، جنیفر فاکس و شرکت پلتفرم وان به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم Ultraluminous (اولترالومینوس) فعالیت می‌کند.

جاش برولین پس از سریال «خارج از محدوده» به سراغ نقش‌آفرینی در فیلم Dune (تلماسه) می‌رود که تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، دیو باتیستا، استفان هندرسون، جیسون موموآ و خاویر باردم را در گروه بازیگرانش دارد. برولین اخیراً از فیلم Flag Day (روز پرچم) با بازی شان پن و مایلز تلر فارغ شد و در آینده نقش کیبل را در فیلم X-Force (ایکس-فورس) یا اسپین‌آف مجموعه‌ی Deadpool (ددپول) ایفا خواهد کرد. او در پروژه‌ی بدون عنوان شبکه‌ی Hulu نیز به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و بازیگر فعالیت می‌کند. فیلم‌های Only the Brave (تنها شجاعان)، Everest (اورست)، Inherent Vice (خباثت ذاتی)، Sin City: A Dame to Kill For (شهر گناه: بانویی که به خاطرش می‌کشم)، Labor Day (روز کارگر)، Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش ۳) و Wall Street: Money Never Sleeps (وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد) از دیگر آثاری است که برولین در آن‌ها هنرنمایی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده