// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Mortal Kombat 11 را به مدت چهار روز رایگان تجربه کنید

حساب کاربری توییتر Mortal Kombat 11 اعلام کرده که از امروز تا ۱۹ اسفند ماه کاربران می‌توانند این بازی را به رایگان تجربه کنند. 

رویداد فاینال کامبت ۲۰۲۰، از تاریخ ۱۸ اسفند ماه (هشت مارس) برگزار می‌شود. درواقع در روز ۱۷ اسفند ماه بازیکنان در جریان مسابقات Last Chance Qualifier با یکدیگر رقابت می‌کنند. در ادامه و روز ۱۸ اسفند ماه هم ۱۶ بازیکن نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند و نفر اول، جایزه ۱۰۰ هزار دلاری را از آن خود می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Mortal Kombat 11 اعلام کرده که هم‌اکنون می‌توانید این بازی را تا تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۹ مارس) به رایگان تجربه کنید. ازاین‌رو مورتال کامبت 11 در بازه زمانی برگزاری رویداد فاینال کامبت ۲۰۲۰ رایگان خواهد بود و کاربران می‌توانند آن را تجربه کنند. بااین‌حال، اعلام شده که تنها کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قادر به تجربه‌ی بازی به‌صورت رایگان هستند. متاسفانه این بتا برای کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا درنظر گرفته نشده است.

Mortal Kombat 11 هم‌اکنون روی استیم، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم تخفیف خورده است و کاربران با قیمت ۲۳.۹۹ دلار می‌توانند آن را خریداری کنند. از دیگر اخبار حول مورتال کامبت 11، می‌توان به رونمایی از گیم‌پلی کاراکتر اسپاون اشاره کرد که آخرین کاراکتر بسته الحاقی کامبت پک اول بازی است. همچنین اد بون، کارگردان Mortal Kombat 11 به‌همراه کری هیرویوگی-تاگاوا و کیث دیوید، به‌ترتیب صداپیشه‌های شنگ سونگ و اسپاون، هم در رویداد فاینال فایت حضور دارند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟  

Mortal Kombat 11


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده