// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر کاراکتر Spawn برای بازی Mortal Kombat 11 اسفند ماه منتشر می‌شود

در جریان مسابقات فاینال کامبت بازی Mortal Kombat 11 که در تاریخ ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود، تریلر گیم‌پلی کاراکتر اسپاون هم نمایش داده می‌شود.

با راه‌یابی جوکر به Mortal Kombat 11، اسپاون آخرین مبارز از اولین کامبت پک بازی است. همچنین او را می‌توان یکی از کاراکترهای مورد انتظار در میان بازیکنان مورتال کامبت 11 دانست. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Mortal Kombat 11، اعلام کرده است که در تاریخ ۱۸ اسفند ماه (هشت مارس) مسابقات فاینال کامبت بازی مورتال کامبت 11 برگزار می‌شود. در جریان این مسابقات، شاهد انتشار تریلر گیم‌پلی اسپاون خواهیم بود.

در ادامه مشخص شده است که برای رونمایی از کاراکتر اسپاون، اد بون، کارگردان مورتال کامبت 11 و همچنین تاد مک‌فرلین و کیث دیوید، به‌ترتیب خالق اسپاون و صداپیشه او در Mortal Kombat 11، هم حضور دارند. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد شاهد یک رونمایی هیجان‌انگیز از کاراکتر اسپاون خواهیم بود. نکته‌ی جالب ویدیو معرفی مسابقات فاینال کامبت، این است که اعلام شده محتویات دیگری هم برای کاربران درنظر گرفته شده است که به بازی Mortal Kombat 11 مرتبط می‌شود. 

احتمال می‌رود در این رویداد شاهد رونمایی اولیه از کامبت پک دوم بازی Mortal Kombat 11 باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی مسابقات فاینال کامبت بازی Mortal Kombat 11 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. به‌نظر شما استودیو ندررلم (Netherrealm Studios) همانند نسخه پیشین دو کامبت پک را برای بازی درنظر می‌گیرد یا شاهد عرضه کامبت پک‌های بیشتری هستیم؟

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده