نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

فیلم A Quiet Place Part II با درجه سنی PG-13 اکران می‌شود

فیلم A Quiet Place Part II درست مثل قسمت اول با درجه‌ی سنی PG-13 در سینما به نمایش درمی‌آید.

فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) در سال ۲۰۱۸ با درجه‌ی سنی PG-13 یا «مناسب برای افراد بالای ۱۳ سال» اکران شد و با بودجه‌ی تقریباً ۲۱ میلیون دلاری توانست ۳۴۰.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت پارامونت می‌خواهد از فرمول مشابهی برای فیلم A Quiet Place Part II (یک مکان ساکت: قسمت دوم) استفاده کند؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که انجمن سینمایی آمریکا درجه‌ی سنی PG-13 را به‌دلیل «ترس زیاد، خشونت و صحنه‌های خونین/آزاردهنده» برای دنباله‌ی آن در نظر گرفته است.

یک مکان ساکت: قسمت دوم / A Quiet Place Part II

این فرصت مناسبی برای بینندگانی است که آمادگی تماشای آثار ترسناک با درجه‌ی سنی R یا «مناسب برای افراد بالای ۱۷ سال» را ندارند، اما به‌هرشکل می‌خواهند تماشای فیلم‌های این ژانر را از جایی آغاز کنند. علاوه‌بر این، فیلم‌های ترسناک نباید فقط مخصوص بزرگسالان باشد و نوجوانان نیز تمایل زیادی به تماشای این‌گونه آثار دارند که فیلم A Quiet Place در این زمینه بسیار عالی عمل کرد. حالا تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که فیلم A Quiet Place Part II تا چه اندازه در مقایسه با قسمت اول ترسناک‌تر خواهد بود که البته برای پاسخ به آن نباید زمان زیادی را منتظر بمانیم؛ چرا که این فیلم ترسناک برای اکران در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است.

امیلی بلانت در نقش اِولین آبوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن آبوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس آبوت، کیلین مورفی، جایمن هانسو و وین دووال از بازیگرانی هستند که در فیلم «یک مکان ساکت ۲» به نقش‌آفرینی می‌پردازند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه‌ی کارگردانی و نگارش فیلمنامه‌ی فیلم A Quiet Place Part II را برعهده دارد. پس از وقایع مرگباری که در خانه‌ی خانواده‌ی آبوت اتفاق افتاد، حالا آن‌ها باید با ترس دنیای بیرون مواجه شوند و درعین‌حال برای بقا در سکوت مبارزه کنند. آن‌ها بالاجبار به سوی ناشناخته‌ها روانه می‌شوند و خیلی زود در می‌یابند که هیولاهایی که با صدا قربانیان را شکار می‌کنند، تنها تهدیدات موجود در ورای مسیر ماسه‌ای نخواهند بود.  


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده