نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

دو بازی Star Wars جدید توسط الکترونیک آرتز در حال ساخت هستند

به نظر می‌رسد که دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در کنار یک بازی جدید جنگ ستارگان در دستور کار الکترونیک آرتز قرار دارد.

به‌تازگی خبر‌ خوبی برای دوست‌داران مجموعه‌ی Star Wars مخصوصا طرفداران بازی‌های اقتباسی شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده است. طبق آخرین اخبار بازی و به نقل از سایت کوتاکو، به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز دو بازی جدید از سری Star Wars را در دست تولید دارد و علاقه‌مندان باید منتظر شنیدن خبر‌های بیشتر از این شرکت باشند. به‌گفته‌ی جیسون شرایر، اولین بازی در دست توسعه دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. این خبر البته نباید برای کسی شوکه کننده باشد چرا که بازی ذکر شده چه از نظر میزان فروش و چه از نظر منتقدان بسیار موفق عمل کرده است و ساخته شدن دنباله‌ی آن توسط الکترونیک آرتز اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید. بااین‌حال، همچنان شنیدن اخبار موثق از تایید شدن ساخت بازی حتی اگر از زبان خود سازندگان نباشد نیز هیجان‌انگیز است. 

طبق گزارش کوتاکو، دومین بازی در حال ساخت تجربه‌ای کوچک‌تر و نامعمول‌تر خواهد بود که در استودیو Motive توسعه پیدا می‌کند. هیچ اطلاعات دیگری از نام بازی، داستان یا مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی منتشر نشده است و نمی‌توان چندان حدس دقیقی درباره‌ی این بازی زد. باتوجه‌به کارنامه‌ی الکترونیک آرتز در زمینه‌ی لغو کردن بازی‌های مختلف پیش از عرضه، حتی نمی‌توان مطمئن بود که این بازی روزی رنگ قفسه‌های فروشگاه‌ها را به خود خواهد دید یا خیر. 

دو بازی اخیر الکترونیک آرتز از مجموعه‌ی Star Wars هر دو از لحاظ تجاری بسیار موفق ظاهر شده‌اند؛ بنابراین تعجبی ندارد که این شرکت تصمیم به ساخت بازی‌های بیشتری از این مجموعه گرفته است. پیش از این در مورد عملکرد موفق بازی Fallen Order اشاره شد اما جالب است بدانید که بازی Star Wars Battlefront 2 نیز برخلاف شروع بدی که به خاطر مباحث مربوط‌ به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای داشت، درنهایت به محصولی سود‌آور برای الکترونیک آرتز تبدیل شد اما از آن‌جایی که بازی جدید در استودیو‌ی Motive توسعه پیدا می‌کند، بعید است که منظور جیسون شرایر نسخه‌ی سوم Star Wars Battlefront باشد چرا که دو نسخه‌ی قبلی توسط استودیو DICE ساخته شده بودند. 

Star Wars: Battlefront 2

از آن‌جایی که به زمان انتشار کنسول‌های نسل بعدی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نزدیک می‌شویم، می‌توان با قاطعیت گفت که پروژه‌های آتی مجموعه‌ی Star Wars، برای کنسول‌های نسل آینده در دست ساخت هستند اما احتمال انتشار آن‌ها روی کنسول‌های نسل فعلی نیز وجود دارد. درهرصورت باید منتظر اخبار رسمی از سوی الکترونیک آرتز بود و دید که بازی‌های آینده‌ی این مجموعه چگونه می‌توانند طرفداران خود را شگفت‌زده کنند. 

نظر شما راجع به ساخته شدن دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order چیست؟ شما می‌توانید انتظارات خود از دنباله‌ی این بازی را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده