// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

شایعه: Elden Ring دارای حیات وحش پویا خواهد بود

یکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی به‌تازگی اعلام کرده که Elden Ring دارای حیات وحش پویا است و همچنین Bloodborne 2 هم در دست توسعه قرار ندارد.

از زمان معرفی بازی Elden Ring در E3 2019 تابه‌امروز اخبار دیگری حول این بازی منتشر نشده است. تنها می‌دانیم که جرج آر.آر مارتین، نویسنده کتاب‌های بازی تاج و تخت، در پروسه توسعه بازی دخیل است و بخش اسطوره‌شناسی الدن رینگ را نوشته است. همچنین Elden Ring قرار است نسخه‌ی تکامل یافته مجموعه Dark Souls باشد. دراین‌میان شایعات دیگری هم منتشر شده‌اند، اما فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده الدن رینگ، اخبار رسمی دیگری را منتشر نکرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی به نام Omnipotent در وبسایت ResetEra خبر از وجود حیات وحش در این بازی داده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

تمامی دشمنان شما، چه دشمنان بزرگ و چه دشمنان کوچک، مدام در حالت عوض کردن موقعیت مبارزه‌ای خود هستند. مواردی در بازی قرار دارند که باعث شده تصور کنید با یک جهان زنده طرف هستید که در حال نفس کشیدن است و صرفا یک زمین مبارزه‌ای ساده دراختیار شما قرار داده نشده است؛ مواردی‌ که اگر به‌ تنهایی به آن‌ها نگاه کنید، المان‌های کوچکی هستند. بازیکن در طول تجربه خود تمامی المان‌های بازی را در اختیار می‌گیرد و با قرار دادن آن‌ها درکنار یکدیگر، متوجه DNA همیشگی بازی‌های قبلی می‌شوید، اما در جهان و محصولی جدید و متفاوت قرار داده شده‌اند.

کاربر Omnipotent در ادامه صحبت‌های خود به سیستم شب و روز الدن رینگ هم اشاره کرده است. تمامی این گفته‌ها در حالی است که او مدتی پیش اطلاعات دیگری را هم از جهان بازی منتشر کرده بود. Omnipotent اعلام کرده بود که فرام سافتور برای خلق Elden Ring از بازی Shadow of the Colossus و چشم‌اندازهای اسکاتلند الهام گرفته است. نکته‌ی جالب صحبت‌های این اینسایدر، اشاره به نسخه دوم Bloodborne است. یکی از کاربران ResetEra اعلام کرده است که احتمالا Bloodborne 2 برای پلی‌استیشن 5 در دست توسعه است و او در پاسخ به این کاربر گفته است:

فرام سافتور همیشه درحال کار کردن روی پروژه‌های مختلفی است. در حال حاضر Bloodborne 2 در دست توسعه قرار ندارد و برنامه‌ای هم برای توسعه آن وجود ندارد. ازاین‌رو اگر قرار باشد روزی ادامه بلادبورن ساخته شود، به این زودی‌ها شاهد آن نخواهیم بود.

در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ هنوز تاریخ انتشاری برای الدن رینگ اعلام نشده است، اما این بازی برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. البته دراین‌میان شایعاتی وجود دارد از اینکه الدن رینگ در تابستان ۲۰۲۰ عرضه می‌شود


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده