در راهنمای قدم به قدم Nioh 2 به‌سراغ نحوه تمام کردن مراحل اصلی خواهیم رفت و در قسمت دوم، راهنمای مرحله ششم تا دهم را به اشتراک گذاشته‌ایم.

یکی از نکاتی که باید در بازی Nioh 2 به‌ آن توجه داشته باشید، استفاده Amuletهای مختلف و کسب امتیاز توانایی برای آزادسازی توانایی‌های جدیدی در شاخه نینجوتسو و Omnyo یا همان جادوی بازی است. در شاخه جادو، Talismanهای متفاوتی وجود دارند که هرکدام به‌نحوی بازی را برای شما تغییر می‌دهند. به‌شخصه از Sloth استفاده زیادی می‌کنم، زیرا این جادو باعث آهسته شدن روند حرکتی و ضربه زدن دشمنان می‌شود. ازاین‌رو ساده‌تر می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید.

Nioh 2

مرحله ششم – The Hollow Fortress

شراین اول:

مرحله ششم جزو مراحل تودرتو بازی Nioh 2 به‌حساب می‌آید. با شروع مرحله نردبانی را می‌بینید که آزاد نشده است و به یکی از میانبرهای بازی مربوط می‌شود. مسیر را ادامه دهید تا به دشمنان برسانید. ابتدا به سمت چپ و پشت جعبه‌ها بروید. از نردبان بالا رفته و تمامی یوکای‌ها را بکشید و آیتم‌ها را هم بردارید. سپس محیط پایین را هم بگردید و آیتم‌‌ها را بردارید. در انتهای مسیر، از نردبان بالا بروید. محیط پیش روی شما دارای راه‌های مخفی متعدد و یک دارک رلم است تا به شراین دوم برسید. در ادامه مسیر، باید از روی تکه چوب‌های مختلفی عبور کنید تا به یک یوکای رلم برسید. مراقب باشید،‌ دراینجا یک یوکای از تکه چوب‌ها بالا می‌آید تا شما را آزار دهد.

Nioh 2

به آرامی یوکای را از بین ببرید و سرباز را هم با سلاح دوربرد خود بکشید. سپس به‌سراغ یوکای رلم بروید و آن را از بین ببرید. در را باز کنید که یک راه میان‌بر به شراین اول بازی است. قبل از کشیدن اهرم و استفاده از آسانسور، محیط سمت راست را کامل بگردید. سپس به روی آسانسور بروید تا به آخرین طبقه محیط برسید. در این قسمت از محیط هم تمامی بخش‌ها را بگردید و سپس ازطریق راه شیب‌دار وارد دارک رلم شوید. در این قسمت تکه چوبی را می‌بینید که دو مسیر را به یکدیگر متصل کرده است. از آن عبور کنید، یوکای روبه‌روی خود را بکشید و سپس وارد اتاق شوید. در اینجا دو دشمن را می‌بینید که با کشتن آن‌ها، دارک رلم از بین می‌رود. در اینجا دو راه وجود دارد، راه اول شما را به شراین دوم می‌رساند و قبل از خارج شدن از محیط، می‌توانید یک در میانبر را باز کنید. راه دوم هم به محیط فرعی دیگری در همین قسمت از مرحله ششم ختم می‌شود. آن‌ را به‌صورت کامل بگردید و به‌سراغ شراین دوم بروید.

Nioh 2

شراین دوم:

مسیر را ادامه دهید تا اینکه به پیچ سمت چپ می‌رسید. با دقت و آرامی سمت چپ خود را نگاه کنید تا یک یوکای تک چشم را ببینید که گلوله برف بزرگی جلوی او قرار دارد و آماده هل دادن آن است. با کمان خود یک تیر به سمت گلوله برف پرتاب کنید تا هل داده شود و سریعا دور شوید. مسیر را ادامه دهید و یوکای تک چشم را از بین ببرید. سپس راه سمت چپ را بگیردید کامل و مسیر سمت راست خود را ادامه دهید تا به یک دوراهی برسید. از مسیر سمت راست بروید و راه را ادامه دهید، از نردبان پایین بیایید و راه میان‌بر به شراین دوم را آزاد کنید. پس از کشتن یوکای‌ها به بالا برگردید و مسیر دیگر را ادامه دهید. دراینجا مراقب باشید که به پایین پرتاب نشوید. کمی که جلوتر رفتید، متوجه می‌شوید که مسیر سمت راست به همان محیط تودرتو اول بازی ختم می‌شود.

Nioh 2

ازاین‌رو مسیر سمت چپ خود را ادامه دهید و مراقب یوکای تک چشم هم باشید. انتهای این مسیر به راه اصلی شما در بازی ختم می‌شود و همچنین دو راهی قبل که به آن اشاره شد، همین مسیری است که شما در حال حاضر به آن رسیده‌اید. قبل از اینکه پله‌ها را به بالا و ساختمان اصلی ادامه دهید، یک محیط فرعی کوچک را در سمت راست خود مشاهده می‌کنید. فعلا به آن توجهی نداشته باشید. مسیر را ادامه دهید و وارد دارک رلم شوید. در دارک رلم محل شراین را پیدا کنید و از پله‌های کنار آن پایین روید و یوکای‌ها را از بین ببرید تا دارک رلم پاکسازی شود. سپس عبادت کنید.

Nioh 2

شراین سوم:

 به محیط فرعی ذکر شده در خارج از ساختمان بروید. تمامی سربازان را بکشید و در خانه پشت یوکای رلم، صندوق را باز کنید که نتیجه آن کسب یک کلید است. درکنار ساختمان اصلی یک در بسته است که با این کلید آزاد می‌شود. سرباز بالای پله را از بین ببرید و وارد عمارت شوید. در اینجا یک در مخفی به شراین سوم را باز خواهید کرد. تمامی دشمنان را از بین ببرید و در آخرین طبقه، به‌سراغ نبرد با سایتو یوشیماتو بروید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: سایتو یوشیتاتسو
  • شیوه مبارزه: ضربات سریع و استفاده از عنصر آب و الکتریسیته

سایتو یوشیتاتسو با ضربات سریع خود و استفاده از المان‌های آب و الکتریسیته سعی دارد روند پر شدن نوار انرژی شما را کاهش و همچنین حرکت و ضربات شما را هم آهسته‌تر کند. ازاین‌رو جاخالی دادن در زمان مناسب، مهم‌ترین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های مبارزه‌ای سایتو یوشیتاتسو این است که به فرم‌های شیطانی بروت و فانتوم تبدیل می‌شود و می‌تواند ضربات قدرتمندی را به شما اعمال کند.

مرحله هفتم – A Way Out

شراین اول:

با شروع مرحله هفته، با کاراکتر داستانی کنار شراین تا زمانی صحبت کنید که به شما آیتم Sacred Arrow را تحویل می‌دهد. در مسیر روبه‌روی شما، یک سگ وجود دارد. مراقب او باشید و با سلاح دوربرد سگ را بکشید، زیرا اگر از حضور شما مطلع شود، دشمنان را باخبر می‌کند. با پیشروی محیط، متوجه یک راه فرعی در سمت چپ می‌شوید. این مسیر به راه اصلی بازی متصل می‌شود و شامل یک محیط فرعی بسیار کوچک است. پس از گشت‌وگذار در محیط فرعی ذکر شده، مسیر اصلی را ادامه دهید. در محیط روبه‌روی شما، یک نورافکن یا چراغ جست‌وجو مدام محیط را زیر نظر دارد. توصیح می‌کنم وارد محیط شوید و بگذارید توسط این نور شناسایی شوید. حال یک چشم قرمز رنگ (اُرب قرمز رنگ) را در آن‌سوی محیط مشاهده می‌کنید. کاری به دشمنان نداشته باشید و بدوید به اُرب قرمز برسید. او را به کمک مهارت‌های یوکای و ضربات خود از بین ببرید تا محیط دارک رلم شکل بازی پاکسازی شود. سپس با خیال راحت سایر دشمنان را از بین ببرید.

Nioh 2

محیط فرعی خاصی در این بخش وجود ندارد و تنها یک راه خروج اصلی برای شما درنظر گرفته شده است. در ادامه یک دوراهی را می‌بینید که یکی از آن‌ها ازطریق یک نردبان به شراین اول بازی متصل می‌شود. راه دوم را ادامه دهید و سپس یک دوراهی دیگر برای شما درنظر گرفته شده است. راه سمت راست شما را به یک محیط بن بست با آیتم‌های مختلف می‌رساند. آن را پاکسازی کنید، دشمنان را از بین ببرید و به مسیر اصلی خود برگردید. پس از ادامه به یک پل چوبی می‌رسید که یک یوکای قوی روی آن حرکت می‌کند. سعی کنید یوکاتی را روی همین پل از بین ببرید، زیرا در آن‌سوی محیط یک یوکی تیرانداز منتظر رسیدن شما است تا شرایط نبرد را برای‌تان سخت‌تر کند. پس از پاکسازی محیط، مسیر را ادامه دهید تا به دومین شراین برسید.

شراین دوم:

مسیر را ادامه دهید و در خانه سمت راست، یوکای را از بین ببرید. درکنار درخت وسط راه، یک یوکای تک چشم را مشاهده می‌کنید که با زبون بلند خود سعی دارد از شما آمریتا بدزدد. اجازه انجام این کار را ندهید، وگرنه به یک یوکای بزرگ تبدیل می‌شود. پس از ادامه مسیر اصلی، نزدیک قبر قرمز رنگ نشوید و روی شاخه درخت روبه‌رو، یک یوکای نوازنده را مشاهده می‌کنید. او را با سلاح دوربرد بکشید، زیرا باعث احضار شدن بازیکنان این قبرها می‌شود. پس از ادامه دادن مسیر، وارد یک محیط دیگر می‌شوید که توسط اُرب‌های قرمز رنگ نگه‌بانی داده می‌شود. همانند قبل، بگذارید شما را ببیند و سپس در راستای نابودی او به سرعت بدوید (در سمت راست محیط قرار دارد که ازطریق یک پل چوبی و تیراندازی روی آن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید).

Nioh 2

مسیر سمت اُرب قرمز رنگ را ادامه دهید و تنه درخت را هل دهید تا شکسته شود و یک راه ارتباطی به شراین دوم آزاد شود. برگردید، تمامی دشمنان را بکشید، آیتم‌ها را بردارید و مسیر اصلی را ادامه دهید. به دوراهی می‌رسید که در روبه‌رو یک پل و سمت چپ یک معبد قرار دارد. محیط سمت چپ را بگردید و ازطریق شاخه درخت به روی پل بپرید و یوکای مورد نظر را از بین ببرید. مسیر را ادامه دهید و به یک دوراهی دیگر می‌رسید. مسیر پایین به یک حوضچه آب گرم ختم می‌شود، اما مسیر بالا به شراین سوم و باس بازی ختم می‌شود.

شراین سوم:

پس از عبادت، وارد یک دارک رلم می‌شوید. مراقب خانه‌ها و پشت بام‌ها باشید، زیرا تیراندازها و یوکای‌های مختلفی روی پشت بام‌ها و داخل خانه‌ها منتظر شکار شما هستند. پس از پاکسازی دارک رلم، یک‌بار دیگر عبادت کنید و برای نبرد با تاتاریموکه آماده شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: تاتاریموکه
  • شیوه مبارزه: ضربات پشت سر هم با میان آسیب‌رسانی بالا

تاتاریموکه جغد سه چشمی است که به‌واسطه‌ی یک لیزر شما را از فاصله دور اذیت می‌کند. با اینکه این لیزر جزو ضربه قرمز رنگ و خطرناک به‌حساب می‌آید، اما سعی در Brute Counter کردن آن نکنید و جاخالی دهید. سپس با پای خود سه ضربه متوالی را وارد می‌کند و می‌توانید آن‌ها را جاخالی دهید. نکته نبرد با تاتاریموکه، موقعی است که وارد دارک رلم می‌شود. سریعا به‌دنبال اُرب قرمز رنگ باشید و آن را از بین ببرید. در این هنگام اگر او نزدیک شما باشد، فرصت این را پیدا می‌کنید تا یک ضربه تمام کننده را روی تاتاریموکه اعمال کنید.

مرحله هشتم – Corpses and Ice

شراین اول:  

Nioh 2

با شروع بازی با مویمو صحبت کنید تا به شما ملحق شود. مسیر را ادامه دهید تا به یک دروازه با پل شکسته برسید. مسیر را ادامه دهید تا به دشمنان برسید. حواس خود را جمع کنید، زیرا سربازان در این منطقه درکنار یکدیگر قرار دارند و امکان دارد به‌راحتی متوجه حضور شما شوند و شرایط نبرد را سخت کنند. در ادامه به یک دوراهی می‌رسید مسیر روبه‌رو یک دارک رلم است و مسیر سمت چپ، مسیر اصلی شما برای رسیدن به شراین دوم است. وارد دارک رلم شوید. پس از وارد شدن، متوجه یک یوکای تیراندازی در سمت راست می‌شوید که آماده شلیک به شما است. او را با کمان یا Rifle بکشید. سپس یوکای روبه‌روی خود را از بین ببرید و از مسیر شیب‌دار سمت چپ، بالا بروید. در اینجا یک یوکای نیزه‌دار منتظر شما است. او را بکشید تا دارک رلم از بین برود.

Nioh 2

سپس به پایین برگردید. کمی مسیر را ادامه دهید تا به یک دوراهی برسید. مسیر سمت چپ را ادامه دهید و نردبان را آزاد کنید تا راه میان‌بر به شراین اول در دسترس قرار گیرد. سپس دشمنان را از بین ببرید و مسیر دیگر را هم ادامه دهید. تمامی این مسیر‌ها، به راه‌اصلی بازی ختم می‌شود. در ادامه مسیر اصلی را ادامه دهید تا به یک پل چوبی برسید. حسابی مراقب باشید زیرا، این پل و دشمنان روی آن، یوکای‌های خطرناکی هستند. با دقت دشمنان را بکشید و پیش دومین شراین بازی عبادت کنید.

Nioh 2

شراین دوم:

در اینجا با یک محیط نظامی روبه‌رو می‌شوید که چند ورودی و راه‌های فرعی در سمت چپ و راست دارد. تمامی ورودی‌‌ها قفل هستند و از راه‌های اطراف، باید پشت درها بروید و آن‌ها را باز کنید. توصیه می‌کنم هر در را تک به تک باز کنید. همچنین پس از باز کردن دو در اول، با یک دارک رلم در سمت راست مواجه می‌شوید. دارک رلم را پاکسازی کنید و تمامی آیتم‌ها را بردارید. همچنین در این بخش از مرحله دشمنانی وجود دارند که با دیدن شما، شیپور خود را به صدا در می‌آورند. ازاین‌رو خود را برای نبردهای شلوغ آماده کنید. پس از باز کردن دو دروازه اول، آماده نبرد با یکی از فرمانده‌های باس نهایی بازی شوید. فرمانده‌ها چالش‌برانگیز نیستند، اما آن‌ها را دست کم نگیرید. پس از کشتن دو فرمانده (البته به‌صورت همزمان با آن‌ها مبارزه نمی‌کنید)، مسیر را ادامه دهید تا به سومین شراین بازی برسید.

Nioh 2

شراین سوم:

با ادامه مسیر یک یوکای را می‌بینید که با سلاح خاص خود، حسابی شما را به چالش خواهد کشید. همچنین یک مسیر هم زیر پای شما قرار دارد و مراقب باشید که کلا سقوط نکنید. پس از کشتن یوکای سر سخت، مسیر زیر پای خود را هم بگردید و وارد مسیر اصلی شوید. در اصلی بسته است و از راه سمت چپ وارد دارک رلم شوید. در این محیط دارک رلم نباید با کشتن یوکای مورد نظر، دارک رلم را از بین ببرید، بلکه یک کریستال آبی رنگ بزرگ در وسط محیط قرار دارد. سریعا آن را پیدا و با کمک مهارت‌های یوکای خود آن را از بین ببرید تا محیط از شرایط دارک رلم خارج شود. سپس تمامی دشمنان را بکشید، آیتم‌ها را بردارید و در بسته را هم باز کنید. مسیر اصلی را ادامه دهید تا به سه سامورای برسید. آن‌ها را بکشید. به دیوار خانه چوبی همین منطقه نگاه کنید، متوجه یک دیوار یوکای می‌شوید. او را از میان بردارید. حال وارد محیط جدیدی می‌شوید که ازطریق نردبان می‌توانید به پایین‌ترین نقطه از مرحله هشتم دسترسی پیدا کنید. آن‌جا را کامل بگردید و سپس آماده نبرد با باس مرحله هشتم شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: ماگارا نائوتاکا
  • شیوه مبارزه، ضربات سنگین و قدرتمند

ماگارا نائوتاکا باس فایتی است که ضربات سنگین و قدرتمندی را به شما وارد می‌کند‌، اما سرعت اعمال این ضربات نسبت‌به سایر باس‌ها، آهسته‌تر است و می‌توانید آن‌ها را جاخالی دهید. البته در دارک رلم کمی شرایط متفاوت می‌شود و ضربات او سرعت بیشتری به خود می‌گیرند.

مرحله نهم – A Bird in Cage

شراین اول:

Nioh 2

با شروع مرحله مسیر را ادامه دهید تا به محیط بیرون غار برسید. پس از اینکه به دوراهی رسیدید، راه سمت راست شما را به ازطریق یک میان‌بر به محیط روبه‌رو وصل می‌کند. در این مرحله سه محیط طراحی شده که هرکدام از آن‌ها دارای برج مراقبتی است و یکی از سربازان به محض ورود شما، شیپور را به صدا در می‌آورد و یک بمب انداز مسیر را بمباران می‌کند. این درحالی است که همزمان راه‌های فرعی طراحی شده که شما را به محل قرار گیری بمب اندازها نزدیک می‌کند. ازاین‌رو مسیر سمت راست را ادامه دهید تا به پشت بام برسید. به آرامی حرکت کنید و توجه سرباز روی پشت بام را جلب نکنید (اگر تیر قرمز رنگ برای سلاح Rifle دارید، او را بکشید). مسیر پشت بام را به ورودی غار بعدی ادامه دهید و سرباز روبه‌روی خود را بکشید. وارد غار نشوید و پشت سر خود را نگاه کنید. کمی به جلو بروید و ورودی سمت راست را وارد شوید که بمب انداز و یک سگ در آن‌جا قرار دارند.

Nioh 2

پس از کشتن بمب انداز، با خیال راحت محیط را بگردید، دشمنان را بکشید و تمامی آیتم‌ها را هم بردارید. در ادامه غار دوم را وارد شوید و در انتها یک راه میان‌بر به شراین اول را باز کنید. مسیر اصلی را ادامه دهید و مراقب سگ دوم و یوکای روبه‌روی آن باشید. در محیط دوم و سوم، باید از داخل محیط وارد راه میان‌بر شوید. در ابتدا به‌واسطه‌ی سلاح دوربرد خود تمامی دشمنانی را که می‌بینید، از بین ببرید. سپس بدوید و از سمت چپ وارد غار شوید. حواس خود را جمع کنید که سربازها شما را دنبال نکنند و اگر دنبال کردند، در غار آن‌ها را بکشید. سپس مسیر داخل غار را ادامه دهید و مراقب عنکبوت‌ها هم باشید. پس از پاکسازی محیط، از نردبان انتهای مسیر بالا بروید. شما در بخش دیگری از محیط قرار گرفته‌اید و سمت چپ شما یک یوکای قرار دارد. او را بکشید و در مسیر روبه‌روی غار، بمب انداز را هم از بین ببرید. محیط را بگردید و تمامی آیتم‌ها را هم بردارید و در انتها به‌سراغ شراین دوم بروید.

Nioh 2

شراین دوم:

با ورود به دارک رلم، یک بار دیگر به سرعت بدوید و وارد غار سمت چپ شوید. مراقب یوکای‌ها باشید که شما را دنبال نکنند. سپس در ابتدای غار یک یوکای را می‌بینید که به شما پشت کرده است. او را بکشید و از نردبان بالا بروید. در محیط بالا، تمامی دشمنان را بکشید و راه میان‌بر به محیط و شراین اول را باز کنید. در ادامه یک راه هم در پایین و پشت یوکای دو شاخ وجود دارد که راه اصلی شما است. از غار خارج شوید و یوکای رلم را از بین ببرید. به‌جای رفتن در محیط جدید، از نردبان بالا بروید و یوکای‌ها را از بین ببرید تا بمب انداز این محیط هم غیرفعال شود. سپس دارک رلم را پاکسازی و مسیر را ادامه دهید. پس از پاکسازی زیرزمین از یکی از پله‌ها بالا بروید و پیش شراین سوم عبادت کنید.

شراین سوم:

نکته‌ی این مسیر، پیدا کردن دو اهرم و استفاده از آن‌ها برای رسیدن به باس بازی است. پله‌های سمت راست شراین را بالا بروید، از مسیر قرمز رنگ عبور کنید و دارک رلم را از بین ببرید. پس از نابودی دارک رلم، اهرم را بکشید و سپس پایین بپرید. در بخشی از این محیط، عنکبوت‌ها را مشاهده می‌کنید. آن‌ها را بکشید و از سمت دیگر محیط و پله‌ها بالا بروید. از این قسمت اهرم مربوط‌به ورودی آبی رنگ را هم تغییر دهید. همچنین می‌توانید یک در را هم برای رسیدن به باس فایت باز کنید. پیش شراین بروید و آماده نبرد با نهمین باس فایت بازی شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: آزای ناگاماسا
  • شیوه مبارزه: ضربات سریع و خطرناک

آزای ناگاماسا یکی از هیجان‌انگیزترین باس‌های بازی Nioh 2 است. در حالت عادی، می‌توانید ضربات او را به‌راحتی دفع کنید و مراقب سپر (بال) آزای ناگاماسا باشید. این در حالی است که آزای ناگاماسا در حالت دارک رلم خطرناک‌تر می‌شود و ضربات قرمز رنگ و خطرناک او می‌توانند شما را بکشند.

مرحله دهم – Pervading Waters

 شراین اول:

Nioh 2

با شروع مرحله، مسیر سمت راست شراین را ادامه دهید تا به یک پل برسید. روبه‌روی شما دشمنان زیادی قرار دارند و سعی کنید با سلاح دوربرد، تعدادی از آن‌ها را از بین ببرید. در انتهای مسیر، باید از داخل دو خانه عبور کنید و به بیرون بروید، قبل از ورود به خانه‌ها، از نردبان بالا رفته و محیط روی پشت بام را پاکسازی کنید. تیراندازها را بکشید، زیرا در ادامه شما را اذیت خواهند کرد. سپس پایین رفته و با یکی از اعضای گروه سایکا مبارزه کنید. پس از کشتن او، در را باز و پیش شراین دوم عبادت کنید.

Nioh 2

شراین دوم:

هدف این است که به آن سوی پل شکسته سمت راست بروید؛ جایی‌که یکی از فرمانده‌های اودا نوبوناگا در حال مبارزه با یک یوکای بزرگ است. مسیر اصلی را ادامه دهید تا وارد یک دارک رلم شوید. در وسط دارک رلم یک چراغ زرد رنگ را مشاهده می‌کنید. سریعا آن را از بین ببرید تا محیط دارک رلم از بین ببرد و سپس مشغول کشتن دشمنان شوید، زیرا این چراغ یوکای‌های زرد رنگی را تولید می‌کند که شبیه به سر شیطان هستند و شما را اذیت خواهند کرد. پس از پاکسازی محیط، از پله‌ها بالا بروید و مراقب دشمنان باشید. پس از کشتن آن‌ها، دو مسیر به خارج از این ساختمان مشاهده می‌کنید. مسیر سمت راست یک نردبان را آزاد می‌کند که به شراین دوم ختم می‌شود. این در حالی است که مسیر رابه‌رو، شما را ازطریق ی پل چوبی به ساختمان دیگری متصل می‌کند.

Nioh 2

قبل از عبور از روی این پل، دو سربازی را که مشاهده می‌کنید، با سلاح دوربرد از بین ببرید، زیرا در طول نبرد نزدیک امکان دارد اشتباه کنید و از روی پل به پایین سقوط کنید. مسیر را ادامه دهید. ابتدا از نردبان پایین بروید و محیط پایین را پاکسازی کنید. به بالا برگردید و وارد ساختمان شوید. در این ساختمان یک یوکای زن منتظر شما است و قبل از ورود صدای لالایی خواندن او را می‌شنوید. دراین‌میان اشاره کنم که یوکای مورد نظر، یوکای سرسختی است. پس حسابی دقت کنید. سپس در را باز کنید و از پل‌های چوبی به پایین محیط بروید. قبل از اینکه به کمک فرمانده بروید، در سمت راست در چوبی بزرگ و بسته را باز کنید تا یک راه میان‌بر به شراین اول باز شود. سپس عبادت کنید و به‌سراغ فرمانده بروید.

Nioh 2

پس از کمک به فرمانده، مدام با او صحبت کنید تا به شما ملحق شود. سپس مسیر سمت راست را ادامه دهید تا زمانی‌که به تعدادی قایق برسید. باید از روی این قایق‌ها عبور کنید و به سراغ شراین سوم بروید، ولی آن سوی قایق‌ها دو سرباز منتظر شما هستند. با کمان یا Rifle آن‌ها را از بین ببرید و مسیر را ادامه دهید تا به یک دوراهی برسید. مسیر روبه‌رو، یک محیط فرعی است که ابتدا آن‌جا را بگردید و تمامی آیتم‌ها را هم بردارید. سپس به مسیر بعدی که یک پل بزرگ است برگردید. یکی دیگر از سربازان گروه سایکا منتظر نبرد با شما است. مراقب تیراندازهای اطراف او باشید. پس از شکست دادن این سرباز، در را باز کنید و به‌سراغ شراین سوم بروید.

شراین سوم:

مسیر سمت راست را ادامه دهید و قبل از ورود به دارک رلم، دور محیط بچرخید و دو چراغ زرد رنگ را از بین ببرید. همچنین یوکای‌ها را هم بکشید تا شما را در طول مسیر اذیت نکنند. قبل از وارد شدن به داخل دارک رلم و کشتن یوکای آوازخوان، به بالای سر او دقت کنید. دو یوکای کوچک منتظر هستند تا شما را به‌محض نزدیک شدن به یوکای مورد نظر، غافل‌گیر کنند. آن‌ها را با سلاح دوربرد خود از بین ببرید و سپس وارد نبرد شوید. پس از پاکسازی دارک رلم و برداشتن تمامی آیتم‌ها، مسیر را ادامه دهید تا وارد محیط دیگری شوید. آن‌سوی حیاط، یک یوکای نوازنده مشغول نواختن است. او را با کمان از بین ببرید و سپس محیط را از سایر یوکای‌ها و ‌آیتم‌ها پاکسازی کنید.

Nioh 2

دراین‌میان اشاره کنم که به‌محض ورود به این محیط، یک دیوار یوکای روبه‌روی شما قرار دارد که پشت آن یک حوضچه آب گرم قرار گرفته است. مسیر اصلی را ادامه دهید و در قفل کنار شراین را باز کنید. پس از عباردت به‌سراغ سایکا ماگوئیچی بروید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: سایکا ماگوئیچی
  • شیوه مبارزه: استفاده متعدد از Rifle

کاربران Nioh در جریان یکی از مراحل با یکی دیگر از رهبران گروه سایکا روبه‌رو می‌شوند. ازاین‌رو نبرد با سایکا ماگوئیچی در Nioh 2 کمی برای آن‌ها ساده‌تر است. وی از Rifle خود استفاده متعددی می‌کند. زمانی‌که بتوانید پترن استفاده از آن را یاد بگیرید، روند نبرد ساده‌تر از قبل می‌شود.

مرحله دهم دارای دو باس فایت است. پس از شکست دادن سایکا ماگوئیچی، او به کلید در بسته‌ی دیگری را درکنار شراین سوم می‌دهد. سپس عبادت کنید، در را باز کنید و آماده نبرد با یکی از چالش‌برانگیزترین باس‌های Nioh 2 شوید که گیوکی نام دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: گیوکی
  • شیوه مبارزه: سم، یخ و ضربات چرخشی

گیوکی شبیه به یک گاو بسیار بزرگ است که سعی می‌کند با ضربات چرخشی و پریدن شما را اذیت کند. همچنین اگر در جلوی او قرار بگیرید، شاهد ضربات قرمز رنگ، سم و یخ‌های متعددی هستید که شما را اذیت می‌کند یا حتی باعث کشته شدن شما با یک ضربه می‌شود. ازاین‌رو به زیر شکم گیوکی بروید و به او آسیب برسانید. همچنین می‌توانید پاهای گیوکی را هم هدف قرار دهید تا روند نبرد کمی ساده‌تر شود. دراین‌میان اشاره کنم که اصلا روی وی عمل Target Lock را انجام ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده