نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

تعداد کاربران نسخه نینتندو سوییچ بازی Warface از مرز یک میلیون نفر عبور کرد

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده، تعداد کاربران نسخه نینتندو سوییچ بازی شوتر Warface تنها پس از گذشت یک ماه از زمان عرضه آن، از مرز یک میلیون نفر عبور کرد.

استودیوی Crytek که تولید بازی موفق و محبوب Crysis را نیز در کارنامه خود دارد، در سال ۲۰۱۳ دست به تولید یک اثر شوتر و رایگان برای کنسول‌های نسل هفتم زد؛ اثری که به‌واسطه موفقیت بالای خود باعث شد تیم سازنده کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان را نیز میزبان مناسبی برای بازی Warface بدانند و تقریبا کاربران تمام پلتفرم‌های موجود شانس تجربه این بازی را به‌دست آورند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌واسطه موفقیت کنسول نینتندو سوییچ، چندی پیش استودیوی کرایتک به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Warface بالاخره برای دارندگان این پلتفرم جذاب نیز روانه بازار می‌شود. نکته مثبت و خوشحال کننده‌ای که باعث شد طرفداران این کنسول بیش‌ازپیش هیجان زده شوند، تایید خبری مبنی‌بر احتیاج نبودن نداشتن به اشتراک سرویس آنلاین سوییچ برای تجربه بازی بود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به آمار و ارقام منتشر شده، به‌نظر می‌رسد عرضه بازی Warface برای کنسول سوییچ، مورد رضایت دارندگان این دستگاه قرار گرفته است. براساس گفته‌های تیم سازنده، درحالیکه این بازی تنها یک ماه از زمان عرضه آن روی سوییچ می‌گذرد، اما در همین بازه کوتاه نیز توانسته تعداد کاربران خود را از مرز یک میلیون نفر (برابر با ۸۳ هزار روز زمان) عبور دهد.

بازی Warface

با استناد به جزییات این خبر، گیمرها در این پلتفرم در مجموع ۴۹۵.۳۸۷ حالت PvP را به اتمام رسانده‌اند. نکته جالب توجه اما این است که مجبوب‌ترین حالت‌های بازی Warface، مأموریت‌های بخش PvE (با بالغ‌بر ۱.۲۸۵.۳۰۹ بار انجام شدن) و همچنین بخش Co-op (با بیش از ۱۴۸.۵۰۷ بار) هستند.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Warface از نظر محتویات و نحوه پشتیبانی با سایر نسخه‌ها کاملا یکسان است. با وجود اینکه به‌صورت هفتگی مأموریت‌های PvE تازه‌ای برای بازی عرضه می‌شود، اما طبق وعده‌های تیم سازنده، یک به‌روزرسانی بزرگ به‌صورت همزمان برای هر سه پلتفرم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

استودیوی کرایتک به بهترین نحو توانسته در بازی خود از پتانسیل‌های فراوان کنسول نینتندو سوییچ مثل HD Rumble، ژیروسکوپ و پرو کنترلر بهره ببرد. رزولوشن بازی باتوجه به نحوه اجرای آن، از 540p تا 720p متغیر است.

اگر شما هم بازی آنلاین و رایگان Warface را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درمورد آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده