در راهنمای قدم به قدم Nioh 2 به‌سراغ نحوه تمام کردن مراحل اصلی خواهیم رفت و در قسمت اول، راهنمای مرحله اول تا پنجم را به اشتراک گذاشته‌ایم.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Nioh 2 از نظر ساختار مراحل، دقیقا همانند نسخه پیشین خود است. بااین‌حال در Nioh 2 شاهد مراحل اصلی هستیم که بعضی از آن‌ها دارای محیط‌های تودرتو است تا کاربر بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده شود. در سری مقالات راهنمای قدم به قدم Nioh 2، نحوه رسیدن به شراین‌های بازی و در ادامه نحوه کشتن باس یا باس‌های هر مرحله را با شما به اشتراک می‌گذاریم. دراین‌میان اشاره کنم که هر مرحله دارای تعداد زیادی Yokai Realm و چند عدد Dark Realm است و برای پیدا کردن محل دقیق حوضچه‌های آب گرم و کوداماها، می‌توانید به راهنمای تروفی Nioh 2 مراجعه کنید.

Dark Realm محیط‌هایی هستند که با ورود به آن‌ها حالت شیطانی شما نیمه فعال می‌شود و باس‌ها هم شما را مدام در این حالت قرار می‌دهند تا قدرت بیشتری کسب کنند. این در حالی است که Yokai Realm، مربوط‌به نقاطی از محیط است که یک هاله تاریک، طراحی شده است که با ورود به آن، یک یوکای  به شما حمله می‌کند. همچنین یاد گیری Brute Counter یکی از کلیدی‌ترین موارد گیم‌پلی است که باتوجه به ظاهر یوکای و روح نگهبانی که در ابتدای بازی انتخاب می‌کنید، نحوه انجام آن متفاوت است.

Nioh 2

مرحله اول – The Village of Cursed Blossoms

شراین اول:

پس از آغاز مرحله، مسیر را ادامه دهید تا به اولین شراین بازی برسید. کمی جلوتر، یک دشمن سرسخت به نام گزوکی را مشاهده می‌کنید. پیشنهاد می‌کنم که فعلا بیخیال زدن او شوید و فرار کنید، زیرا گزوکی برای بازیکنی که سطح او یک است، قدرت بسیار زیادی دارد. آیتم‌های آن منطقه را بردارید و مسیر را ادامه دهید تا به یک دوراهی برسید (پس از رسیدن به مراحل انتهایی بازی، برگردید و او را شکست دهید). مسیر روبه‌رو به یک در بسته خم می‌شود که درواقع یک میان‌بر برای شراین اول است؛ آن را باز کنید. مسیر بعد از پل، راه اصلی است که باید آن را ادامه دهید.

پس از عبور از پل، مسیر سمت راست به Yokai Realm روبه‌روی شما ختم می‌شود. تمامی آیتم‌های اطراف را بردارید و در کلبه صندوق را باز کنید. سپس به‌سراغ Yokai Realm بروید. پس از کشتن یوکای مورد نظر، مسیر خود را ادامه دهید و تمامی سربازها را هم از بین ببرید. در انتها کمی جلوتر به دومین شراین بازی می‌رسید.

Nioh 2

شراین دوم:

پس از عبادت (Pray) پیش شراین دوم، از روی پل چوبی وارد قسمت دوم محیط شوید که پر از خانه‌های مختلف است. اگر تیر و کمان دارید، حتما استفاده کنید، زیرا در اینجا بعضی از سربازان روی پشت بام قرار دارند و امکان دارد در نبردها شما را اذیت کنند. در این قسمت سعی کنید دشمنان را تک‌به‌تک به سمت خود بکشید و از بین ببرید. پس از پاکسازی این قسمت از محیط، به دومین Yokai Realm بازی می‌رسید. قبل از نبرد با او، سرباز روی پشت بام سمت راست را از بین ببرید و روی پشت بام‌ها را هم بگردید تا تمامی آیتم‌ها را بردارید.

در ادامه وارد یوکای رلم شوید و یوکای مورد نظر را از بین ببرید. سپس در میانبر به شراین دوم را باز کنید و مسیر را ادامه دهید. در پیش روی شما، یک Dark Realm قرار دارد. ازاین‌رو اگر آمریتا جهت ارتقای سطح دارید، سطح خود را بالا ببرید و سپس به‌سراغ Dark Realm این مرحله بروید. در Dark Realm، دو یوکای معمولی و تعدادی یوکای کوچک قرار دارند. ابتدا یوکای‌های کوچک را از بین ببرید (مراقب باشید که شما را نگیرند، وگرنه به یک یوکای بزرگ تبدیل می‌شوند). سپس به‌سراغ دو یوکای دیگر بروید و محیط را پاکسازی کنید. در انتها کلید در باس فایت را بردارید و آماده نبرد شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: مزوکی
  • شیوه مبارزه: اعمال ضربات قدرتمند و سنگین

مزوکی را می‌توان برادر گزوکی دانست که در ابتدای مرحله با او روبه‌رو می‌شوید. نوع ضربات او به‌گونه‌ای است آسیب زیادی را به شما وارد می‌کند، اما با کمی دقت می‌توانید آن‌ها را دفاع کنید یا جاخالی دهید. همچنین سعی کنید ضربات قرمز رنگ را حتما Brute Counter کنید.

مرحله دوم – The Beast Born of Smoke and Flames

شراین اول:

با شروع مرحله، با توکیچیرو چند بار صحبت کنید تا به شما یک آیتم مخصوص دهد. سپس پیش شراین بروید و عبادت کنید. دراین‌میان اشاره کنم که حتما از Soul Coreهای خود استفاده کنید تا در مبارزات بتوانید آسیب بیشتری را وارد کنید. پس از عبادت کردن مسیر را ادامه دهید. در این قسمت از مرحله دوم باید دقت بالایی داشته باشید، زیرا سربازان درکنار یکدیگر قرار دارند روی پشت بام هم حضور دارند. به‌لطف هوش مصنوعی ضعیف بازی می‌توانید با تیر و کمان یا سلاح Rifle، تعدادی از آن‌ها را به‌راحتی از بین ببرید.

Nioh 2

البته اشاره کنم که برای نابودی سربازها با سلاح دوربرد، حتما آن‌ها را هدشات کنید. پس از کشتن تمامی سربازان، مسیر را ادامه دهید تا به بالای محیط برسید. سپس یک دو راهی را می‌بینید. مسیر روبه‌روی شما یک راه میانبر به شراین اول است و راه سمت راست هم شما را به یک Yokai Realm می‌رساند. پس از کشتن یوکای مورد نظر، وارد اتاق شوید و از نردبان پایین بروید. در ادامه با NPC مورد نظر صبحت کنید و مسیر را ادامه دهید تا به دومین شراین بازی برسید.

Nioh 2

شراین دوم:

پس از شراین دوم، وارد Dark Realm می‌شوید. پس از پاکسازی دارک رلم، از پل مربوطه وارد بخش دوم این محیط نشوید. کمی عقب‌تر یک نردبان را می‌بینید که قابل استفاده نیست. روبه‌روی آن خانه‌ای قرار دارد که به‌واسطه‌ی نردبان داخل آن می‌توانید وارد غار شوید. محیط غار را ادامه دهید و از نردبان بالا بروید. سپس آیتم‌های روی پشت بام را بردارید، سایر دشمنان را هم از بین ببرید و مسیر اصلی را ادامه دهید تا به یک یوکای رلم برسید. یوکای رلم را از بین ببرید. با ادامه دادن مسیر، به یک سامورای با سلاح تبر دوتایی می‌رسید. او را از بین ببرید و مسیر را ادامه دهید تا به یک ورودی برسید که دو دشمن و یک تیرانداز در آن قرار دارند.

Nioh 2

قبل از وارد شدن به این قسمت از مرحله، پشت سر خود را نگاه کنید و راه میان‌بر به دومین شراین بازی را باز کنید. سپس وارد آخرین محیط از مرحله دوم شوید که قسمت‌های مختلف آن آتش گرفته است. سمت راست یک شراین را می‌بینید که در آن قفل است. از نردبان بالا بروید و پس از کشتن یوکای کوچکی که به شما حمله می‌کند، بشکه آب را پایین بیاندازید. حال یک مسیر در سمت راست و یک مسیر هم در سمت چپ شما قرار دارد. راه سمت چپ را ادامه دهید و از نردبان بالا بروید. تیرانداز انتهای محیط را با سلاح دوربرد خود از بین ببرید و بعد یوکای نیزه‌دار را بکشید. مسیر سمت راست، به یک یوکای رلم دیگر ختم می‌شود و همچنین یک راه به غار زیر محیطی که هستید دارد که ورودی آن به شراین دوم را هم باز خواهید کرد.

Nioh 2

در ادامه مجددا به مکانی برگردید که یوکای تیرانداز و یوکای نیزه‌دار را از بین بردید. در ادامه از نردبان بالا بروید و به آخرین طبقه برسید. در اینجا ابتدا بشکه آب را بیاندازید تا اصلی‌ترین آتش این منطقه خاموش و راه شما به دومین دارک رلم بازی هم آزاد شود. سپس در سمت راست این منطقه یک تکه چوب وجود دارد که روی جنازه آن یک آیتم زرد رنگ می‌درخشد. این آیتم درواقع کلید در باس بازی است. روی این تکه چوب بپرید و در سمت راست خود یوکای‌ها را از بین ببرید. در انتها از نردبان پایین بروید و پیش شراین سوم، عبادت کنید.

شراین سوم:

قبل از ورود به محیط باس، از پله‌ها بالا بروید وارد محوطه‌ای شوید که آتش آن را خاموش کردید. در دارک رلم، یوکای مورد نظر را از بین ببرید و پس از پاکسازی، از نردبان بالا بروید تا یک در بسته دیگر در این محیط را هم باز کنید. در انتها وارد محیط باس فایت شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: ایننرا
  • شیوه مبارزه، غیب شدن و اعمال ضربات انفجاری

در باس فایت اینِنرا یک نکته وجود دارد که در میان‌پرده آن هم مشاهده می‌کنید. در طبقه‌ی بالای این محیط بشکه‌های آب طراحی شده‌اند. ازاین‌رو در طول نبرد کنار ستون‌های چوبی بروید تا ایننرا با ضربات خود آن‌ها را خراب کند. در ادامه بشکه آب روی سر او می‌افتد و نوار انرژی‌اش خالی می‌شود. خالی کردن نوار انرژی و سطح مقاومت کلی باس‌ها، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید، زیرا می‌توانید یک ضربه تمام کننده و بسیار قوی را اعمال کنید. همچنین اگر نوار استفاده از روح نگهبان شما فعال شده است، حتما در انتهای نبرد از آن استفاده کنید.

مرحله سوم – The Viper’s Sanctum

شراین اول:

با شروع مرحله سوم، متوجه یک دارک رلم می‌شوید. فعلا کاری به این محیط نداشته باشید و مسیر اصلی را ادامه دهید، زیرا در ادامه از بخش دیگری وارد این محیط خواهیم شد که روند نبرد را ساده‌تر می‌کند. در مسیری که می‌روید، مراقب سربازها و نینجاها باشید زیرا به‌صورت غافلگیر کننده‌ای به استقبال شما می‌آیند. پس از کشتن تمامی دشمنان و برداشتن آیتم‌های این قسمت، محیط دارک رلم اول بازی را مشاهده می‌کنید. از نردبان بالا بروید تا به طبقه‌ی بالای دارک رلم برویم. دو یوکای کوچک در این طبقه قرار دارند، آن‌ها را بکشید و زمانی‌‌که یوکای طبقه پایین از نردبان فاصله گرفته است، به پایین بروید. بدون اینکه متوجه حضور شما شود، با Rifle یا کمان خود دو یوکای کوچک دیگر را هم از بین ببرید و وارد نبرد با دشمن اصلی شوید. پس از کشتن او و پاکسازی دارک رلم، صندوق‌ها را باز کنید و مسیر اصلی را ادامه دهید.

در ادامه با دومین دارک رلم بازی روبه‌رو می‌شوید. پس از ورود به این محوطه، آیتم‌های اطراف را بردارید و سپس وارد شوید. به آرامی داخل بروید و در سمت چپ، اتاقی را می‌بینید که یک یوکای کوچک در ورودی آن کمی کرده است. او را بکشید و به‌سراغ یوکای اتاق روبه‌رو بروید. پس از کشتن او، محیط دارک رلم از بین می‌رود. مسیر را ادامه دهید، آیتم‌ها را بردارید تا به دومین شراین بازی برسیم. این نقطه از مرحله سوم، مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بخش بازی است، زیرا با یک محیط سمی طرف هستیم.

Nioh 2

شراین دوم:

قبل از اینکه بازی را ادامه دهید، منوی Equipment خود را باز کنید و آیتم Antidote را در منوی شورتکات خود قرار دهید.  این آیتم باعث می‌شود پس از سمی شدن، تاثیر سم را از بین ببرد. هدف اصلی در این محیط نابودی سه مجسمه مار است تا استخر‌های سمی محیط باس فایت از بین بروند. مسیر سمت چپ خود را ادامه دهید، یوکای اول را از بین ببرید تا در ادامه به یک یوکای مار شکل برسید. این نوع از دشمنان را تا انتهای Nioh 2 زیاد مشاهده می‌کنید و ضربات قرمز رنگ خطرناکی دارند که باید آن‌ها را با زمان‌بندی مناسبی Brute Counter کنید. راه اصلی، در سمت راست محیط است. تمامی آیتم‌ها را بردارید و مسیر اصلی را ادامه دهید.

در میان راه با دشمنان مختلفی روبه‌رو می‌شوید. سعی کنید با سلاح دوربرد خود دشمنای کوچک‌تر را از بین ببرید و سپس به سراغ یوکای‌های اصلی بروید. پس از اینکه تمامی قسمت‌های این راه مارپیچ را گشتید و آیتم‌ها را برداشتید، به پایین محیط می‌رسید. البته قبل از اینکه کامل پایین بروید، راه‌پله‌ای را می‌بینید که به شما را به سمت بالا هدایت می‌کند. به بالا بروید و پس از کشتن چند سامورای، یک در میان‌بر به شراین دوم را باز کنید.

Nioh 2

سپس به پایین برگردید؛ جایی‌که باید سه مجسمه را پیدا و خراب کنید. زمانی‌که در محیط پایین قرار دارید، اگر کمی دقت کنید، می‌بینید که اکثر دشمنان را می‌توان با سلاح‌های دوربرد از بین برد (در صورت هدشات کردن به وسیله یک تیر یا الی دو تیر). تا آن‌جایی که می‌توانید، از نبردهای نزدیک دوری کنید، زیرا محیط سمی بازی عذاب آور است. در سمت راست محلی که پایین آمده‌اید، از داخل سمت به آ‌ن‌سوی محیط بروید. یک مجسمه کوچک را می‌بینید که شبیه به مار است. او را خراب کنید و مراقب یوکای نزدیک به آن و یوکای بالای سر خود باشید. پس از کشتن آن‌ها و خراب کردن مجسبه، در سمت راست یک ورودی غار وجود دارد. وارد آن شوید. در بخشی از این محیط یک یوکای رلم قرار دارد و مجسمه دوم کنار او است. در بخش دیگر محیط هم می‌توانید آیتم‌های خوبی را پیدا کنید.

آخرین مجسمه هم در دارک رلم این محیط قرار دارد. از محیط اصلی دارک رلم که یک شراین کنار آن است، وارد نشوید. تمامی دشمنان این بخش را از بین ببرید، آیتم‌ها را بردارید و سپس آماده رفتن به داخل دارک رلم شوید. البته برای ورود به دارک رلم از محیط پشت آن تلاش کنید. برای رسیدن به محیط پشتی، مسیر کنار دارک رلم را ادامه دهید که یک یوکای رلم هم سر راه شما خواهد بود. یوکای مورد نظر را بکشید و نردبان را به پایین بیاندازید که نقش یک میان‌بر برای شما دارد. سپس مسیر خود را ادامه دهید تا به یک دیوار یوکای برسید. دیوارها همانند تقلید کننده‌ها که از داخل صندوق‌ها به بیرون می‌پرند، به نوع جسچری که استفاده می‌کنید، حساس هستند. شما فرصت دارید تا دو جسچر متفاوت (از نظر رنگ) را اعمال کنید. در انتها، یا یوکای حرکات شما را قبول می‌کند و از بین می‌رود یا باید با او بجنگید.

پس از نابودی دیوار، وارد دارک رلم شوید. در روبه‌روی خود یک یوکای می‌بینید که مجسمه سوم درست زیر پای خو قرار دارد. یوکای را بکشید و به پایین بپرید و مجسبه را سریعا از بین ببرید تا دارک رلم از بین برود. مابقی دشمنان باقی‌مانده را هم با دقت از بین ببرید و پیش شراین سوم عبادت کنید (اگر می‌‌دانید که احتمال مرگ شما بالا است، پس از نابودی دارک رلم پیش شراین عبادت کنید و سپس سایر دشمنان را از بین ببرید).

شراین سوم:

پس از پاکسازی محیطی که در آن هستید، تنها کافی است ورودی سمت چپ را که محیط باس است، داخل بروید. بازیکنان از روی مینی مپ می‌توانند محل نهایی حضور باس را متوجه شوند. اگر فکر می‌کنید که برای پاکسازی محیط‌های مراحل Nioh 2 ضعیف هستید یا هنوز مهارت لازم را کسب نکرده‌اید، می‌توانید از روح سایر بازیکنان استفاده کنید. با اینکه هوش مصنوعی خوبی ندارند، اما استفاده از آن‌ها بهتر از استفاده از بخش آنلاین بازی است، زیرا لذت بازی کردن و گشت‌وگذار در محیط را از شما می‌گیرند.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: یاتسو نو کامی
  • شیوه مبارزه، ضربات سمی و پرتاب تیغه‌های فلزی

یاتسو نو کامی درواقع ماری است که روی بدن خود دو مار کوچک هم دارد. نکته‌ی مبارزه با او این است که به‌هنگام آسیب رساندن به او، به مارهای کوچک هم آسیب برسانید و آن‌ها را از بین ببرید؛ زیرا زمانی‌که یاتسو نو کامی شما را در حالت دارک رلم قرار می‌دهد، این مارها از او جدا شده به‌صورت جداگانه با شما مبارزه می‌کنند. ازاین‌رو نبرد با یاتسو نو کامی بیش‌ازپیش سخت‌تر می‌شود.

مرحله چهارم – The Hidden Monster of Okehazama

شراین اول:

با شروع مرحله چهارم، یکی از کاراکترهای داستانی را می‌بینید که مانع از پیشروی شما می‌شود. بازی از شما می‌خواهد که از جسچرهای خود استفاده کنید. یکی از جسچرهای قرمز رنگ را استفاده کنید تا از سر راه کنار رود. مرحله چهارم، مرحله کوتاهی است، اما تودرتو طراحی شده است. مسیر را ادامه دهید. مراقب سومین ورودی از سمت چپ باشید، زیرا خفاش‌ها به شما حمله می‌کنند و اگر به‌ موقع گارد نگیرید، احتمال پایین افتادن شما زیاد است. ورودی سوم را داخل بروید و یوکای‌های کوچک را از بین ببرید. این محیط، به دو راه مختلف ختم می‌شود. راه سمت راست شما را به یک محیط بسته و تعدادی آیتم می‌رساند.

راه سمت چپ هم راه اصلی است که باید آن را ادامه دهید تا به یک دو راهی دیگر برسید. در اینجا راه سمت چپ به یک میان‌بر به اول بازی ختم می‌شود و راه سمت راست، شما را به بیرون محیطی که در آن بودید، می‌برد. مسیر بیرون را ادامه دهید و مراقب اولین ورودی در سمت راست باشید، زیرا یک یوکای در کمین شما است. در ادامه به یک دوراهی دیگر می‌رسید. راه سمت راست به یک جنگل ختم می‌شود و راه سمت چپ هم شما را وارد یک دارک رلم می‌کند. وارد دارک رلم شوید و دشمنان را از بین ببرید. البته حواس خود را حسابی جمع کنید، زیرا روی پشت بام و داخل خانه‌ها، یوکای‌های مختلفی در کمین شما هستند. پس از کشتن تمامی یوکای‌ها و پاکسازی دارک رلم، از آخرین نردبان بالا بروید و مسیر را ادامه دهید تا به دومین شراین بازی برسید.

Nioh 2

شراین دوم:

در سمت راست شراین دوم، همان جنگل کنار دارک رلم را مشاهده می‌کنید. جنگ را پاکسازی کنید و مجددا پیش شراین برگردید و عبادت کنید. حال مسیر اصلی بازی را ادامه دهید. در ادامه اولین ورودی از سمت راست را وارد شوید و در سمت چپ یوکای مورد نظر را بکشید. سپس سمت راست خود را تا انتها (بدون توجه به ورودی سمت چپ) ادامه دهید تا به یک یوکای برسید که آماده پرتاب سنگ بزرگی است. او را بکشید و سنگ را هل دهید، درغیراین‌صورت، احتمال دارد در ادامه مسیر برای شما دردسر ساز شود. سپس به عقب برگردید و وارد ورودی سمت چپ شوید که بدون توجه آن را رد کردید. این مسیر به محیطی ختم می‌شود که دو مار و تعدادی یوکای کوچک در آن قرار دارند.

تمامی دشمنان را از بین ببرید و آیتم‌ها را بردارید. مسیر اصلی این محیط به یک دارک رلم ختم می‌شود که شراین سوم و راه رسیدن به محیط باس فایت در آن قرار دارد. همچنین یک راه دیگر این محیط هم به اولین بخش از مرحله چهارم و ورودی سمت راست که نردبان سمت راست آن قابل استفاده نبود، بر می‌گردد. درواقع دراینجا یک راه میان‌بر از محیط اول به محیط دوم مرحله چهارم را باز می‌کنید. سپس در دارک رلم تمامی دشمنان را از بین ببرید و پیش شراین سوم عبادت کنید.

Nioh 2

شراین سوم:

پس از عبادت کردن و برداشتن تمامی آیتم‌ها، مسیری را ادامه دهید که به خیمه‌های دشمن ختم می‌شود. مراقب باشید، زیرا در این محیط پس از شنیده شدن صدای فیل، یک آذرخش به زمین برخورد می‌کند. محیط را بگردید، آیتم‌ها را بردارید و آماه نبرد با ایماگاوا یوشیموتو شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: ایماگاوا یوشیموتو
  • شیوه مبارزه: ضربات با شمشیر دوتایی و نیزه و استفاده از آذرخش

در طوط مبارزه با ایماگاوا یوشیموتو وی از دیرهای برقی استفاده می‌کند و همچنین به‌واسطه‌ی رح نگهبان خود از آذرخش برای آسیب رساندن به شما استفاده می‌کند. نکته‌ای وجود وارد، این است که آذرخش باعث کند شدن حرکات شما می‌شود. ازاین‌رو سعی کنی این ضربات را دفع کنید یا جاخالی دهید. سایر بخشی‌های مبارزه‌ای یوشیموتو هم همانند یک سامورایی ساده است، فقط باید صبور باشید و منتظر فرصت حمله کردن بمانید.

مرحله پنجم – The Mysterious One Night Castle

شراین اول:

در شروع مرحله و عبور از شراین، سه مسیر را مشاهده می‌کنید. مسیر سمت راست، در انتها به مسیر روبه‌رو ختم می‌شود. در انتهای مسیر روبه‌رو هم یک پل چوبی قرار دارد که ازطریق مسیر سمت چپ هم می‌توانید به‌ آن دست پیدا کنید. هر سه مسیر را به‌طور کامل بگردید و اشاره کنم که مسیر سمت چپ، درواقع یک دارک رلم است که باید آن را پاکسازی کنید. پس از عبور از پل، یک خانه را مشاهده می‌کنید که در داخل آن یک یوکای منتظر شما است. پس از کشتن یوکای، مسیر را ادامه دهید و اهرم را بکشید تا سد بسته شود. در ادامه پیش شراین دوم بروید، عبادت کنید و با کاراکتر هاچیسوکا کوروکو صحبت کنید تا به شما ملحق شود.

Nioh 2

شراین دوم:

پس از بسته شدن سد، متوجه خالی شدن آب بخشی از محیط می‌شوید. وارد آن‌ها شوید و تمامی آیتم‌ها را کسب کنید. سپس به بالا برگردید و مسیر اصلی را ادامه دهید. سپس به یک دو راهی می‌رسید. راه سمت راست شما به یک خانه دو طبقه و راه روبه‌رو به یک یوکای رلم ختم می‌شود. راه سمت راست را ادامه دهید و دشمنان را از بین ببرید. دراین‌میان اشاره کنم که در این محیط دشمنان سرسختی برای شما درنظر گرفته شده است، پس با دقت مسیر را ادامه دهید. پس از پاکسازی سربازهای طبقه دوم، به بالای در پشت یوکای رلم رلم می‌رسید. به پایین بپرید، یوکای مورد نظر را از بین ببرید و سپس در را باز کنید. سپس از روی پل رد شوید و دو یوکای روبه‌روی خود را هم از بین ببرید.

در ادامه سه مسیر را می‌بینید. مسیر سمت چپ، به دومین اهرم ختم می‌شوید و جدا از آزاد سازی یک میانبر به شراین دوم، بخش دیگری از محیط پر از آب بازی را هم آزاد می‌کنید. از همان نردبان کنار پل به پایین بروید، دشمنان را از بین ببرید، آیتم‌ها را بردارید و سپس به بالا برگردید. یکی دیگر از مسیرها به همان محیط تازه آزاد شده مربوط می‌شود، اما مسیر اصلی شما، جایی است که یک یوکای رلم در آن قرار دارد. ابتدا به بالا دقت کنید که یک یوکای کوچک را مشاهده می‌کنید. سعی کنید او را با سلاح Rifle از بین ببرید، زیرا در جریان نبرد با یوکای داخل یوکای رلم، شما را اذیت خواهد کرد. سپس وارد دارک رلم می‌شوید. پس از کشتن اولین یوکای، مسیر سمت چپ را ادامه ندهید. به خانه سمت راست بروید، دشمنان را از بین ببرید و به طبقه بالا بروید.

Nioh 2

از طبقه بالا و راه ارتباطی به بخش دیگر محیط، تمامی دشمنان را از بین ببرید و از نردبان خانه روبه‌رو پایین بیایید. در اینجا می‌توانید یک در بسته به شراین دوم را آزاد کنید. سپس دارک رلم را با خیال راحت پاکسازی کنید و مسیر را ادامه دهید تا هاچیسوکه کوروکو وارد یک حوضچه آب گرم شود و باید مسیر را تنهایی ادامه دهید. کمی جلوتر بروید و از راه سمت چپ، وارد سومین دارک رلم شوید. مراقب باشید. ابتدا یوکتی کوچک قسمت بالای محیط و سپس یوکای روی شاخه‌های بالای سر خود را با Rifle یا کمان از بین ببرید. در ادامه مسیر را ادامه دهید و محیط را پاکسازی کنید. انتهای محیط، به سومین اهرم ختم می‌شود که در منطقه آزاد شده، سومین شراین را مشاهده می‌کنید. پیش شراین بروید و عبادت کنید.

شراین سوم:

پس از عبادت کردن، تمامی محیط پایین را بگردید، آیتم‌ها را بردارید و از نردبانی که به یک یوکای کوچک شیطانی (سوداما) ختم می‌شود، بالا بروید. از آن سمت مسیر را طی کنید و یوکای‌ها را از بین ببرید. از این بخش می‌توانید به دشمنان راحت‌تر دسترسی داشته باشید. پس از ادامه دادن مسیر، به آخرین دوراهی مرحله پنجم می‌رسید. مسیر سمت راست به باس ختم می‌شود، اما مسیر سمت چپ شما را به چهارمین اهرم می‌رساند که یک راه میان‌بر به شراین اول را آزاد می‌کند. سپس آماده مبارزه با کامایتاچی شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

  • اسم: کامایتاچی
  • شیوه مبارزه: ضربات سرعتی

کامایتاچی، دارای ضرباتی است که از عنصر باد استفاده می‌کنند و سرعتی هستند. نکته‌ای که در نبرد با کامایتاچی وجود دارد، این است که از درخت‌ها برای دفع ضربات او استفاده کنید. سپس در فرصتی مناسب به او ضربه وارد کنید و ضربات قرمز رنگ را Brue Counter کنید. این روند را ادامه دهید تا کامایتاچی را شکست دهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده