نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت جدید بازی Dead Cells انتشار بازی Half-Life: Alyx را جشن می‌گیرد

آپدیت بعدی بازی Dead Cells محتوای مربوط به Half-Life: Alyx را به بازی اضافه می‌کند.

سازندگان بازی Dead Cells یعنی استودیو‌های Motion Twin و Evil Empire از معدود شرکت‌هایی هستند که با وجود شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا در مقیاس جهانی، همچنان به فعالیت ادامه داده و آپدیت‌های جدیدی را برای بازی خود آماده می‌کنند. طبق آخرین اخبار بازی، آپدیت بعدی بازی Dead Cells که 6 Mobs Pack نام دارد به بازی شش دشمن جدید را در کنار مواردی دیگر مانند آیتم‌های جدید اضافه می‌کند. 

با این حال آپدیت جزئی دیگری نیز برای اضافه شدن محتویاتی با محوریت بازی Half-Life: Alyx به بازی Dead Cells منتشر خواهد شد که در کنار لباس جدید برای شخصیت اصلی بازی، سلاحی جدید (دیلم) و یک بسته‌ی سلامتی با طرح مخصوص را به بازی اضافه می‌کند. به گفته‌ی سازندگان این حرکت برای جشن گرفتن انتشار بازی Half Life Alyx صورت گرفته است. در حساب کاربری توییتر سازندگان اشاره کرده‌اند که این آپدیت در واقع «پیشنهادی بی‌شرمانه» به شرکت ولو و گیب نیوئل است تا برای آنها هدست‌ واقعیت مجازی ولو بفرستند.

بازی Dead Cells هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. شما می‌توانید تمامی مواردی را که آپدیت 6 Mobs Pack به بازی افزوده می‌کند، از طریق سایت رسمی بازی مطالعه کنید. بسته‌ی الحاقی قبلی بازی به نام The Bad Seed که سلاح داس شکل قدرتمندی را به بازی اضافه می‌کند نیز برای خرید در دسترس است. 

زومجی در بررسی خود از این بازی لب به تحسین آن گشود و نمره‌ی عالی ۹.۵ را به آن اعطا کرد. در نقد بازی Dead Cells اشاره شده است که: 

فاصله بین Dead Cells تا یک شاهکار بی‌نقص به باریکی یک تار مو است. استودیو تویین موشن پس از شنیدن بازخورد‌های بازیکنان در زمانی که بازی در حالت Early Access بود در نهایت اثری خلق کرده که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ دانست و خیلی فرقی نمی‌کند که طرفدار بازی‌های اکشن/پلتفرمر دو‌بعدی باشید یا خیر؛ Dead Cells تجربه‌ای است که شاید تا چند سال دیگر مشابه آن را پیدا نکنیم و به همین دلیل هم پیشنهاد می‌کنم حتما آن را تجربه کنید.

نظر شما در مورد اضافه شدن محتویاتی جدید مربوط به بازی Half-Life: Alyx به بازی Dead Cells چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده