نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

نتفلیکس وظیفه انتشار فیلم The Lovebirds را بر عهده گرفت

فیلم The Lovebirds با بازی کمیل نانجیانی که پیش از این قرار بود توسط پارامونت در سینماها اکران شود،‌ توسط نتفلیکس و به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

با تعطیلی سینماهای بسیاری از جاهای دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، تغییراتی بسیار اساسی در جدول اکران فیلم‌ها بوجود آمده است. یکی از جدیدترین این تغییرات مربوط به فیلم The Lovebirds با بازی کمیل نانجیانی و ایسا ری بود.

این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ فروردین و توسط استودیو پارامونت در سینماها به اکران در بیاید اما به دلیل تعطیلی سینماها، این اتفاق لغو شد و پارامونت وظیفه پخش فیلم را به نتفلیکس محول کرده است. به این ترتیب، فیلم The Lovebirds از طریق این شبکه استریمینگ پخش خواهد شد. بنا به گزارش هالیوود ریپورتر هنوز مشخص نیست که این فیلم در چه تاریخی توسط نتفلیکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

اولین باری نیست که پارامونت فیلم‌های خود را برای پخش به Netflix می‌دهد. پیش از این دو فیلم نابودی و تناقض کلاورفیلد توسط پارامونت در اختیار این شرکت استریمینگ قرار گرفته بودند. 

با اینکه اتفاق رخ‌داده برای فیلم The Lovebirds در نوع خود منحصر بفرد است، اما در چند روز اخیر شاهد هستیم که فیلم‌های بسیاری پیش از موعد مقرر در شبکه نمایش خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا اکرن شده‌اند. یکی از جدیدترین این فیلم‌ها، فیلم سونیک است که قرار است به زودی و در تاریخ ۳۱ مارس (۱۹ فروردین) به صورت دیجیتالی عرضه شود. پارامونت پیش از این نیز اکران فیلم A Quiet Place II را نیز به تعویق انداخته بود.

در سوی دیگر دیزنی نیز انیمیشن Onward، جدیدترین محصول خود را تنها دو هفته پس از اکران در سینماها به صورت دیجیتالی عرضه کرد. فیلم پرندگان شکاری نیز از دو روز دیگر در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده