نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ انتشار زودهنگام نسخه دیجیتالی فیلم Sonic the Hedgehog اعلام شد

در پی گسترش ویروس کرونا و کاهش شدید فروش فیلم‌ها، شرکت پارامونت نیز از اعلام تاریخ انتشار زودهنگام نسخه دیجیتالی فیلم Sonic the Hedgehog خبر داده است.

پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان و تعطیلی بسیاری از سینماها، بسیاری از استودیوهای فیلمسازی فیلم‌های خود را زودتر از انتظار و برنامه از پیش اعلام شده در شبکه خانگی به‌صورت دیجیتالی منتشر کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز نیز از انتشار زودهنگام نسخه دیجیتالی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) خبر داده است. پارامونت در صفحه رسمی فیلم سونیک در توییتر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Sonic the Hedgehog قرار است در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) منتشر شود. در واقع نسخه دیجیتالی این فیلم لایو اکشن/انیمیشن قرار است تنها ۴۶ روز پس از اکران این فیلم در سینماها منتشر شود. همچنین نسخه خانگی فیلم Sonic که شامل بلوری و 4K Ultra HD می‌شود نیز در تاریخ ۱۹ می امسال (۳۰ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.

فیلم Sonic the Hedgehog

طبق گفته ورایتی، فیلم Sonic the Hedgehog تا به امروز ۱۴۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۰۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است و طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا نیز تبدیل شده است. دیزنی نیز اخیرا در واکنش به گسترش شیوع کرونا انیمیشن Onward (به پیش) را در پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر کرده است و همچنین این انیمیشن قرار است به‌زودی از سرویس استریم دیزنی پلاس نیز منتشر شود. پیش از این دیزنی سه ماه زودتر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) را نیز در دیزنی پلاس منتشر کرده بود. همچنین شرکت یونیورسال پیکچرز اخیرا تایید کرده که انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) همزمان با اکران آمریکا به‌صورت دیجیتالی نیز منتشر خواهد شد. دنباله انیمیشن Trolls (ترول‌ها) قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل امسال (۲۲ فروردین) اکران شود و همزمان با اکران آن، به‌صورت آزمایشی در پلتفرم دیجیتالی نیز منتشر خواهد شد.

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک، جیم کری در نقش دکتر اگمن (رباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده