// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

۱۳ بازی موبایل که می‌توانید در ۱۳ روز تعطیلات نوروز ۹۹ تجربه کنید

در این مقاله قصد داریم ۱۳ بازی موبایل را که می‌توانید در تعطیلات نوروزی تجربه کنید و آن‌ها را به‌اتمام برسانید، به شما معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن نوروز ۹۹ تصمیم گرفتیم در این مقاله ۱۳ بازی لذت‌بخش و زیبا را برای ۱۳ روز تعطیلات شما در‌نظر گرفته‌ایم. بازی‌هایی که هرکدام از اتسمفری خاص و جذاب بهره برده‌اند و سازندگان در جلو‌ه‌های بصری و موسیقی آن‌ها برای مخاطبان خود سنگ‌تمام گذاشته‌اند. به‌عنوان مثال در بازی ایرانی «سایه هیچ» سرنوشت درهم گره خورده سه شخصیت اصلی را دنبال کنید یا در بازی ماجراجویی Old Man's Journey به سفری خاطره‌انگیز از زندگی پیرمردی تنها بروید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این بازی‌ها داشته باشیم و کمی با آن‌ها آشنا شویم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

سایه هیچ (Shadow of Naught)

سایه هیچ (Shadow of Naught)

سایه هیچ (Shadow of Naught) جدیدترین بازی استودیو طاووس است که در جریان جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایل در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا (IMGA MENA) موفق به کسب جایزه بهترین بازی سال شده بود. این بازی درواقع یک داستان تعاملی درباره زندگی سه شخصیت اصلی به‌نام‌های پویا، وحید و شکیبا است که با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شوند. در ابتدای بازی مشاهده می‌کنید که پویا به شکیبا پیشنهاد می‌دهد که با یکدیگر به کافه بروند. اما پیامک‌هایی که پویا در کافه دریافت می‌کند، خبر از وقوع یک اتفاق بزرگ می‌دهد. گیم‌پلی بازی به‌صورت تعاملی است و درواقع شما با ضربه زدن روی صفحه‌نمایش داستان بازی را پیش‌ می‌برید. گرافیک بازی به‌صورت نقاشی با رنگ‌های متنوع است که از کیفیت بالایی برخوردار است. سیستم مکالمات بازی به شما اجازه می‌دهد پاسخ‌های مختلف را انتخاب کنید و هر کدام از پاسخ‌ها می‌تواند رازهای مختلفی را برملا کند. در حال حاضر نسخه فارسی و ایرانی این بازی در فروشگاه کافه‌بازار قرار گرفته است و دو مرحله اول آن را می‌توانید به‌صورت رایگان تجربه کنید. البته که سازندگان نسخه بین‌المللی اندروید آن را هم در فروشگاه پلی‌استور منتشر کرده‌اند که در حال حاضر در حالت آزمایشی به‌سر می‌برد. کاربران گوشی‌های آیفون هم باید برای تجربه این بازی لذت‌بخش کمی بیشتر منتظر بمانند. در انتها هم لازم به‌ذکر است که گیم‌پلی بازی تاحدی شما را یاد بازی Florence ساخته استودیو Mountains می‌اندازد که در رویداد The Game Awards 2018 به‌عنوان برترین بازی موبایل شناخته شده بود. پس اگر بازی سایه هیچ را تجربه کردید و از آن لذت بردید، به‌شما توصیه می‌کنیم Florence را هم از دست ندهید!

دانلود بازی سایه هیچ (Shadow of Naught)

FRAMED 2

FRAMED 1 & 2

سازندگان مختلف همیشه سعی کرده‌اند تا با ارائه نوآوری‌ها و خلاقیت‌های گوناگون مخاطبان را جذب خود کنند. گاهی این خلاقیت‌ها می‌توانند باعث خلق آثاری شوند که الهام‌بخش موارد بسیار در آینده شوند. یکی از این بازی‌ها، بازی معمایی FRAMED است که اواخر سال ۲۰۱۴ توسط استودیو Noodlecake منتشر شد. درواقع محیط کمیک‌بوکی بازی شما را یاد بازی محبوب Comix Zone می‌اندازد که سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود. در بازی FRAMED در محیطی نوآر و رمز‌آلود، شما در نقش شخصیتی قرار می‌گیرید که باید از دست پلیس فرار کند. بدین منظور شما باید صفحات کمیک را به‌نحوی بچینید که مسیر فرار را برای شخصیت اصلی هموار کنید. چینش اشتباه یک صفحه می‌تواند به دستگیری او منجر شود. صداگذاری عالی، طراحی بصری منحصربه‌فرد و گیم‌پلی خلاقانه FRAMED باعث شد تا سازندگان پس از موفقیت‌های نسخه اول، نسخه دوم آن را سه سال بعد با اصلاحات جزئی منتشر کنند و تجربه‌ای به‌مراتب بهتر را پیش‌روی مخاطبان قرار دهند. FRAMED 2 درمقایسه با نسخه اول، سخت‌تر شده است و بیشتر از قبل می‌تواند بازیکنان را به‌چالش بکشد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های معمایی و پلیسی هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم که مجموعه FRAMED را از دست ندهید.

دانلود بازی FRAMED 2

LIMBO

LIMBO

سال ۲۰۱۰ بود که استودیو Playdead اثری خاص و متفاوت به‌نام LIMBO را روی سرویس ایکس‌باکس لایو آرکید منتشر کرد. این بازی سایداسکرولر دوبعدی خیلی زود موفق شد نظر مخاطبان و منتقدان را جلب خود کند و به تجربه‌ای ماندگار در بین بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. داستان بازی درباره پسرکی است که یک روز در میان جنگلی در برزخ از خواب بیدار می‌شود و باید به‌دنبال نجات دختری برود که ظاهرا خواهر او است. گرافیک بازی به‌صورت نوآر است و سازندگان از رنگ مشکی و سفید برای به‌تصویر کشیدن دنیای برزخ استفاده کرده‌اند. بازی سرشار از معماهای مختلف است که بسیاری از آن‌ها بر مبنای قوانین فیزیک طراحی شده‌اند. گیم‌پلی بازی به‌صورت پلتفرمر است و کنترل‌های بازی هم شامل حرکات به‌سمت چپ‌وراست و پریدن می‌شوند. حمله‌های عنکبوت غول‌پیکر و تله‌های مختلف هرکدام به‌نحوی باعث نفس‌گیر شدن تجربه بازی LIMBO شده‌اند. استودیو Playdead این بازی را در سال ۲۰۱۳ برای سیستم‌عامل iOS و در سال ۲۰۱۵ برای کاربران اندروید منتشر کرد.

دانلود بازی LIMBO

Linn: Path of the Orchards

Linn: Path of the Orchards

بازی بعدی را هم به یک بازی هنری و زیبای دیگر از استودیو Crescent Moon Games اختصاص داده‌ایم که بازیکنان می‌توانند در جریان آن با دنیای چرخان Linn آشنا شوند. بازی ایرانی Linn: Path of Orchards داستان خاصی را در خود قرار نداده است و تنها سعی می‌کند به‌واسطه گیم‌پلی خود مخاطب را سرگرم کند. هدف شما در بازی این است که شخصیت اصلی را به‌نحوی حرکت دهید که بتواند با کم‌ترین تعداد حرکت به دروازه‌ای مشخص برسد. بازی Linn: Path of Orchards درواقع سعی می‌کند شما را از هرگونه عجله و شتاب‌زدگی دور کند و آرامشی خاص را برای‌تان به ارمغان بیاورد. سازندگان برای انجام این کار از موسیقی‌های آرام با نت‌های تک‌صدای پیانو، طراحی محیط و رنگ‌بندی آرامش‌بخش استفاده کرده است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازی برای حرکت دادن شخصیت اصلی، انیمیشن‌ها و جابه‌جایی‌های مختلفی را دراختیارتان قرار داده است. حال شما باید با زمان‌بندی مناسب، حرکت‌ها را انجام دهید و خود را به سمت آیتم‌های مورد نظر برسانید. درمجموع Linn: Path of Orchards بازی آرامش‌بخشی است که به شما اجازه می‌دهد برای چند ساعت از محیط شلوغ اطراف خود فاصله بگیرید و اثری متفاوت را تجربه کنید.

دانلود بازی Linn: Path of Orchards

Monument Valley 2

Monument Valley 1 & 2

مجموعه Monument Valley استودیو ustwo games را می‌توان یکی از بهترین تجربه‌های پلتفرم موبایل قلمداد کرد. سازندگان مانیومنت ولی با ارائه معماری‌های پیچیده و با استفاده از خطای دید، دست به خلق مراحلی زده‌اند که تجربه آن برای هر گیمری می‌تواند لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. در نسخه اول شما در نقش شاهزاده‌ای به‌نام Ida قرار می‌گیرید که باید او را از میان مسیرهای غیرممکن و درعین‌حال بسیار چشم‌نواز هدایت کنید. سازندگان در طراحی محیط‌ها از اشکال هندسی و دوربین ایزومتریک استفاده کرده‌اند و شما برای هدایت شخصیت اصلی باید ساختمان‌ها و پل‌ها را جابه‌جا کنید. بازی به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد و به‌همین علت سازندگان نسخه دوم آن را هم در سال ۲۰۱۷ منتشر کردند. Monument Valley 2 در زمان عرضه موفق شد جایزه بهترین بازی موبایل را در رویداد The Game Awards 2017 به‌دست آورد و ثابت کرد که دنباله‌ای موفق برای یک بازی خوش‌ساخت بوده است. در نسخه دوم بازیکنان این‌بار در نقش مادری به‌نام Ro قرار می‌گیرند که باید برای کشف راز Sacred Geometry در طول مسیر فرزند خود را هم آموزش دهد. اضافه شدن شخصیت دوم به بازی، فرصت خوبی را در اختیار سازندگان قرار داد تا نوآوری‌های جدیدی در گیم‌پلی بازی پیاده‌سازی کنند.

دانلود بازی Monument Valley 2

Oddmar

Oddmar

بازی Oddmar یک پلتفرمر جذاب و سرگرم‌کننده از استودیو Mobge Ltd.‏ است که می‌تواند ساعت‌ها مخاطبان خود را درگیر خود کند. در داستان بازی آدمار وایکینگی است که همیشه توسط اعضای دهکده خود سرزنش می‌شده است. حال با رخ دادن اتفاق‌های مختلف، او نیرویی جادویی به‌دست می‌آورد و حالا باید برای نجات دهکده خود باید وارد عمل شود. به‌همین منظور آدمار باید وارد جنگل شود و در بین راه از توانایی‌های برای ایجاد قارچ استفاده کند و هیولاهای مختلف را از میان راه بردارد. محیط‌های بازی طراحی‌های بسیار چشم‌نوازی دارند و درکنار انیمیشن‌های مختلف خود باعث شده‌اند تا تجربه Oddmar بسیار لذت‌بخش باشد. در بازی ۲۴ مرحله مختلف گنجانده شده است که در خود معماها و چالش‌های پلتفرمینگ مختلفی را جای داده است. نوار سلامت آدمار هم توسط قلب‌هایی در بالای صفحه نشان داده می‌شود که هر بار ضربه خوردن شما یکی از آن‌ها را کم می‌کند. شما همچنین می‌توانید اسلحه‌های مختلفی را برای شخصیت اصلی بازی خریداری کنید تا مبارزات برای‌تان بسیار ساده‌تر شود. درمجموع Oddmar را می‌توان انتخابی مناسب برای گذراندن وقت در این روزها قلمداد کرد که ارزش وقت‌گذاشتن و لذت بردن داشته باشد.

دانلود بازی Oddmar

Old Man

Old Man's Journey

بازی بعدی یک تجربه‌ای به‌یاد ماندگار از استودیو Broken Rules Interactive است که درجریان آن باید همراه یک پیر مرد به سفری خاطره‌انگیر بروید. بازی روایت‌گر زندگی پیرمردی است که دوران جوانی‌اش در قالب فلش‌بک‌های مختلف پیش‌روی بازیکنان قرار می‌گیرد. او در دوران جوانی ملوان بوده است و به‌همراه همسر و فرزندش زندگی آرامی را تجربه می‌کردند. روایت‌ داستانی بازی از هیچ‌گونه دیالوگی استفاده نکرده است و این وظیفه را به تک‌تصویرهایی با طراحی‌های زیبا سپرده است. گیم‌پلی بازی درواقع پازل‌محور است و شما باید در طول بازی مسیر را برای پیرمرد هموار کنید تا او بتواند سفر خود را ادامه دهد. تفاوت اصلی پازل‌های بازی با دیگر آثار مشابه این است که شما باید محیط را برای پیش بردن داستان بازی تغییر دهید. این تغییرات می‌تواند بالا یا پایین بردن تپه‌ها، کوه‌ها و جاده‌ها باشد که به‌ نوبه‌ خود برای بازیکنان تجربه‌ای متفاوت است. بدون شک بازی Old Man's Journey با گرافیک و طراحی‌های مسحورکننده و موسیقی گوش‌نواز خود می‌تواند برای چند ساعت هم شده، شما را غرق در زیبایی خود کند.

دانلود بازی Old Man's Journey

Rusty Lake Paradise

Rusty Lake Paradise

چند سال پیش بود که استودیو راستی‌لیک با انتشار سری بازی‌های Cube Escape موفق شد تا نامی بر سر زبان‌ها بیاندازد. آن‌ها پس از موفقیت این مجموعه، بازی‌هایی با عنوان Rusty Lake با همان اتمسفر منتشر کردند که بازیکنان در هر کدام از نسخه‌های آن باید برای حل معماهای پیش‌رو سرنخ‌های مختلف را کنار هم می‌گذاشتند. یکی از جدیدترین بازی‌های این استودیو Rusty Lake Paradise نام دارد که داستان زندگی خانواده‌ای به‌نام الیندر را روایت می‌کند. در ابتدای بازی شخصیت جیکوب متوجه می‌شود که مادرش فوت کرده است و به‌همین دلیل به جزیره پارادایس وارد می‌شود. ظاهرا رمز‌ورازهایی در پشت پرده مرگ مادر بوده است و حالا ۱۰ بلای مختلف گریبان‌گیر جزیره پارادایس و خانواده الیندر شده است. داستان بازی در ۱۰ بخش مختلف روایت می‌شود و در هرکدام از آن‌ها شما باید یکی از بلاها را نابود کنید. شبک بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و وظیفه شما این است که با برداشتن اشیا و کنار هم قرار دادن آن‌ها، معماها را حل کنید. طراحی گرافیکی بازی ساده است و هر آیتمی که در محیط مشاهده می‌کنید، برای هدفی در آن‌جا قرار داده شده است. درمجموع بازی Rusty Lake Paradise و نسخه‌های دیگر این مجموعه تجربه‌ای خاص را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد که می‌تواند تا مدت‌ها در خاطر آن‌ها باقی بماند.

دانلود بازی Rusty Lake Paradise

Shadowmatic

Shadowmatic

یکی از سرگرمی‌هایی که شاید اکثر ما با آن آشنایی داشته باشیم، ایجاد اشکال مختلف با سایه روی دیوار است. معمولا ما این‌کار را با دستان خود انجام می‌دادیم و سعی می‌کردیم تا اشکال انواع حیوانات و اشیا را ایجاد کنیم. جالب است بدانید بازی‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید به‌وسیله آن‌ها خلاقیت خود را مهک بزنید و با ترکیب و چرخش اشیا حجیم و پیچیده، سایه تصاویر زیبایی را روی دیوار خلق کنید. بازی Shadowmatic ساخته استودیو Triada به‌شما اجازه می‌دهد تا قوه تخیل خود را به‌کار گیرید و در محیط‌ها و فضاهای مختلف، تصاویری که از شما خواسته شده است، ایجاد کنید. بازی بیش از ۱۰۰ مرحله در ۱۲ محیط مختلف را در خود جای داده است و با گرافیک سه‌بعدی و موسیقی گوش‌نواز خود به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل شده است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما تنها باید اجسام انتزاعی معلق را هوا را به‌نحوی بپرخانید که به هدف نهایی برسید. همچنین می‌توانید با کشیدن دو انگشت روی صفحه، زاویه دوربین را تغییر دهید تا تسلط بیشتری روی سایه‌ای که ایجاد می‌کنید، داشته باشید. بازی رفته‌رفته چالش‌برانگیزتر می‌شود و بازیکنان از مخلوقات خود متحیر می‌شوند. استودیو راشین نیز یک بازی مشابه با Shadowmatic را با نام سایچین در فروشگاه کافه‌بازار منتشر کرده است که می‌توانید آن را از اینجا دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Shadowmatic

Sky: Children Of The Light

Sky: Children Of The Light

بازی بعدی را می‌توان یک اثر هنری تمام‌عیار نامید که استودیو Thatgamecompany سازنده بازی جذاب Journey وظیفه توسعه آن‌ را به‌عهده داشته است. بازی Sky: Children of the Light روایت‌گر داستان سرزمین Sky است که پس از سقوط ستاره‌ها، غرق در ناامیدی شده است و حالا این فرصت در اختیار شخصیت اصلی بازی قرار گرفته است تا برای بازگرداندن نور و روشنایی به این سرزمین تلاش کند. گیم‌پلی بازی فضایی آرامش‌بخش را در ۷ دنیای جذاب و چشم‌نواز خود در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. دربخش چندنفره هم بازیکنان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند یا کمک هم به حل معماها بپردازند. جلوه‌های بصری بازی بسیار چشم‌نواز هستند و در طول مراحل شاهد صحنه‌ها و مناظر خواهید بود که در کم‌تر بازی مشابهی آن را تاکنون تجربه‌ کرده‌اید. درکنار گرافیک زیبا، سازندگان در بخش موسیقی و صداگذاری هم سنگ‌تمام گذاشته‌اند و باعث شده‌اند تا بازیکنان در دنیایی بی‌نظیر Sky: Children of the Light غرق شوند. این بازی به‌صورت رایگان در فروشگاه اپ‌استور قرار گرفته است و کاربران اندرویدی برای تجربه آن باید کمی دیگر صبر کنند. با این وجود تا زمان عرضه این بازی روی سیستم‌عامل اندروید، به‌شما توصیه می‌کنیم بازی Gathering Sky را حتما تجربه کنید. در این بازی شما کنترل گروهی از پرندگان را به‌عهده می‌گیرید و در محیطی زیبا و آسمانی چشم‌نواز در میان بادها در سراسر جهان پرواز کنید.

دانلود بازی Sky: Children of the Light 

That Level Again

That Level Again 1, 2, 3 & 4

بازی بعدی این فهرست را هم به یک اثر متفاوت از توسعه‌دهنده‌ای مستقل به‌نام نورخامتوف تگیر اختصاص داده‌ایم. در بازی That Level Again شما قرار است یک مرحله را بارها، بارها و بارها تکرار کنید. بازی ۸۰ مرحله کاملا مشابه دارد که در هرکدام از آن‌ها هدف شما وارد شدن از یک مسیر و خارج شدن از سمت دیگر است. اما سازنده‌ به‌شکل خلاقانه‌ای در هر مرحله از مکانیزم‌های مختلف استفاده کرده است و معمایی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد که با حل آن‌ها بتوانید کلید خروج را پیدا کنید. بازی در برخی مراحل به‌هیچ‌وجه شما را راهنمایی نمی‌کند و باید خودتان کشف کنید که با چه چیزی سروکار دارید. البته که در برخی مراحل دیگر هم به‌شکل هوشمندانه اشاره ریزی به کلید حل معما می‌کند و این شما هستید که باید نشان دهید تا چه اندازه باهوش هستید. با موفقیت نسخه اول، سازنده کم‌کم نسخه‌های بعدی آن را هم برای مخاطبان عرضه کرد. سازنده در نسخه‌های بعدی از مکانیزم‌های جدیدی برای خلق معماها استفاده کرده است که بدون شک تجربه هرکدام از آن‌ها را برای بازیکنان خاطره‌انگیز و درعین حال چالش‌برانگیز کرده است. چهارمین نسخه این مجموعه هم یک حال می‌توان آن را یک بازی پلتفرمر هم خطاب کرد، به‌تازگی برای فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور منتشر شده است و باری دیگر بازیکنان وارد دنیای عجیب خود می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون That Level Again 4

Umiro

Umiro

مقاله مرتبط

بازی بعدی یک اثر دوبعدی پازل و اکشن از استودیو Diceroll است که می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای تعطیلات شما باشد. داستان بازی Umiro درباره دو شخصیت به‌نام Huey و Satura است که یک روز به‌شکل نامعلومی در مکانی ناشناخته به‌هوش می‌آیند. با پیش رفتن در مراحل بازی هیوئی سعی می‌کند به ساتورا کمک کند تا حافظه و خاطراتش را به‌یاد او بیاورد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید مسیر ابتدا و انتهای شخصیت اصلی را ترسیم کنید و سپس با زدن دکمه او را وارد میدان کنید. هدف شما جمع‌آوری کریستال‌های آبی و قرمز و درنهایت رسیدن به کریستال زردرنگ است، اما در طول مسیر هم باید از گوی‌های مشکی رنگ دوری کنید. مراحل ابتدایی شاید چندان چالش‌برانگیز به‌نظر نرسند، اما با پیش‌روی در مراحل سازندگان مکانیزم‌ها و تله‌های مختلفی را در مقابل شما قرار می‌دهند که باعث می‌شود برای ترسیم مسیر خود حسابی ذهن خود را به‌چالش بکشید. بازی در مجموع از ۴ فصل تشکیل شده است که در هرفصل ۱۰ مرحله انتظار شما را می‌کشند. طراحی دوبعدی، رنگ‌پردازی شاد و جذاب و موسیقی‌های منحصربه‌فرد مراحل همگی درکنار هم باعث شده‌اند تا Umiro به اثری شایسته تجربه شدن برای مخاطب تبدیل شود.

دانلود بازی Umiro

Witcheye

Witcheye

بازی Witcheye یک اثر اکشن و پیکسل آرتی از استودیو دیوالور دیجیتال است در آن شما کنترل یک چشم را به‌عهده می‌گیرید! در داستان بازی ساحره‌ای در غار خود در حال آماده‌سازی معجونی جادویی است و ناگهان شوالیه‌ای از راه می‌رسد و مواد اولیه او را به‌سرقت می‌برد. جادوگر به یک چشم معلق تبدیل می‌شود و برای بازگرداندن عناصر و جواهرات خود به‌دنبال شوالیه می‌افتد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید روی صفحه‌نمایش گوشی‌های خود سوایپ کنید تا چشم به آن جهت حرکت کند. در طول مسیر باید از حملات دشمن جاخالی دهید و برای ازبین‌بردن دشمنان به آن‌ها ضربه بزنید. تنها مواظب باشید، چرا که تماس شما با برخی از نقاط دشمنان باعث کم شدن جان شما می‌شود. بازی از همین سیستم کنترلی ساده استفاده کرده است و مکانیزم‌های مبارزه‌ای خلاقانه و بعضا هیجان‌انگیزی را پیش‌روی مخاطب قرار داده است. محیط‌هایی که وقایع بازی در آن رخ می‌دهد به ۶ منطقه مختلف تقسیم می‌شود که هرکدام دشمنان و المان‌های محیطی منحصربه‌فرد خود را دارند. به‌عنوان مثال در مرحله مربوط‌به ابرهای آسمانی، باد می‌تواند حرکت‌های شما را مختل کند. هچمنین دشمنان بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و سازندگان بیش از ۱۰۰ نوع هیولای مختلف را در طول بازی به‌جان‌تان می‌اندازند. Witcheye را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Witcheye


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده