نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

ویروس کرونا فعلا باعث تاخیر در عرضه‌ی پلی استیشن 5 نشده است

به گفته‌ی سونی، ویروس کرونا فعلا خللی در عرضه پلی استیشن 5 وارد نکرده است.

طبق آخرین اخبار کنسول های بازی، به‌نظر نمی‌رسد که ویروس کرونا تاخیری در عرضه کنسول پلی استیشن 5 ایجاد کرده باشد و همچنان این کنسول قرار است تا تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰ در جهان عرضه شود. در مصاحبه با سایت هلندی Lets Go Digital، روابط عمومی شرکت سونی بیان کرد که این ویروس «فعلا» خللی در عرضه پلی‌استیشن 5 وارد نکرده است. 

این خبر بسیار خوشایندی برای طرفداران کنسول نسل بعدی سونی است، چراکه پیش از این نگرانی‌های زیادی بابت تاخیر خوردن این کنسول به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا وجود داشت. این نگرانی زمانی بیشتر شد که کارخانه‌های مختلف آسیایی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری اقدام به کاهش تولیدات خود و در برخی از موارد تعطیلی کل کارخانه کرده‌اند. بااین حال این طور که به‌نظر می‌رسد، شیوع بیشتر این ویروس می‌تواند عرضه پلی‌استیشن 5 را نیز در آینده به خطر بیاندازد. 

این روز‌ها بازار اخبار کنسول‌های نسل بعدی یعنی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بسیار داغ شده است. دو شرکت سونی و مایکروسافت هر کدام به معرفی ویژگی‌های مختلف کنسول‌های خود پرداخته‌اند. طی استریمی که ساعات پیش برگزار شد، مارک سرنی، معمار ارشد پلی‌استیشن 5 از مشخصات فنی این کنسول پرده‌برداری کرد و چندی پیش نیز شرکت مایکروسافت اقدام به اعلام کردن مشخصات کنسول ایکس‌باکس سری ایکس کرده بود. همچنین مایکروسافت با انتشار چند ویدیو، لودینگ بسیار سریع و قابلیت Quick Resume را در کنسول آینده خود به نمایش گذاشت.

نظر شما در مورد کنسول‌های نسل بعدی چیست؟ آیا ویژگی‌هایی که تاکنون از آن‌ها رونمایی شده‌ شما را هیجان‌زنده کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده