نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

آپدیت 12.20 بازی فورتنایت هلیکوپتر را به بازی اضافه کرد

آپدیت 12.20 بازی فورتنایت، هلیکوپتر و تغیرات جدید نقشه را به بازی اضافه کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، بازیکنان هم اکنون می‌توانند آپدیت ‍12.20 بازی فورتنایت را دریافت کنند. بازرترین تغییر این آپدیت، اضافه شدن هلیکوپتر به عنوان جدیدترین وسیله‌ی نقلیه به این بازی بتل رویال است. شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در تریلری با حضور شخصیت ددپول، به معرفی این وسیله‌ی نقلیه جدید پرداخته است که در انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید. 

این هلیکوپتر می‌تواند تا چهار مسافر و یک خلبان را با خود حمل کند؛ بنابراین می‌توان تیم قدرتمندی را با خود در آن همراه کرد. با اینکه این وسیله نقلیه هیچ سلاحی را در خود ندارد اما شاید بتوان آن را بر سر افراد دیگری فرود آورد. این مورد را باید خود بازیکنان امتحان کنند تا متوجه آن شوند. هلیکوپترها در جایگاه‌های مخصوص خود در اطراف نقشه (که پیش از این خالی بودند) در دسترس خواهند بود. 

فورتنایت

در این آپدیت همچنین برخی از نقاط نقشه بازی شامل تغییراتی شده‌اند. دکل نفتی همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید از بین رفته است. این در حالی است که زمین فوتبال در منطقه Pleasant Park به جایگاه فرود هلیکوپتر تبدیل شده است. 

این به‌روزرسانی رویداد زمانی محدود Spy Games جدیدی را نیز آغاز کرده است که شامل مجموعه‌ای از چالش‌ها و مادی جدید به نام Operation: Dropzone می‌شود. 

در دیگر اخبار مربوط به بازی فورتنایت معلوم شد که سیستم نشانه‌گیری Legacy از این بازی حذف شده است. این تغییر به منظور بهبود بخشیدن به سیستم Aim Assist رخ داده است. همچنین شما می‌توانید راهنمای چالش‌های فصل دوم از چپتر دوم، هفته‌ی چهارم را از طریق این لینک مطالعه کنید. 

نظر شما در مورد تغییرات آپدیت جدید فورتنایت چیست؟ آیا تغییرات جدید باب میل شما بوده‌اند؟ چه ویژگی‌های دیگری را علاقه دارید تا در آپدیت‌های بعدی مشاهده کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع PC Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده