// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل دوم از چپتر دوم Fortnite | هفته چهارم

روز پنجشنبه ظهر در جریان یک آپدیت بزرگ فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته چهارم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پس از نزدیک به دو ماه از اتمام چالش‌های فصل اول از بازی فورتنایت چپتر 2، بالاخره اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، فصل دوم را با یک آپدیت بزرگ در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار داد. فصل دوم دستخوش تغییراتی شده است که اکثر آن به بتل پس مربوط می‌شود. ازطرفی با تغییر رابط کاربری نمایش چالش‌ها در لابی بازی و همچنان در داخل بازی، بازیکنان به‌راحتی می‌توانند محیط چالش‌ها را متوجه شوند. در این مطلب نحوه دریافت چالش‌های هفته چهارم از فصل دوم فورتنایت چپتر 2 را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که بخش دوم چالش‌های TNTina نام دارد. چالش‌های فورتنایت پنجشنبه هر هفته ساعت ۵:۳۰ عصر به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند.

فورتنایت

چالش‌های TNTina

اسم چالشتوضیحات
Search chests at Pleasant Park or Slurpy Swamp۱۰ صندوق را در یکی از محیط‌های Pleasant Park یا Slurpy Swamp باز کنید
Destroy opponent structures with Proximity Mine or Remote Explosivesبه‌واسطه‌ی آیتم‌های انفجاری Proximity Mine و Remote Explosive، ساخت‌وساز‌های بازیکنان را خراب کنید (۲۰ عدد)
Fish with Explosivesبا سلاح‌های انفجاری سه بار ماهی بگیرید
Eliminate players at The Agency or Sweaty Sandsپنج بازیکن را در یکی از محیط‌های The Agency یا Sweaty Sands بکشید
Search ammo boxes in different named locationsدر هفت منطقه دارای اسم بازی جعبه مهمات باز کنید
Use Decoy Grenadesپنج بار از Decoy Grenade استفاده کنید
Deal Damage to players while riding in a motorboatزمانی‌که سوار قایق موتوری هستید، به‌سایر بازیکنان آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰)
Scan a Henchman in different matchesدر سه بازی مختلف، یک Henchman را اسکن کنید
Visit Grumpy Greens, Mowdown, and Risky Reelsاز سه محیط Grumpy Greens، Mowdown و Risky Reels دیدن کنید
Collect different Boss Weaponsسه سلاح مختلف باس‌ها را دریافت کنید

چالش‌های هفته چهارم برپایه ازبین‌بردن بازیکنان، استفاده از سلاح‌های انفجاری و آیتم‌های مختلف طراحی شده است. در چالش نابودی ساخت‌وسازهای بازیکنان، تنها کافی است ۲۰ عدد (برای مثال ۲۰ دیوار یا سایر موارد بخش ساخت‌وساز) از سازه‌های سایر بازیکنان (هم‌تیمی نباشد) را به‌واسطه‌ی Proximity Mine یا Remote Explosives خراب کنید. در سومین چالش، تنها کافی است سلاح‌هایی مثل آرپی‌جی یا نارنجک داشته باشید. سپس به‌سراغ محیط‌های ماهیگیری بروید و از سلاح‌های ذکر شده استفاده کنید تا ماهی‌ها کشته و از آب به بیرون پرتاب شوند. با شروع فصل دوم از چپتر دوم فورتنایت، آیتم جدیدی به بازی اضافه شد که Decoy Grenade نام دارد. این دسته از نارنجک‌ها یک کپی از شما می‌سازد. تنها کافی است پنج بار از این نارنجک مخصوص استفاده کنید.

برای اسکن کردن Henchman در بازی، تنها کافی است آن‌ها را روی زمین بیاندازید و سپس اسکن کنید. در محیط‌هایی مثل The Shark، شاهد باس‌هایی برای Henchmanها هستیم. هر باس سلاح مخصوصی دارد. ازاین‌رو سه سلاح متفاوت را از باس‌ها دریافت کنید. تا آخرین چالش از هفته چهارم برای شما کامل شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده